رتبه دوچرخه شما چقدر است؟ موانع اجتماعات دوچرخه سواری


شهری با خطوط امن دوچرخه سواری.

انتقال به یک شهر جدید در بحبوحه همه گیری COVID-19 می تواند یک گذار سخت ایجاد کند. اگر هیچ گزینه کلی برای رفتن به رستوران ، کنسرت یا رویداد ورزشی وجود ندارد ، خانه جدید ما را با چالش هایی بشناسید. وقتی شوهرم و من در ژوئن 2020 به مینیاپولیس نقل مکان کردیم ، هر دو به دلیل مصدومیت از دویدن محروم شدیم. خوشبختانه بسیاری از مسیرهای دوچرخه سواری به هم پیوسته در شهر راهی عالی برای کشف شهر جدید و دور ماندن ایمن در اختیار ما قرار می دهد. ما به سرعت خود را بیشتر از همیشه در حال دوچرخه سواری دیدیم. و یکی از دلایل بزرگ ما برای دوچرخه سواری “آسان” است. ما فقط در مسیرهای دوچرخه سواری با ترافیک خودرو مبارزه نمی کنیم. ما هرگز به منطقه ای نمی رویم که مسیر دوچرخه به طور ناگهانی تمام می شود. خوشبختانه ، ما هرگز مجبور نبودیم با تردد وسایل نقلیه ترکیب کنیم. من دوست ندارم دوچرخه سواری کنم در حالی که از کنار دیگران عبور می کنم و نادیده می گیرم. اما مسیرهای دوچرخه سواری شهرهای دوقلو کاملاً از این امر محافظت می شود. بزرگترین شکایت من این است که گاهی اوقات وجود دارد دوچرخه سواران زیاد (چگونه می توانید این را بگویید؟)!

در طول دانشکده پزشکی برای رفتن به مدرسه دوچرخه سواری می کنم. اما من فقط مجبور شدم یک مایل را در جاده های شلوغ (با وجود نداشتن مسیر دوچرخه سواری) طی کنم. از آن زمان به فکر دوچرخه سواری برای کار بودم. اما موانع متعددی وجود دارد. از جمله عوامل جامعه مانند عدم اتصال زیرساخت ها (خطوط دوچرخه که به هم متصل هستند و نیازی به شما ندارند که بلافاصله در ترافیک ادغام شوید.) نداشتن دوچرخه های محافظت شده. خطوط و پیاده روها و نور ضعیف این شامل عوامل شخصی مانند عدم دوش گرفتن هنگام رفتن به محل کار می شود. در مینیاپولیس بسیاری از ساکنان مجبورند برای ورزش دوچرخه سواری کنند یا فقط در اتومبیل خود سوار شوند. و اکنون دلیل آن را می فهمم: زیرساخت های شهر آن را آسان و سرگرم کننده می کند. این باعث شد بیشتر به این فکر کنم که مردم شهرهای دیگر چه فرصتی برای استفاده از مزایای دوچرخه سواری بدون نگرانی در جوامع خود داشته باشند.

دوچرخه سواری برای کار یا مدرسه فواید زیادی دارد ، از جمله:

    • افزایش فعالیت بدنی ، که ممکن است منجر به کاهش خطر بیماری های مزمن شود
    • کاهش انتشار دی اکسید کربن
    • از ترافیک جلوگیری کنید
    • کاهش خطر ابتلا به COVID-19 از طریق حمل و نقل عمومی.
    • بهبود خلق و خو و شناخت
    • کمک به افراد برای دستیابی به توصیه کالج پزشکی ورزشی آمریکا برای انجام 150 دقیقه ورزش در هفته.
    • در هزینه خود صرفه جویی کنید زیرا دوچرخه سواری ارزان تر از رانندگی با خود است.

اگرچه مزایای زیادی وجود دارد اما موانع دوچرخه سواری در بسیاری از جوامع وجود دارد. از جمله اتصال زیرساخت عدم وجود مسیرهای محافظ دوچرخه یا مسیرهای پیاده روی و روشنایی ناکافی اتصال زیرساخت ها یکی از موانع اصلی دوچرخه سواری در شهرها است. در ایالات متحده ، سیاست کامل خیابان ها می تواند به ایجاد جوامعی کمک کند که انتخاب های روزمره را آسان تر و ایمن تر انجام دهند. جاده های کامل با تمرکز بر ایمنی طراحی شده اند. راحتی و حق پیاده روی و دوچرخه سواران. کمک به ایجاد جوامع قابل سکونت با اولویت بندی ایمنی و بهداشت عمومی از بین بردن موانع اضافی در دوچرخه سواری ، مانند خطوط باریک دوچرخه سواری. عدم جدایی از وسایل نقلیه موتوری چهارراه چالش برانگیز و مسیرهای دوچرخه سواری پوشیده از برف و یخ. این راهی است که باعث می شود مردم در دوچرخه سواری خود احساس راحتی بیشتری کنند.

نمرات دوچرخه نقشه ایالات متحده 2020اگرچه انتخاب نهایی برای حرکت یا دوچرخه سواری برای کار بستگی به فرد دارد. دسترسی ایمن به مسیرهای دوچرخه سواری به هم پیوسته و داشتن نور کافی باید بر عهده جامعه باشد. و سیاست های جامعه می تواند به اولویت بندی دوچرخه سواران در هنگام برنامه ریزی زیرساخت شهر کمک کند. ACSM American Fitness Index اتصال زیرساخت ها را با استفاده از چهار شاخص ارزیابی می کند. یکی از آنها امتیاز دوچرخه است.®مینیاپولیس ، MN رتبه 1 در امتیاز دوچرخه.®پس از آن پورتلند ، اورگان ، شیکاگو ، ایلینوی ، دنور ، کلرادو و سان فرانسیسکو ، کالیفرنیا دنبال می شوند.اما چه چیزی باعث شده این شهرها در صدر فهرست قرار بگیرند؟ اساساً دارای زیرساختی متصل به هم با خطوط دوچرخه سواری به خوبی مشخص شده است. که اغلب از تردد خودروها جدا می شود. مینیاپولیس در سال 2016 سیاست کامل جاده ای را اجرا کرد و عابران پیاده را در اولویت قرار داد. به دنبال آن از دوچرخه و وسایل نقلیه عمومی استفاده کرد. و در نهایت ، استفاده از وسایل نقلیه موتوری. مینیاپولیس دارای شبکه رو به رشدی از خطوط دوچرخه سواری است. که افراد در هر سنی را تشویق می کند تا در تمام طول سال دوچرخه سواری کنند. هم برای ورزش و هم در طول سفر ، بسیاری از شهرهای دیگر زیرساخت دوچرخه مشابهی را اتخاذ کرده اند. اما هنوز بسیاری از شهرها هستند که خطوط دوچرخه امن و متصل به هم ندارند.

نویسنده: آلیسون شرودر ، MD یک همکار پزشکی ورزشی در میدان کلینیک مایو در مینیاپولیس ، نیویورک است. او از آگوست 2021 به عنوان دانشکده به گروه طب فیزیکی و توانبخشی در مرکز پزشکی دانشگاه پیتسبورگ ملحق می شود.

دیدگاهتان را بنویسید