رژیم لاغری سریع

درمان روزاسه – امگا ۶، دوست یا دشمن؟

از همان نکات خسته کننده قدیمی برای درمان روزاسه خسته شده اید؟ آیا می خواهید چیز جدیدی را کشف کنید که ممکن است قبلاً نمی دانستید؟ بسیار خوبه شما خوش شانسید. این مقاله کوتاه دو دقیقه ای جنبه ای از درمان روزاسه را بررسی می کند که به ندرت در مورد آن بحث شده است. پس کفش هایتان را در بیاورید، استراحت کنید و همین حالا این مقاله را بخوانید. فقط می تواند زندگی شما را تغییر دهد.

درمان روزاسه

هنگامی که به دنبال راهی برای درمان روزاسه بودید، احتمالاً چیزی به نام اسیدهای چرب امگا شنیده اید و احتمالاً کمی در مورد نقش مفید این اسیدهای چرب در کنترل روزاسه شنیده اید. متأسفانه، بسیاری از اطلاعات موجود گیج کننده است. ببینید، همه اسیدهای چرب امگا برای مبتلایان به روزاسه مفید نیستند، در واقع یک نوع آن، امگا ۶، در واقع می تواند وضعیت را بدتر کرده و منجر به شعله ور شدن روزاسه شود.

در حالی که درست است که امگا ۶ می تواند برای مبتلایان به روزاسه با کاهش التهاب و تحریک رگ های خونی برای انقباض مفید باشد، اما اگر میزان دریافتی شما با دریافت امگا ۳ نامتعادل شود، مشکل به وجود می آید.

وقتی این اتفاق می‌افتد، یا زمانی که شروع به مصرف دوزهای بالای ۵۰۰ میلی‌گرم در روز می‌کنیم، امگا ۶ شروع به التهاب می‌کند. این بدان معنی است که آنزیم هایی را در بدن فعال می کند که سپس شروع به تولید ترکیبات التهابی می کند که تأثیر منفی قابل توجهی بر روزاسه به شکل حملات روزاسه افزایش یافته و شدت می گیرد.

شکی نیست که مقدار مشخصی از امگا ۶ برای ما مفید است، اما در رژیم غذایی عادی روزانه ما به اندازه کافی وجود دارد بدون اینکه نیازی به استفاده از مکمل داشته باشیم.

برخی از منابع طبیعی عالی امگا ۶ با امگا ۳ انواع دانه ها و آجیل ها از جمله آجیل برزیلی، گردو، پسته، دانه کنجد، دانه کتان و تخمه هندوانه هستند. حتی می توانید مقدار متعادلی از امگا ۶ و ۳ دریافت کنید اما کره بادام زمینی یا تاهینی بخورید.

هم کلینیک مایو و هم انجمن قلب آمریکا این غذاهای امگا ۶ را به عنوان «سلامت قلب» طبقه بندی می کنند.

منبع دیگری از امگا ۶ است، اما گوشت های فرآوری شده مانند آجیل و دانه ها احتمالاً «قلب سالم» نیستند. این ممکن است عجیب به نظر برسد، اما پیوندهای سوسیس، سالامی، پپرونی، سوسیس لهستانی و سوسیس جگر به ویژه سرشار از امگا ۶ هستند. این امر در مورد سوسیس های تهیه شده با گوشت گاو، بوقلمون یا خوک نیز صدق می کند.

بنابراین به یاد داشته باشید که وقتی به دنبال راه‌هایی برای درمان روزاسه هستید، گاهی اوقات امگا ۶ می‌تواند مفید باشد، اما تنها زمانی که مصرف آن با امگا ۳ متعادل باشد. مصرف بیش از حد امگا ۶ باعث شیوع روزاسه می‌شود و شما یک قدم از آن عقب‌نشینی خواهید کرد. درمان روزاسه

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر