درک رژیم کتوژن نکاتی در مورد رژیم کتوژنیک


عقل سلیم وعده غذایی کتو

در رژیم کتوژنیک نیازی نیست رژیم خاصی داشته باشید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که غذای هرم غذایی کتو را بخورید.

عکس 2018 03 13 00 48 41 378x400 - درک رژیم کتوژنیک

همچنین ، غذای بیشتری در انتهای هرم و غذای کمتری در بالای هرم بخورید.

دو جزء روی هرم ، آجیل و شیر ، باید به طور خاص در رژیم کتوژنیک استفاده شوند ، به همین دلیل است که ما این دو جزء هرم میان وعده کتو را می نامیم.

اندازه دانه ها باید به اندازه یک مشت باشد و میوه و شیر حدود نیم لیوان. و همچنین بلوبری را به مقدار 1/4 لیوان از بین ببرید.

با رعایت این موارد ، چربی بدن و بدن شما به گونه ای تنظیم می شود که منجر به سوزاندن چربی بیشتر شود. و اگر ورزش می کنید ، می توانید عضله نیز افزایش دهید.

رژیم کتوژنیک - رژیم کتوژنیک را درک کنید

اگر می خواهیم این مسئله را با یک مثال روشن کنیم ، دلیل این امر “خوردن” بد شماست. می توانیم مثالی از فردی بزنیم که مصرف آجیل خود را کاهش نداده و آن را بالا نگه داشته است.

در ابتدای رژیم ، این خود باعث می شود که بدن انسولین بیشتری ترشح کند ، بعداً وارد کتو شود و حتی برای چند ساعت کتو شود.

سگ استاندارد

وقتی رژیم کتو می گیرید ، کل بدن شما تغییر می کند. میل شیرین شما باعث می شود اکنون زمان غذا خوردن باشد و اکنون گرسنه هستید.

این تشخیص بدن شما زمانی اتفاق می افتد که بدن شما به مواد معدنی و پروتئین نیاز دارد.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که این هرم را دنبال کنید و از دو قسمت بالای هرم کمتر به سرعت برای غذا استفاده کنید. و مطمئن باشید که این روند جواب می دهد و خطای شهوت شما به مرور کاهش می یابد و بهتر می شود ، مگر اینکه تقلب کنید.

دروغ چیست؟

یکی از آنها دو ماه رژیم کتو گرفته بود و بدنش قبلاً با کارهایی که انجام می داد تنظیم شده بود. این بدان معنا نیست که او بعداً برمی گردد ، بلکه به جای حالت عادی به حالت اولیه کتو باز می گردد.

مغز انسان چقدر روغن می تواند مصرف کند؟

در پاسخ ، مغز انسان می تواند از دو نوع مواد مغذی ، اسیدهای چرب و چربی ها استفاده کند.

وقتی چوب را قطع می کنید ، باید چربی دریافتی خود را اضافه کنید.

بزرگترین اشتباهی که می توانید با رژیم کتوژنیک انجام دهید ، که می تواند به بدن و اعصاب شما آسیب برساند ، این است که هنگام کاهش کربوهیدرات چربی خود را کاهش ندهید.

رژیم کتو 9 - رژیم کتوژنیک را درک کنید

از چربی ها نترسید

چند روز اول که مقدار زیادی چربی خوردید ، ممکن است بگویید من واقعاً چاق شده ام ، ممکن است این اتفاق افتاده باشد ، اما چند روز دیگر برای شما خوب خواهد بود. اشتهای شما به تدریج تعدیل می شود و به شما در رسیدن به وزن دلخواه کمک می کند.

ما به شما اطمینان می دهیم ، رژیم کتوژنیک ، اگر صبور باشید ، به کاهش وزن خود خواهید رسید.

بدون هیچ گونه مشکل اضطرابی یا بسیاری از مشکلات دیگر که با غذاهای دیگر دارید ، احساس راحتی کنید.

اینفوگرافی کتوژنیک 1 - درک رژیم کتوژنیک

وقتی کتو می خوریم چه اتفاقی برای بدن ما می افتد؟

هنگامی که رژیم کتو را شروع می کنید ، سلول های بدن شما از گلیکوژن (چربی اشباع شده) تهی می شوند و وقتی چربی از بدن خارج می شود ، پتاسیم ، سدیم و منیزیم نیز همراه آن از بین می رود. با این رژیم غذایی ، به راحتی از کمبود الکترولیت ها رنج خواهید برد ، که شامل این سه مورد می شود. شما همچنین باید هر سه را با تمدید ارائه دهید.

وقتی می خواهید به آن غذا بدهید ، باید مقدار زیادی بخورید تا آن را دریافت کنید. (چرا؟ از آنجا که کاهش وزن آسان است و از این نظر آسان است ، به ویژه اگر ورزشکار هستید ، مقدار زیادی از این مقادیر را هنگام تعریق از دست می دهید.) قرار گرفتن بیشتر افراد در معرض این رژیم غذایی ناشی از کمبود این الکترولیت ها است.

توصیه ما به شما این است که به راحتی سدیم را در نمک دریا مصرف کنید (زیرا نمک دریا همچنین حاوی منیزیم و پتاسیم همزمان با سدیم است ، اما توجه داشته باشید که منیزیم بسیار کم است و برای افزودن منیزیم نمی توانید نمک دریا بخورید). فای)

اگرچه بسیاری از مواد مغذی که برای بدن بسیار مفید هستند از کتو رژیم غذایی تأمین می شود. اما در مورد منیزیم ، بیشتر منیزیم از طریق مصرف دانه ها تأمین می شود ، که ما در رژیم کتوژنیک خود دریافت نمی کنیم. و مطمئن شوید که از مکمل های منیزیم به درستی استفاده می کنید.

پتاسیم در سطوح بالا سمی است ، و به همین دلیل است که داروهای خاصی وجود دارد که تنها 5 درصد از نیاز روزانه شما را تأمین می کند ، و دلیل آن این است که شما بیش از حد مشروب نمی نوشید. به همین دلیل است که تعادل پتاسیم کافی نیست. برای دریافت مقدار کافی پتاسیم ، آووکادو ، به عنوان یک رژیم غذایی اصلی ، رژیم غذایی غنی از پتاسیم توصیه می شود.

برای کسانی که نمی توانند از آووکادو استفاده کنند ، استفاده از اسفناج و البته میوه ها و برگ های سبز توصیه می شود.

Ketogenic 1200x715 1 - درک رژیم های کتوژنیک

آخرین تصور در مورد این سه مکمل این است که سعی کنید از همان ابتدا از رژیم غذایی خود از این مکمل ها استفاده کنید.

توصیه دیگر برای افرادی که از این رژیم پیروی می کنند ، به ویژه هنگام شروع کار ، استفاده از روغن MCT و روغن نارگیل است. به طور طبیعی ، همه این روغن ها یکسان به نظر می رسند و از چربی ساخته شده اند تا به شما در رسیدن به مرحله کتو کمک کنند.

علاوه بر این ، آنها اجازه نمی دهند گرسنه شوید و در ابتدای غذا فواید زیادی برای شما دارند.

mct thumb 640x480 1 - درک رژیم کتوژنیک

نحوه استفاده سریع از روغن MCT و روغن نارگیل در کتو رژیم غذایی

می توانید از روغن MCT فوری و روغن نارگیل برای سرخ کردن تخم مرغ خود استفاده کنید. روی قهوه خود بریزید. استفاده از فیلد نمایه

از Fat Bonbon (تهیه شده از روغن نارگیل و کره) برای ساده تر کردن وعده های غذایی خود در ابتدای غذا استفاده کنید.

در ابتدای غذا ، نگران همه چیزهایی که کالری بیشتری مصرف می کنید نباشید ، وگرنه باید کالری خود را بسوزانید. فقط خوردن بیش از حد چربی باعث کاهش سوخت برای رفتن به بخش کتو می شود.

پس از ورود به مرحله کتو و رژیم غذایی مناسب ، سایر نکاتی که به شما داده می شود را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید