رژیم غذایی برای کاهش وزن چیست؟ | برنامه تغذیه میوه


وقتی بازار هر نوع غذایی گرم است ، برخی از مردم به رژیم غذایی به نام “میوه خواری” روی می آورند. مکمل های کاهش وزن میوه فقط یک وعده غذایی است که نامی زیبا و فریبنده دارد و در نگاه اول احساس یک رژیم غذایی سالم ، سالم و مغذی را دارد! اما این نام گمراه کننده تنها چیزی نیست که باید در نظر گرفته شود.

همه چیز در مورد برنامه رژیم غذایی میوه برای کاهش وزن است

همه چیز در مورد برنامه رژیم غذایی میوه برای کاهش وزن است

این رژیم علاوه بر فوایدی که برای کاهش وزن دارد ، معایبی نیز دارد. این رژیم غذایی ، بخشی از رژیم میوه ، بیش از هر ماده مغذی دیگری حاوی میوه است.

این محدودیت ها منجر به اختلاف نظرها و نظرات در مورد قرص های رژیمی برای کاهش وزن شده است. برخی از افراد بر خطرات عدم استفاده کافی از مزایای زیاد در این رژیم تاکید می کنند و برخی معتقدند خوردن سبزیجات برای کاهش وزن و قدرت بسیار عالی است.

این رژیم در دوره های مختلف تغذیه می شود و هر فرد با توجه به شرایط و اهداف خود زمان مورد نظر غذا را انتخاب می کند. برای آشنایی بیشتر با این رژیم با ما همراه باشید

رژیم غذایی مناسب برای کاهش وزن

همانطور که از نامش پیداست ، اکثر غذاهای این رژیم آب میوه هستند که حاوی 50 تا 75 درصد کالری مصرفی روزانه هستند. شامل آجیل ، دانه ها ، میوه ها و بقایای آن است.

بله ، میوه خوارانی هستند که تا 90 درصد کالری خود را از میوه ها و تنها 10 درصد از غذاهای دیگر دریافت می کنند و در طرف نرده ، معده و پهلو را خرج می کنند.

برای کاهش وزن با آب میوه تمام کنید

هیچ محدودیتی برای مصرف میوه ها و سبزیجات در رژیم غذایی میوه ها برای کاهش وزن وجود ندارد و اگر می خواهید در هر زمان غذا بخورید ، می توانید به اندازه نیاز میوه و سبزیجات بخورید. اما مصرف معمولاً به سه وعده اصلی تقسیم می شود. و چند میان وعده

این رژیم غذایی بیشتر یک ماده خالص برای دفع سموم از بدن است و می تواند در کاهش وزن مفید باشد ، نه اینکه برای کاهش وزن مفید باشد.

مطالعه: کاهش مفصل ران و پا

غذاهای مخرب و ممنوع در این رژیم غذایی

به طور معمول ، هفت نوع میوه در رژیم غذایی میوه ها برای کاهش وزن توصیه می شود که عبارتند از: میوه های تلخ مانند مرکبات ، زغال اخته و آلو ، میوه های کمی اسیدی مانند سیب ، زردآلو ، تمشک و انجیر ، میوه های میوه ای مانند موز ، خرما و میوه ها خربزه ، میوه های چرب مانند آووکادو ، نارگیل و زیتون ، آب میوه ها مانند فلفل و خیار و کدو تنبل ، آجیل مانند فندق ، بادام ، پسته و گردو ، دانه هایی مانند آفتابگردان و کدو تنبل و کدو.
بسیاری از غذاها نیز در این رژیم ممنوع هستند و نباید مصرف شوند ، از جمله پروتئین حیوانی (مانند تخم مرغ ، مرغ و گوشت گاو) ، محصولات لبنی (مانند شیر ، ماست ، پنیر) ، غلات (مانند محصولات میوه ای در حال رشد) و غذاهای فرآوری شده ، هنگامی که به برنامه رژیم غذایی نیاز دارید کلیک کنید.

انواع غذاهای میوه ای

انواع غذاهای میوه ای

مکمل های غذایی برای کاهش وزن را می توان به رژیم غذایی خانگی تقسیم کرد و علاوه بر این بر اساس نیاز به کاهش وزن به انواع دیگری از این دسته تقسیم می شود. برخی از این رژیم ها 3 روزه ، برخی 15 روزه و برخی دیگر 40 روزه هستند و میزان کاهش وزن متفاوت است.

رژیم میوه 3 روزه

اگر به رژیم غذایی کوتاه تر و پاکسازی بیشتر نیاز دارید ، می توانید از رژیم غذایی میوه ای برای کاهش وزن استفاده کنید. برخی می گویند برای کاهش سریع وزن به جای صبحانه میوه بخورید.

این نوع رژیم غذایی برای کاهش وزن می تواند در مدت کوتاهی بسیار موثر باشد برای دریافت رژیم کاهش وزن کلیک کنید. برنامه 3 روزه این رژیم به شرح زیر است
صبحانه روز اول: آب لیمو تازه و آب گرم. این کار کلیه ها را تمیز می کند و هنگام بروز مشکل ، مجاری تنفسی و تنفس را گسترش می دهد.

اگر هدف شما بهبود سیستم گوارش علاوه بر کاهش وزن است ، می توانید از ملین های قلبی مانند برگ مارچوبه و ریحان نیز در این برنامه استفاده کنید.
میان وعده: از دو سیب ، دو انجیر و دو برش استفاده کنید و از خوردن موز خودداری کنید.

در روز دوم سبزیجاتی مانند هویج ، سالاد ، کلم ، خیار ، خیار و سیب زمینی بخورید. همچنین می توانید دستور پخت غذا را بچشید. (البته بدون روغن)
در روز سوم ارزن ، طالبی ، گوجه فرنگی و سیب بخورید. همچنین می توانید از 5 روز استفاده کنید.

در طول این سه روز به یاد داشته باشید ، هر زمان که احساس گرسنگی کردید ، مجاز به خوردن میوه هستید. حتماً 8 تا 12 لیوان آب بنوشید. همچنین به شما امکان می دهد از آب میوه های تازه یا اسموتی ها بدون افزودنی استفاده کنید.

اسموتی ها طعم های متنوعی دارند و شما همیشه می توانید با ترکیب سبزیجات مختلف و افزودن میوه به رژیم غذایی خود طعم جدیدی ایجاد کنید.علاوه بر این ، ترکیب سبزیجات انرژی زیادی دارد و می توانید از اضافه آن به عنوان یک نوشیدنی الکلی استفاده کنید.

موضوعات مرتبط: تنقلات

رژیم میوه 15 روزه

اگر می خواهید زمان خاصی را برای استفاده از این رژیم انتخاب کنید ، 15 روز زمان خوبی است. شما می توانید این غذا را در 15 روز مصرف کنید و از مزایای آن لذت ببرید. یک دوره 15 روزه برای تنظیم خواب ، استراحت ، پاکسازی بدن و پاکسازی پوست و همچنین کاهش وزن کافی کافی است.

رژیم استاندارد 40 روزه

رژیم استاندارد 40 روزه

شاید شنیده باشید که اگر 40 روز تمرین را ادامه دهید ، اگر 40 روز این رژیم را ادامه دهید برای شما به یک عادت تبدیل می شود. رفتارهای سالم در این رژیم مانند گذراندن زمان زیاد است. آب و سبزیجات. در شما تثبیت شده است.

همچنین با ادامه این رژیم به مدت 40 روز ، میزان وزنی که از دست می دهید بیشتر از دوره 15 روزه خواهد بود ، اما به خاطر داشته باشید که ادامه این رژیم به مدت طولانی باید تحت نظر پزشک باشد ، در غیر این صورت ممکن است نتیجه باشد

حتما بخوانید: رژیم سم زدایی چیست؟

آب میوه و وزن پوست

اما اگر می خواهید از مکمل های گیاهی برای کاهش وزن استفاده کنید ، باید این کار را در مدت زمان کوتاهی انجام دهید. در چند روز اول ، این رژیم بدن را تمیز می کند و شما را درخشان می کند و به شما احساس طراوت می دهد.

بهترین ظاهر بین 3 تا 7 روز است و طولانی کردن این رژیم به دلایلی که ذکر کردیم می تواند بسیار مضر و مضر باشد.

مزایای اندازه گیری رژیم غذایی

داروها سرشار از مواد مغذی و ویتامین هستند و نقش بسزایی در کاهش سرطان و بیماری های خود ایمنی ایفا می کنند.

میوه ها همچنین دارای قند بالایی هستند و می توانند چربی های مورد نیاز بدن را تأمین کنند. فیبر موجود در دارو به کاهش فشار خون ، بهبود زخم و بهبود عملکرد روده کمک می کند. وجود ویتامین C در میوه ها ، به ویژه میوه ها ، برای سلامت دندان ها و لثه بسیار مفید است و ایمنی را تقویت می کند.

پتاسیم موجود در میوه می تواند خونریزی را همیشه متوقف کرده و از نوسانات جلوگیری کند همانطور که می خوانید رژیم غذایی مزایای زیادی دارد ، اما نباید از معایب آن چشم پوشی کرد. در ادامه این مقاله به معایب این سیستم اشاره خواهد شد.

فواید خوردن میوه

فواید خوردن میوه

اگرچه این رژیم شامل بسیاری از میوه ها و رژیم متعادل آنها است ، اما به دلیل محدودیت مصرف ، به دلیل تعداد زیاد مواد مغذی مورد نیاز بدن ، خطر سوء تغذیه زیاد است. محدود و همچنین محدود ، و بدن از مشکلات شدید رنج می برد. معلولیت ها

مطالعات نشان داده است که این محدودیت ها می تواند مشکلات جدی در بدن ایجاد کند و همچنین ممکن است مصرف میوه ها را برای کاهش وزن کاهش دهد. به عنوان مثال ، این رژیم غذایی دارای کمبود ویتامین D ، کلسیم و B12 است و استخوان های بدن را ضعیف می کند زیرا شیر و فرآورده های گوشت ماهی را مهار می کند.

از سوی دیگر ، نخوردن گوشت باعث کمبود آهن می شود. اگرچه اسفناج منبع خوبی از آهن است ، جذب مکمل های آهن دشوار است ، در حالی که جذب آهن در گوشت قرمز و سایر غذاهای حیوانی برای بدن انسان بسیار راحت تر است.

یکی دیگر از مواد مغذی مهم که با خوردن خود میوه به بدن داده نمی شود ، پروتئین است. بدن انسان برای ساخت و ترمیم ماهیچه ها ، بافت ها و هموگلوبین به پروتئین نیاز دارد ، اما پروتئین موجود در داروها بسیار محدود است و به هیچ وجه بدن از نظر نیاز به پروتئین

مصرف این رژیم ممکن است در ابتدا با کاهش سریع وزن همراه باشد ، اما به تدریج ، به ویژه با قطع رژیم ، افزایش وزن به این دلیل است که بسیاری از داروها دارای قند زیاد و مصرف بیش از حد هستند. چنین عواملی ممکن است باعث چاقی شود.

به همین دلیل ، این رژیم غذایی اصلاً برای افراد مبتلا به دیابت مناسب نیست و می تواند سلامت آنها را به خطر بیندازد. این قند بالا همچنین می تواند به دندان ها آسیب برساند و باعث پوسیدگی دندان شود.

برای کشف: غذاهای رژیمی

نتیجه یک آب میوه است

نتیجه یک آب میوه است

اگرچه خوردن میوه در طول روز یک نیاز طبیعی بدن است و می تواند بسیار مفید باشد ، اما به طور کلی ، مصرف هر غذایی با رژیم متعادل همراه با یک نوع رژیم بسیار مضر است.

زیرا تأمین همه موارد مورد نیاز بدن بی فایده است و عدم وجود هر یک از اینها باعث مشکلات و اختلالات در عملکرد بدن می شود.

بدن ما به غذاهای مختلف نیاز دارد ، بنابراین پیروی از آن غذاها عواقبی نخواهد داشت. اگر بر خوردن این رژیم اصرار دارید ، حتماً با پزشک خود مشورت کنید ، زیرا رژیم غذایی که انتخاب می کنید باید سرشار از تمام مواد مغذی مورد نیاز بدن برای انجام وظایف حیاتی خود باشد.

البته ، اگر شما به جای تنقلات فقط سبزیجات را انتخاب کنید ، ممکن است این رژیم مفید باشد و دارای معایبی باشد که در بالا ذکر شد ، اما تنها مزایای این رژیم و عادات غذایی سالم آن شامل شرایط شما می شود.

خلاصه ی فصل

ما دریافتیم که در حالی که این رژیم بسیار محبوب است و حتی ممکن است فریبنده باشد ، می تواند بسیار مضر و مضر باشد زیرا مصرف سبزیجات علاوه بر خوردن سبزیجات برای کاهش وزن و سایر رژیم های اساسی بسیار کم است. بله ، ناگفته نماند که این دولت دارای مزایایی است که در بالا ذکر شد. ما نیز این نوع غذا را خواندیم و به آن عادت کردیم. >> اینجا بخوانید <

دیدگاهتان را بنویسید