راننده تاکسی از نیویورک می خواهد معاملات بهتر برای تسویه بدهی ارائه دهد


کمیسیون تاکسی و لیموزین روز جمعه از برنامه جدید کاهش بدهی رانندگان دفاع کرد. ادعا می کند که میلیون ها بدهی را از کتاب ها حذف کرده است اما با در نظر گرفتن شورای شهر رانندگان می گویند شرایطی که وام دهندگان ارائه می دهند به آنها اجازه می دهد با حداقل دستمزد کار کنند.

برنامه امدادی تاکسی مدال شهر برای کمک به رانندگان برای بازسازی وام های خود با شرایط مطلوب تر ایجاد شد. این شهر 20000 دلار به وام دهندگان می دهد تا مبلغ بدهی رانندگان را کاهش دهند. سپس 9000 دلار دیگر به رانندگان با پرداخت ماهانه بیش از 1500 دلار تعلق می گیرد.

طی دهه گذشته صنعت تاکسی از ورود شرکت های اجاره خودرو مبتنی بر برنامه مانند Uber و Lyft پیشی گرفته است. این رانندگان جدید “تگرگ الکترونیکی” خیابان ها را سیل می کنند. و ارزش سکه تاکسی زرد از بیش از 1.2 میلیون دلار در اوج خود در سال 2014 به حدود 100000 دلار امروز کاهش یافته است.

هشت راننده تاکسی در سال 2018 جان خود را از دست دادند ، بسیاری از آنها ادعا کردند که عامل بدهی های سنگین هستند.

در مجموع 13،587 سکه وجود داشت که به کابین زرد کمک می کرد تا در کنار جاده تگرگ بخورد. حدود نیمی از شهر متعلق به ناوگان چند سکه ای است. و برنامه وام فقط به صاحبان پنج دلار یا کمتر اجازه می دهد که درخواست دهند. اگرچه برآورد کل بدهی های پیش روی ممکن نیست. اما اعتقاد بر این است که این شهر یک میلیون دلار وام دارد.

TLC همچنین فکر می کند 65 میلیون دلار اختصاص داده شده به برنامه برای همه رانندگان نیاز کافی است.

اما رانندگان تاکسی زرد هفته هاست که مقابل ساختمان شهرداری تظاهرات می کنند. این پروژه با شهر تماس می گیرد تا پیشنهاد بهتری ارائه دهد ، که انتظار می رود با وام به 2250 راننده کمک کند. ماه گذشته اجرایی شد. و این هفته تایید نهایی شورای شهر را دریافت کرد.

بهایروی دسای ، رئیس اتحادیه کارگران تاکسی نیویورک ، در تظاهرات در خارج از ساختمان شهرداری ، سپتامبر 2021 سخنرانی می کند.

فلش

رئیس کمیته حمل و نقل ، یدانیس رودریگز ، گفت که TLC قبل از اجرای طرح “در عضویت در شورا شکست خورد”. اگرچه او توصیه نکرد که آن را متوقف کند.

TLC روز جمعه اعلام کرد که 1000 متقاضی این برنامه را ارزیابی کرده است. و به 90 راننده کمک کرد تا وام خود را کاهش دهند. کل بدهی 14 میلیون دلار را تسویه کرد.

کمیسیون تاکسی و لیموزین ، Aloysee Heredia Jarmoszuk ، گفت که کاهش بدهی برای بهبود سلامت و طول عمر صنعت تاکسی زرد نمادین بسیار مهم است.

اما مخالفان شدید به رهبری اتحادیه کارگران تاکسی نیویورک از شهر می خواهند معاملات بهتری به رانندگان خود ارائه دهد. این گروه ادعا می کند که حتی با وام تجدید ساختار می توان تا 2000 دلار وام مسکن به رانندگان داد که باعث می شود آنها کمتر از حداقل دستمزد دریافت کنند. آنها از شهر می خواهند پرداخت های ماهانه خود را به 800 دلار در ماه محدود کند.

بهایروی دسای ، رئیس اتحادیه کارگران تاکسی نیویورک (NYTWA) ، روز جمعه گفت: “این پلی برای ورشکستگی است.” “شهری با بودجه سالیانه 96 میلیارد دلار 6 میلیارد دلار کمک کووید دریافت کرد … شهر پول دارد. تنها چیزی که ما در مورد آن صحبت می کنیم این است که مزایای بیشتری را در اختیار رانندگان قرار دهیم. “

گروه او می خواهد شهر ضامن همه وام های مربوط به سکه باشد. به گفته وی ، این امر به وام دهندگان اجازه می دهد نرخ بهره کمتری ارائه دهند.

و اظهارات وی در دولت فدرال طرفداران فعلی و طرفداران را به خود جلب کرده است.

هیئت کنگره نیویورک از جمله سناتور شومر و نماینده اسکندریه. اوکاسیو-کورتز در نامه ای به شهردار دو بلازیو از NYTWA حمایت کرد. اهداف کاهش بدهی رانندگان “موفق به دستیابی نشد” بود و در حالی که مشکلات در دوران مدیریت او آغاز نشد. “شهر وظیفه اخلاقی دارد که این بی عدالتی را برطرف کند.”

این شهر روز جمعه اعلام کرد که در صورت حمایت از وام تمام سکه ، مشمول مالیات دهندگان نخواهد بود.

شرکت خصوصی Marblegate که صدها اعتبار سکه زیر آب می خرد این تأیید نکرد که آیا در پروژه جدید با شهر همکاری می کند یا خیر. اما سخنگوی این شرکت گفت که تا ماه مارس ، 140 میلیون دلار ، 800 دلار بخشیده است.

با کاهش سفرها در بدترین بیماری همه گیر سال 2020 ، TLC خاطرنشان می کند که همه چیز برای کابین های زرد در حال افزایش است. رانندگان 30 تا 40 سفر در هر شیفت را می بینند ، در حالی که 18 ماه قبل حدود 11 بار در هر شیفت بود.

“ما در مکان بسیار بهتری برای صاحب رور قرار داریم تا نه تنها درآمد قابل زندگی داشته باشد. اما این نیز در مسیر صرفه جویی در پول و عدم پذیرش بدهی ناعادلانه است. “

اما چندین راننده با گریه شهادت دادند و گفتند که اینطور نیست.

Chime Gyatso این سکه را در سال 2009 خریداری کرد. او گفت که همه چیز خوب بود تا سال 2014 ، زمانی که برنامه های مسافرتی مانند Uber و Lyft بازار تاکسی را اشباع کردند. و شهر سالهاست که نمی تواند خودروهای جدید را تا سال 2018 محدود کند. او از TLC التماس می کند که پیشنهادات بهتری را برای رانندگانی مانند او ارائه دهد.

او گفت: “TLC ما را به رودخانه هادسون انداخت ،” لطفاً ، شما باید ما را از دست هادسون نجات دهید. نه راننده قبلاً خودکشی کرده اند. حالا فکر می کنم نوبت من است. “

دیدگاهتان را بنویسید