راهنمای مردم مشغول به خانواده های سالم


وقتی سعی می کنید با انبوه بی پایان لباسشویی دست و پنجه نرم کنید صفحات برای کیلومترها روی هم چیده شده اند. همه را وادار کنید به موقع به مدرسه بروند. و خرید برای هفته ممکن است کار غیر ممکن به نظر برسد. می فهمیم همانطور که لیست کارهای شما هر دقیقه افزایش می یابد. گاهی اوقات احساس می شود هر روز زمان کافی برای اولویت بندی ورزش یا تغذیه سالم وجود ندارد. اما لازم نیست آنقدرها هم سخت باشد! در حقیقت ، سالم بودن در خانواده می تواند روز شما را آسان تر کند. منظور من این است که اگر عادات سالم خانواده به شما انرژی بیشتر ، روحیه بهتر ، خواب بهتر می دهد و مشکلات بهداشتی کمتری دارند آیا زندگی آسان تر نمی شود؟ در هر صورت ، ما فکر می کنیم بچه ها کمتر عجیب هستند و شاید فقط چند صبح آرام در حالی که همه عمیق تر می خوابند ارزشش را دارد!

مهمترین با اولویت بندی شیوه زندگی سالم خانواده با دانستن اینکه در حال پرورش عادات سالم هستید احساس خوبی خواهید داشت. (و کیفیت زندگی بهتر) برای فرزندان شما در سنین پایین

اگر این شما را قانع نمی کند روز سلامت و تناسب اندام خانواده اینجاست تا به ما یادآوری کند که حفظ سلامتی در خانواده چقدر مهم است.

روز سلامت و تناسب اندام خانواده چیست؟

روز سلامتی و تناسب اندام خانواده این یک تعطیلات ملی است که در آخرین شنبه ماه سپتامبر اتفاق می افتد. همانند نام این تعطیلات بر اهمیت فعالیت در خانواده با اولویت بندی سلامتی و رفاه و سالم ماندن در کنار فرزندان تأکید می کند.

چرا در سنین پایین سالم است؟

بسیاری از کودکان در معرض مشکلات سلامتی مانند چاقی و دیابت هستند. به دلیل عدم تحرک و شیوه زندگی ناسالم ، امروزه بیش از 150 میلیون کودک در سراسر جهان چاق هستند. حتی بدتر؟ پیش بینی می شود این تعداد تا سال 2025 به 206 میلیون برسد ، به هیچ وجه امکان پذیر نیست و یا در مورد آن وجود ندارد. آمار – چاقی دوران کودکی یک اپیدمی واقعی است. این امر با خطرات زیادی در ارتباط با سلامتی همراه است که ممکن است یک عمر طول بکشد. از همین رو روز سلامتی و تناسب اندام خانواده متولد 1996 برای ارتقاء خانواده های سالم و افزایش آگاهی از مزایای مهم سلامتی و رفاه در سنین پایین.

آنچه علم می گوید

ممکن است تعجب کنید که این تأثیر چقدر مهم است! به تازگی هاروارد عزیز مشخص شد که مادران و کودکان با عادات سالم (مانند ورزش و تغذیه سالم) نسبت به مادران و کودکان غیر چاق 82٪ کمتر در معرض چاقی قرار دارند. یک روز می تواند پاداش های بزرگی به همراه داشته باشد!

توصیه های والدین A Wellness Pro را تشویق کنید.

چه کسی بهتر از یک مادر شلوغ توصیه می کند؟ که موفق به تکمیل می شود !؟ با ما صحبت کردیم کریستینا کوک، مادر 3 فرزند ، معلم یدت پیلاتس پلاس لا جولا، صاحب مشاغل مزرعه ای با دو میز گوشت خوک بپزیدو بنیانگذار مزرعه دامپروری، مزرعه ای لوکس در فضای باز با گشت و گذار در فضای باز و فعالیت های سلامتی. به جرات می توان گفت که کوک واقعاً سلامتی و رفاه را از هر طرف در بر می گیرد – برای خود و خانواده اش (مشغول !!).

“من کلاه های زیادی بر سر می گذارم. مهمترین من همسر و مادر هستم من صاحب یک کسب و کار تحویل مزرعه به میز هستم. مزرعه ما و به عنوان مربی تناسب اندام ، لاگری پیلاتس ، من عاشق سیستم غذایی ما هستم. سلامتی ارتباط با جهان کوک (با شیوه زندگی رفت و آمد بیگانه نیست) اهمیت اولویت های یک خانواده سالم را درک می کند. حتی در شلوغ ترین روزها

وقتی از او پرسیدند چرا سلامتی و رفاه او در زندگی او مهم است. کریستینا گفت “شما باید برای فرزندان خود فعال باشید. شما همیشه بیدار هستید این بزرگترین مسئولیت ما به عنوان والدین است که یک انسان خوب پرورش دهیم. مثالی را نشان دهید که از خود مراقبت می کنید. و آنها نیز از انجام چنین کاری الهام خواهند گرفت! درگیر سرگرمی های آنها شوید ، حتی اگر با گذشت زمان تغییر کنند. علایق آنها اغلب با افزایش سن تغییر می کند. اما حمایت از آنها در پرورش عادات سالم بعداً تا حد زیادی کمک خواهد کرد. کاری را که آنها انجام می دهند انجام دهند و آن را سرگرم کنند. همه چیز سریع پیش می رود بنابراین کوک باشید ، در حال حاضر بمانید و در ارتباط باشید و خانواده خود را در یک راستا نگه دارید.

دانستن اینکه یک خانواده سالم چقدر می تواند مفید باشد بیایید نحوه سالم ماندن را با بچه ها ، حتی شلوغ ترین خانواده ها ، به اشتراک بگذاریم!

8 راه برای سالم ماندن در کنار کودکان

شماره 1 فرزند خود را در فرایند پخت و پز مشارکت دهید.

مشارکت با کودکان در فرایند پخت و پز ، ممکن است بچه های شما (حتی افرادی که زیاد غذا می خورند) را تشویق به امتحان غذاهای جدید کنند. و ممکن است به آنها کمک کند تا عاشق این روند شوند (فکر کنید: آشپزی ، نظافت ، خرید ، برنامه ریزی غذا).

سعی کنید فرزندان خود را با بردن آنها به فروشگاه مواد غذایی و درخواست انتخاب غذای سالم درگیر کنید. برای آشپزی با هم غذاهای سالم برنامه ریزی کنید. و از آنها بخواهید در تهیه یا اندازه گیری مواد اولیه در دستور غذا به شما کمک کنند.

شماره 2 مبادله غذای سالم را آسان کنید.

غذای ناسالم را به غذای سالم تبدیل کنید و آن را سرگرم کننده کنید! به آنها نشان دهید که غذاهای میوه و سبزیجات مانند کدو اسپاگتی یا کرم موز به همان اندازه خوشمزه هستند. با ماکارونی و بستنی

مربوط: بهترین کرم موز + 7 طعم خوشمزه

شماره 3 شما می توانید در هر مکانی پیاده روی کنید

پس از بیش از یک سال بازداشت ، می توانید در هر مکانی پیاده روی کنید! کریستینا کوک می گوید بچه های من به اندازه کافی نزدیک مدرسه زندگی می کنند و پیاده روی می کنند. ما به مدرسه یا پارک پیاده می رویم. به جای آسانسور از پله ها استفاده کنید. یا گاهی ماشین را دورتر از مقصد پارک کنید تا پله های بیشتری را طی کنید.

علاوه بر فواید فیزیکی ورزش پیاده روی فواید روحی و روانی نیز دارد. این یک راه عالی برای کاهش شلوغی و شلوغی زندگی و گذراندن وقت با کیفیت بیشتر به عنوان یک خانواده است.

شماره 4 کار در خانه

با دادن کارهای بیرون از خانه ، آنها را تشویق به بیرون رفتن کنید. کریستینا گفت این به شما امکان می دهد موارد موجود در لیست کارهای خود را بررسی کنید. (پیروزی برای والدین مشغول) در حالی که فرزندان خود را مسئول می دانید و آنها را فعال نگه می دارید!

این می تواند باشد: سگ را بیرون حمام کنید. به شستن ماشین یا چیدن چمن ، باغ یا محوطه سازی کمک کنید. هر کاری که متناسب با سن کودک شما می تواند در بیرون از خانه در هوای تازه به شما کمک کند ، یک برد است!

شماره 5 تجارت زمان صفحه نمایش برای زمان فعال

گاهی بچه ها نگه داشتن خود در مقابل صفحه به طوری که بتوانید یک کار را انجام دهید ، مراقبت مستقیم از خود است. (و اگر کار فقط 5 دقیقه طول بکشد تا نفس بکشد ما قضاوت نخواهیم کرد) ، اما سعی کنید تا حد امکان با محدود کردن مدت زمان استفاده از صفحه نمایش ، خانواده های فعال را در اولویت قرار دهید! در عوض ، آن را به زمان استفاده تغییر دهید:

سعی کنید زمان خود را صرف انجام بازی های خارج از منزل کنید و آنچه را که در حال انجام است تحریک کنید ، مانند مخفی کاری یا برچسب زدن. برای انجام فعالیتهای خانوادگی مانند تنیس ، بیسبال و کیکبال برای بهترین های هر دو جهان با یکدیگر همکاری کنید. یک رقص بازی ویدئویی بگیرید و آن را یک شب بازی خانوادگی کنید! فرزندان شما قادر خواهند بود مشکلات بازی های ویدیویی را در یک حرکت حرکت داده و حل کنند.

شماره 6 روز خود را با یک صبحانه سالم شروع کنید.

وقتی وقت ندارید چگونه می توانید یک فرزند سالم داشته باشید؟ غذا-یک صبحانه سالم تهیه کنید!

وقتی صبحانه سالم می خورید احساس بهتری خواهید داشت ، درست است؟ بچه های شما هم همین احساس را خواهند داشت! این می تواند وسوسه کننده باشد که به آنها اجازه دهید غلات شیرین یا وافل های آغشته به شربت بخورند. اما به انرژی ، خلق و خوی یا سلامت آنها کمک چندانی نمی کند. هم کوتاه مدت و هم بلند مدت

در یک صبح شلوغ این صبحانه های ساده را امتحان کنید! آیا اشاره کردیم که آنها نیاز به پخت صفر ندارند و چند دقیقه طول می کشد تا تهیه شوند؟

شماره 7 الگوی سبک زندگی سالم

کودکان مانند اسفنج هستند – آنها هر کاری را که انجام می دهید جمع آوری می کنند. اگر به جای سوار شدن به آسانسور در حال پیاده روی هستید به جای تماشای تلویزیون کتاب بخوانید. به جای حضور در خانه ، وقت خود را در طبیعت بگذرانید. یا در حالی که در اتاق هستید ورزش کنید آنها تمایل دارند از آن پیروی کنند!

کریستینا کوک می گوید من بچه هایم را به کار می آورم و در این روند شرکت می کنم. در حالی که ما کار خود را در مزرعه اداره می کنیم از حیوانات مراقبت کنید. یا به استودیو پیلاتس بیایید و شاهد تحول روحی و جسمی دانش آموزان قبل و بعد از ورزش

سلامتی در کنار کودکان (حتی اگر مشغول هستید) راحت تر از آنچه فکر می کنید – آنها همیشه تماشا می کنند ، جذب می کنند و همیشه یاد می گیرند! این درباره چیزهای کوچک هر روز است.

شماره 8 در مورد اهمیت سلامتی و تناسب اندام با فرزند خود صحبت کنید.

کودکان بیش از آنچه فکر می کنید از ارتباطات قدردانی می کنند. آنها دوست دارند احساس کنند درگیر این فرایند شده اند و مکالمات “بزرگسالان” داشته باشند ، شاید هنگام راه رفتن به مدرسه. رانندگی از محل کار به خانه یا حتی قبل از خواب ممکن است مکالمه ای در مورد اهمیت سلامتی باشد. یا ممکن است چیزی غیر معمول باشد. شاید در حالی که شام ​​را آماده می کنید با گفتن: “سلام ، آیا می دانستید هویج دارای مواد مغذی تقویت کننده بینایی است؟” به کسی می گوید!

افکار نهایی

اگر در پذیرش عادات سالم خانواده مشکل دارید آن را به عنوان راهنمای افراد شلوغ و سالم در کنار فرزندان خود در نظر بگیرید.

وقتی زندگی دیوانه کننده به نظر می رسد یک نفس عمیق بکشید و به یاد داشته باشید: تغییرات سبک زندگی کوچک با هم تفاوت بزرگی ایجاد می کنند! اولویت بندی خانواده های سالم به زمان و انرژی زیادی نیاز ندارد. ما قول می دهیم که این را دریافت خواهید کرد!



دیدگاهتان را بنویسید