درمان کمردرد در خانه [Should Be Follow Atleast Once]


درمان کمردرد در خانه در حال حاضر ممکن است اگر سطح درد و علل آن یک نگرانی جدی نباشد. بله درد شما درمان می شود و در منزل امکان پذیر است.

اگر شما برخی از مراحل را دنبال کنید و به درستی به روشی قانونی هدایت شوید. همچنین درمان های خانگی و پیگیری برای کمردرد وجود دارد.

بهترین درمان یا روش های آسان برای درمان کمردرد به روش طبیعی درمان.

برای درمان نیازی به رفتن به جایی نیست کمر درد شاید آن را در خانه درمان کنید. معمولا زمانی که فرد دچار کمردرد می شود، داروهای موجود در بازار را ترجیح می دهد و مانند یک اعتیاد به این دارو عادت کرده است.

اگر با این دارو درمان نکنید، نمی توانید از شر کمردرد خلاص شوید، اما درد هرگز از بین نمی رود.

بنابراین در اینجا من در مورد روش های مختلف درمان طبیعی همانطور که در بالا ذکر شد برای شما دوستان توضیح خواهم داد مبتلایان به کمردرد در خانه

علل کمردرد

علت کمردرد چیست و آیا می توان کمردرد را در خانه درمان کرد؟

آیا می توانید عامل دقیق درد خود را شناسایی کنید تا بتوانید با آن مقابله کنید و بلافاصله از شر درد خلاص شوید؟ گاهی اوقات می توانید. اگرچه می خواهید مراقب باشید، مشکلات، علائم و نشانه ها دلایل مشخصی دارند.


کمر درد یا کمردرد باعث می شود

پارادوکس درمان:

بسیاری از افراد در اینترنت برای کمک به پیشبرد درمان برای شما، آماری در مورد علل خاص ارائه می دهند و بدون شک تعدادی از آنها کارساز هستند. با این حال، ایده “چرا” می تواند پیچیده باشد – حتی برای یک پزشک یا متخصص پزشکی متفاوت. درد بسیار منظم حاد (یا سریع) به وضوح ناپدید می شود. در واقع، اکثر دردهای آنها در طول زندگی بازگشته است. این یک گسترش طبیعی است. درد اغلب خود به خود و بدون هیچ درمانی از بین می رود. همچنین باعث کمردرد می شود.

اگر تحت نوعی درمان هستید و علائم درد شما از بین می رود، ممکن است ناپدید شدن را به هر درمانی که دریافت کرده اید نسبت دهید، در حالی که – در واقع – درد خود به خود – به شکل تب از بین می رود. ، خونریزی می کند یا در واقع ممکن است روحیه بدی روی شخصیت بگذارد.

به همین ترتیب، مردم پیچیده هستند. ما زندگی، باورها و تجربیات ظریفی داریم. این مفهوم بالینی رایج را فراموش نکنید که قدرت استخوان، انعطاف پذیری عضلات و تنش عضلانی با افزایش سن کاهش می یابد. با افزایش سن، «دیسک‌های» داخل ستون فقرات شروع به از دست دادن انعطاف‌پذیری و توانایی خود در بالش و محافظت از مهره‌ها می‌کنند. که می تواند مناسب باشد. با این حال، آیا هدف از درد این است که دوباره شما را پایین بیاورد؟ نه همیشه. در اینجا گزینه ای برای درمان کمردرد در خانه وجود دارد. این واقعیت که مشکلات مرتبط با افزایش سن از دلایل بسیار شایع کمردرد هستند.

تراکم استخوان فرد با افزایش سن و شاید حتی دیسک های موجود در عناصر ستون فقرات کاهش می یابد. با این حال، برخی از انسان ها آسیب به دیسک های پایینی را تجربه می کنند و هیچ دردی را تجربه نمی کنند. تخصص شما مایل است در نظر گرفته شود.

در اینجا برخی از محرک های احتمالی دوباره درد، به ویژه درد در نواحی کمر شما آورده شده است. اما بسیاری از انسان ها در عین حفظ افکار، تحت هر شرایطی نشانه ها یا شرایطی نیز دارند.

· آسیب یا ضربه به بازگشت. شرایط دژنراتیو که شامل آرتریت می شود. پوکی استخوان یا بیماری های استخوانی مختلف عفونت های ویروسی آرتریت یا دیسک ناهنجاری های ستون فقرات که فرد با آن متولد می شود

این بیانیه اکنون از عوامل به اصطلاح سبک زندگی مانند استعمال دخانیات، چاقی، وزن، استفاده از بارداری، استرس، حالت ترس رایج و وضعیت بد در انجام وظایف مثبت همراه با بلند کردن وسایل سنگین غافل نشده است. همچنین عواملی با عصب فشرده یا فشرده وجود دارد.

بنابراین، در حالی که همه چیز ذکر شده و انجام شده است، مهم است که از درمان گران یا غیر قابل برگشت برای درد خود استفاده نکنید. به عنوان مثال، روش جراحی برای کمردرد به هیچ وجه تشویق نمی شود. چرا؟ با توجه به این واقعیت که علائم و نشانه ها ممکن است خود به خود از بین بروند یا ممکن است با همه علل کمردرد مطابقت داشته باشند.

درمان کمردرد

درمان کمردرد از طریق ورزش برای همه مفید است، بنابراین در اینجا به برخی از تمرینات اصلی یا روش‌های کششی که می‌توانند کمردرد را درمان کنند، می‌پردازیم، این بستگی به درمان خانگی کمردرد دارد.

۱. درد به بازو و پای شما سرایت می کند

انگیزه:

درد ناشی از تابش می تواند نتیجه وضعیت نامناسب یا سبک زندگی بی تحرک باشد که باعث می شود عضلات اطراف ستون فقرات حساس به نظر برسند. این منجر به افزایش فشار بر روی ستون فقرات و در نتیجه بر روی دیسک‌ها (که بین دو مهره قرار دارند) باعث ایجاد فشار کمی بر روی اعصاب و در نتیجه تشعشع درد می‌شود.رفتار: وضعیت صحیح و ظاهر عضلات ستون فقرات باعث تقویت فعالیت های ورزشی می شود.

۲. شعله ور شدن دوره ای درد در ناحیه کمر یا گردن

یک دلیل:

هنگامی که هدف اصلی درد اصلاح نشده باشد، ممکن است علائم و نشانه‌های تکرار شونده ایجاد شود. این درد در درجه اول باید با حرکت به سمت پایین اندام ها شروع شود و گهگاه احساس سوزن سوزن شدنی را برای شما ایجاد می کند که مانند سوزن سوزن شدن در اندام است. در برخی موارد، ممکن است احساس کنید که اندام آسیب دیده ضعیف تر و سنگین تر از اندام آسیب ندیده است.درمان یا درمان:

وضعیت خود را اصلاح کنید، از ماندن طولانی مدت در یک وضعیت خودداری کنید، مفاصل را استراحت کنید، عضلات ستون فقرات را تقویت کنید.

۳. اگر استایل شما روی پا اصلاح شده است

یک دلیل:

این احتمالاً نشانه ای از لیز خوردن دیسک از ستون فقرات است. نشانه رایج این موضوع این است که راه رفتن شما خمیده و پیچ خورده است (به یک طرف متمایل شده است)، که به دلیل این واقعیت است که ستون فقرات شما قادر به تحمل وزن از یک طرف نیست. ضعف شدید عضلانی ناشی از تسریع فشار روی اعصاب به ضعف عضلانی و وضعیتی به نام افتادگی پا ختم می شود که باعث می شود هنگام راه رفتن انگشتان پا را بکشید. محرک دیگر می تواند سیاتیک یا مشکلات وزن باشد.درمان یا درمان:

اگر درد شدید، تغییر حس درون پاها، ضعف حرکتی یا مشکل در راه رفتن با کمردرد یا بدون آن دارید، حتما باید به پزشک مراجعه کنید.

۴. اگر سردرد و سرگیجه دارید

انگیزه:

از آنجایی که انسان ها در سراسر جهان بیشتر و بیشتر به ابزارهای دیجیتال وابسته می شوند، کمردرد به یک مشکل رایج تبدیل شده است.

در حین انجام چند کار مانند نگه داشتن تلفن همراه بین شانه و گوش، حرکتی غریزی است و فشار زیادی به گردن شما وارد می کند.

در درجه اول وضعیت نامناسب زمانی که سر خود را به سمت جلو خم می کنید تا از تلفن همراه خود استفاده کنید، منجر به بدتر شدن ستون فقرات گردنی فوقانی می شود – دلایل شدید و غیر معمول سردردهای مکانیکی و سرگیجه.

جدای از این سرگیجه می تواند به دلیل موقعیت های مختلفی مانند سرگیجه وضعیتی حملهای خوشخیم (بیماری که در داخل گوش داخلی ایجاد می شود)، افت فشار خون و غیره.رفتار:

در صورت بروز عوارض و سرگیجه مراجعه به فیزیوتراپیست برای بررسی مکانیکی یا غیر مکانیکی بودن درمان ضروری است.

۵. آچار بالایی برگشت

یک دلیل:

کمردرد به دلیل وضعیت نامناسب، تنش مداوم عضلانی و تحلیل رفتن ستون فقرات در سنین بالا می تواند دوباره افزایش یابد. وضعیت بدنی وحشتناک یکی از دلایل شایع کمردرد است، به خصوص اگر تمام روز را جلوی لپ تاپ نشسته باشید. درد قسمت بالایی نیز ممکن است دوباره به دلیل یک بیماری نامرتبط مانند بیماری ریفلاکس اسید یا مشکلات قلبی ایجاد شود. این همچنین می تواند به دلیل پلی میوزیت (درد میوفاشیال) یا اختلال مفصلی باشد.

هموروئید داخلی و خارجی را نیز بخوانیددرمان یا درمان:

استراحت کردن از میز در فواصل زمانی معین و انجام حرکات کششی حیاتی است تا درد درمان شود.

درمان کمردرد در خانه (۲۵ روش طبیعی)

درمان کمردرد در خانه پایه و اساس ۲۵ روش طبیعی برای تسکین کمردرد شامل کشش است. برای انجام این کار، شما باید هر موقعیت را به مدت ۵-۸ ثانیه نگه دارید و در حال حاضر نپرید یا هیچ حرکت سریعی انجام ندهید. از درد عبور نکن اگر احساس درد کردید، باید متوقف شوید.

حرکات کششی:

روی یک توپ ورزشی دراز بکشید و شانه های خود را کمی جلوتر قرار دهید.

پس از مدتی نشستن، بایستید و کف دست‌هایتان را پایین نگه دارید، سپس شانه‌ها را به سمت عقب و باسن را به سمت جلو فشار دهید.

روی زمین دراز بکشید و بلند شوید. یک زانو را به سمت قفسه سینه بکشید و سپس پای دیگر خود را به سمت قفسه سینه خود بکشید.

همزمان با حفظ وضعیت فوق، نیمه پایین تنه خود را به سمت چپ بچرخانید و زانوهای خود را به سمت پایه ساعت ده شل کنید، سپس آنها را در سمت راست خود در پست ساعت دو قرار دهید. فراموش نکنید که هر پست را به مدت پنج تا هشت ثانیه نگه دارید.

در همان زمانی که به صورت رو به بالا روی زمین دراز کشیده اید، پاهای خود را از زانو خم کنید و انگشتان پا را روی زمین خم کنید. به آرامی موقعیت باسن را به سمت بالا فشار دهید تا زمانی که یک پل تشکیل دهید. دومین پایه از ۲۵ روش طبیعی برای تسکین کمردرد، تقویت کمر است.

اسکات را به روش هندو انجام دهید. این می تواند دوباره عضلات پایینی شما را تقویت کند تا بتوانید با هر سختی روز مقابله کنید.

روی صندلی ننشینید بنشینید تا عضلات شکم را تقویت کنید، اما فشار را از روی بافت عضلانی کمر نیز بردارید.

نقش سوپرمن رو به پایین دراز بکشید و بالاتنه و قسمت بالایی پاها را بالا بیاورید تا بدنتان به شکل یک کاسه درآید و این وضعیت را برای چند ثانیه حفظ کنید.

نه. مگس مخالف. در حدود ۹۰ با استفاده از وزنه ۵ تا ۱۰ پوندی در هر دست خم شوید و بلافاصله هر دو دست را بالا بیاورید.

در مقابل بالا بردن دست و پا، چهار دست و پا شوید، یکی از انگشتان خود را کاملا باد کنید و سپس پای مخالف را بالا بیاورید و سپس به دست و پای متناوب بروید.

خوردن و بلعیدن برای تسکین دردهای مکرر:

آب فراوان بنوشید و از مصرف زیاد شکر و نوشابه خودداری کنید.

سیزده. وعده های غذایی غنی از رژیم غذایی B-12 بخورید.

سطح کلسیم را در بدن خود افزایش دهید.

از مواد غنی از منیزیم استفاده کنید.

وضعیت بدنی عالی در حالت ایستاده یا نشسته:

اگر برای مدت طولانی نشسته اید، از نوعی تکیه گاه کمری برای پایین آوردن کمر خود استفاده کنید.

در حالت نشسته یا در حالت نشسته، در حالی بنشینید که پشت خود را به سمت شکم خود فشار داده و شانه های خود را به عقب فشار دهید. یا زمانی که موقعیت یا نشستن، پا را روی یک صندلی گرادیان نگه می دارد.

اگر مجبورید برای مدت طولانی بایستید، قفسه سینه خود را افزایش دهید، شانه ها را به عقب فشار دهید و بدن خود را فوراً روی زمین قرار دهید.

اگر مجبور هستید برای مدت طولانی پشت میز بنشینید، صفحه نمایش لپ تاپ خود را در حالتی بالاتر بهینه کنید تا مجبور نباشید به پایین نگاه کنید. حتما سر خود را بالا نگه دارید. مجموعه پنجم و آخر ۲۵ روش گیاهی برای تسکین کمردردهایی که نیاز به حرکت دارند.

اگر برای مدت طولانی می نشینید، به راست و چپ خم کنید. مطمئن شوید که خود را در جریان نگه دارید.

بیشتر راه برو پیاده روی باعث تقویت بافت ماهیچه ای کمر می شود.

خم شوید تا انگشتان پا را لمس کنید.

حتما سر خود را حرکت دهید.

خودتان را بزرگ در آغوش بگیرید.

۲۵ روش گیاهی برای کاهش وزن درد پایین کمر مواردی که ذکر کردم تنها تعدادی از پیشنهادات هستند و موارد زیادی وجود دارد که به کمردرد کمک می کند. همه اینها بر اساس درمان کمردرد در خانه.

نتیجه:

بنابراین همه چیز در مورد آن بود درمان کمردرد و کمردرد و علل آن همه اینها مبتنی بر درمان کمردرد در خانه بود. کمردرد یکی از مشکلات رایج در بین خانم هاست، پس بهتر است این نکات را رعایت کنند و اگر می خواهید در مورد چیزی نظر بدهید و نظر خود را به اشتراک بگذارید، می توانید در قسمت نظرات نظر دهید.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/