رهبران کوئینز برای پیاده شدن هواپیمای LaGuardia Cuomo به نبرد می پیوندند


دو سیاستمدار برجسته ملکه ملحق شده اند تا از فرماندار کتی هوچول بخواهند به پرواز 2.1 میلیارد دلاری هواپیمای آندرو کوئومو LaGuardia Airport ، که بحث برانگیز است ، پایان دهد ، با فرماندار قبل از اندرو کومو

سناتور ایالتی لروی کامری ، که ریاست کمیته نظارت بر اداره بندر نیویورک و نیوجرسی را بر عهده داشت ، با این پروژه مخالفت کرد. اداره بندر فرودگاه های شهرهای بزرگ را اداره می کند.

در همین حال ، دونوان ریچاردز ، رئیس Queens Borough ، خواهان تأخیر در پروژه هایی است که از آنها حمایت می کند. این سازمان به نیاز فوری بیشتر برای کمک به بهبود وضعیت ساکنان این شهرستان از شیوع ویروس کرونا اشاره کرد.

ریچاردز روز چهارشنبه در مصاحبه با The Post گفت: “AirtTrain باید متوقف شود.”

“من قصد دارم قوطی را در جاده لگد کنم. LaGuardia AirTrain نباید در اولویت قرار گیرد.”

ریچاردز گفت محله فرودگاه به دلیل COVID-19 و جاری شدن سیل به شدت آسیب دیده است و او علاقه مند به بهبود زیرساخت های جاده ای محلی است. کاهش شلوغی در مدارس و بهبود بیمارستانهای محلی

وی گفت: “ما در مرکز کانون بحران COVID-19 هستیم.”

LGA AirTrain اولویت اول Cuomo فرماندار سابق است که با وجود مخالفت حامیان کشتی و حتی مقامات بنادر نیویورک و نیوجرسی ، یک آژانس دولتی بزرگ که رتبه اول را دارد. از فرودگاه های منطقه مراقبت می کند و پروژه را به پیش برده است. اراده یک LGA AirTrain بسازید و اجرا کنید.

منتقدان شامل نماینده الکساندریا اوکاسیو کورتز هستند. زیر سوال بردن منطق مسیر این امر مستلزم آن است که رانندگان مقیم منهتن ابتدا به سمت شرق حرکت کنند. از جزیره به ایستگاه مترو در Willets Point متصل می شود و به سمت غرب حرکت می کند. آنها می گویند سوار شدن با تاکسی یا اتوبوس به مرکز شهر سریعتر است. و هزینه تعدادی از رانندگان را که از این سرویس استفاده می کنند توجیه نمی کند.

سناتور لروی کامری و جسیکا راموس از دولت کتی هوچول می خواهند که به پروژه 2.1 میلیارد دلاری هواپیمای LaGuardia Airport AirTrain پایان دهد.

فرماندار کتی هوچول گفت که در حال بررسی پروژه است.

کامری روز چهارشنبه گفت که با منتقدان موافق است که این پروژه غیرمنطقی است و در مورد هوچول اظهار نظر کرده است.

او روز دوشنبه میزبان یک کنفرانس مطبوعاتی با سناتورها بود. بر این اساس ، جسیکا راموس ، نماینده منطقه مجاور فرودگاه ، از هوچول خواست “پروژه LGA AirTrain را متوقف کند تا تحقیقات کاملی در مورد تأثیرات سوء استفاده کننده انجام شود.”

بروشور دارای هشتگ های #hochulhalt ، #wrongwayairtrain و #airtrainboondoggle است.

“من با پروژه طراحی شده توسط فرمانداری قدیمی موافق نیستم. من معتقدم که این بهترین استفاده از بودجه عمومی نیست. ”Comrie گفت.

لروی کامری
لروی کامری رئیس هیئت مدیره نظارت بر بندر نیویورک و نیوجرسی است.
دن هریک

“توانایی ارائه حمل و نقل قابل اعتماد در حجم زیاد حداقل است.”

کامری گفت اتصال ایرترن به مترو خط 7 در نقطه ویلت نادرست است.

راه آهن شماره 7 یکی از شلوغ ترین مسیرهای قطار در شهر است. شما افراد را با چمدان به قطار شلوغ می آورید ، این انگیزه ای ندارد. ”

راموس گفت که می خواهد تحقیقات انجام شود تا ببیند آیا کوئومو از قدرت خود برای جلب رضایت LGA AirTrain سوء استفاده کرده است یا خیر.

او همچنین گفت که سایر قانونگذاران با این پروژه مخالفت خواهد کرد

راموس گفت: “این پروژه بیهودگی چند میلیاردی برای مردم جامعه ما نیست.”

جسیکا راموس
سناتور ایالتی جسیکا راموس نماینده محله کنار فرودگاه است.
بریژیت استلزر

کووید قبلاً تأثیر جدی بر همسایگان ما داشته است. آخرین چیزی که ما نیاز داریم یک پروژه بیهودگی چند میلیارد دلاری است. این همچنان بر سلامت و رفاه جامعه ما تأثیر می گذارد. “

او دوست دارد خط مترو N/W را به فرودگاه گسترش دهد.

نظرات ریچاردز در مورد این پروژه باعث حیرت بین حامیان قطار هوایی شده است ، زیرا او قبلاً حمایت جدی خود را از این پروژه اعلام کرده بود. او گفت که در چند سال آینده می توان آن را مجدداً بررسی کرد.

PA از این پروژه به عنوان یک مزیت بزرگ زیست محیطی و اقتصادی برای کوئینز و شهر دفاع می کند.

“LaGuardia AirTrain ضمن خروج میلیون ها اتومبیل از جاده ها و بزرگراه های محلی ، یک راه آهن قابل اعتماد و مقرون به صرفه به فرودگاه LaGuardia ایجاد می کند. و ایجاد 3000 شغل سندیکای پردرآمد با فرصتهای 500 میلیون دلاری برای اقلیتها و زنان در کوئینز. صاحب کسب و کار باشید. “PA در بیانیه ای گفت.

اندرو کومو
LaGuardia AirTrain یکی از اولویت های اصلی اندرو کومو است.
جوایز بین المللی امی/جزوه از طریق REUTERS

“بسته قوی مزایای جامعه شامل 50 میلیون دلار برای استفاده از سرمایه عظیم و نگهداری طولانی مدت در گردشگاه مالکوم ایکس در خلیج فلاشینگ و دیگر پارک های محلی است. کاشت 5000 درخت جدید در برنامه STEM مدرسه راهنمایی جامعه و بورسیه تحصیل در مقیاس کامل برای دانشجویان محلی. “

اداره هوانوردی فدرال ، LGA Airtrain را تأیید می کند ، علیرغم تجزیه و تحلیل های خود که در زمان سفر صرفه جویی نمی کند و ممکن است بیشتر از یک تاکسی به منهتن طول بکشد.

PA اعلام کرد که 80 درصد از بیش از 120 نفری که در جلسات FAA در برنامه AirTran شرکت کردند ، تایید کردند.

تام گرچ ، رئیس اتاق بازرگانی کوئینز گفت که از کنار رفتن ریچارد از این پروژه “شوکه” است.

گرچ گفت که مسافران خطوط هوایی – و نه مالیات دهندگان محلی – هزینه LGA Airtrain را دریافت خواهند کرد. وی همچنین گفت نیویورک نیاز به نوسازی دارد.

“ما رقابت خواهیم کرد. اینطور نیست که کل دنیا کاری انجام ندهد. “

فرماندار کتی هوچول
از فرماندار کتی هوچول خواسته می شود پروژه 2.1 میلیارد دلاری هواپیمای هوایی LaGuardia Airport را متوقف کند.
جیمز مسرشمیت برای نیویورک پست

او گفت که اکنون زمان راه اندازی AirTrain برای ایجاد هزاران مشاغل ساختمانی اتحادیه و کمک به خروج از این بیماری همه گیر است.

این پروژه ادامه خواهد یافت مگر اینکه هوچول مداخله کند زیرا توسط FAA تأیید شده است.

هو چول را در موقعیت دشواری قرار داد.

جامعه تجاری – تجارت ساختمان سازی و صنعت هتلداری – از این پروژه حمایت می کنند. هوچول در انتخابات سال آینده کاندیدا می شود و این گروه ها اهداکنندگان بزرگ هستند.

اما بیشتر و بیشتر قانونگذاران با تلاش های وی برای حفظ فرمانداری مخالفت شد.

هوچول دستش را تکان نداد.

“فرماندار هوچول متعهد به ساخت یک فرودگاه و شبکه حمل و نقل در سطح جهانی است. و او با اداره بندر کار می کند. اعضای جامعه مقامات منتخب و هازل کرامپتون هیس ، سخنگوی هیزل در بیانیه ای گفت که از شفافیت مالی و مشارکت قوی حمایت می کند.

دیدگاهتان را بنویسید