خوردن شش بار در روز متابولیسم را افزایش می دهد؟


اکثر مردم ، هنگامی که یک روش خوردن جدید را شروع می کنند ، از هر 10 رژیم غذایی 9 نفر با 3 رژیم غذایی معمولی و 2 میان وعده یا 3 رژیم غذایی اصلی و 3 میان وعده شروع می کنند. چطور؟ زیرا این همان چیزی است که در دنیای حاکمیت به ما توصیه می شود. با این حال ، اثبات نشده است که این رژیم غذایی بسیار موثر است.

مطالعات نشان می دهند که اگر مقدار کالری یکسان در 24 ساعت مصرف شود ، هیچ تفاوتی بین متابولیسم فردی که در روز 6 غذا می خورد در مقایسه با فردی که در روز سوم غذا می خورد وجود ندارد!

بنابراین چرا باید با این فکر که “من روزانه شش غذا می خورم تا متابولیسم را افزایش دهم؟” خوب ، اکثر مصرف کنندگان قبلاً شنیده اند که “اگر هر 2-3 ساعت غذا نخورید ، بدن شما دچار حالت گرسنگی می شود و به جای مصرف غذاهایی که انرژی تولید می کنند ، به شکل ذخیره سازی شروع می شود. از چربی “

اجازه دهید ما در این مورد به شما اطمینان دهیم این اتفاق در مدت کوتاهی رخ نخواهد داد.

پاسخ ساده به این که چرا این موضوع اینقدر محبوب شد؟ متعادل شخصیت ها و افسانه ها نمی میرند!

بگذارید آنچه را که برای اکثر مشتریانم در حین کار می بینم به شما بگویم:

به نظر می رسد خوردن 3 وعده غذایی در روز و میان وعده در صورت نیاز (صبح ، ناهار یا شام) از نظر انعطاف پذیری و کاهش شانس پرخوری (یا کالری) بله موثرتر است.

در واقع ، هر بار که غذا می خوریم ، احتمال پرخوری وجود دارد – به ویژه اگر هر روز از روز گرسنه باشیم. اگر در زمان فرصت غذا بخوریم ، مگر این که احساس سیری کنیم (که اغلب در صورت خوردن بیش از حد وعده های غذایی معمولی اتفاق می افتد) ، ممکن است کالری بیشتری مصرف کنیم.

بیشتر اوقات ، وقتی افراد رژیم غذایی خود را تغییر می دهند ، به ما می گویند که در مورد تمام غذاها در طول روز فکر کنید.

چقدر زمان تا وعده غذایی یا میان وعده بعدی باقی مانده است؟

آیا باید 5 وعده غذایی را بسته بندی کرده و هنگام ناهار با خود ببرم؟

آیا باید یک ساعت روی گوشم بگذارم تا دقیقاً بدانم چه موقع غذا بخورم؟

به نظر می رسد وقتی 3 وعده غذایی دیگر در روز بخوریم بهترین کار را می کند. این به ما این امکان را می دهد که احساس سیری و سیری کنیم نه اینکه فقط غذا بخوریم تا معده خود را بسته نگه داریم. ما همچنین آزادی فکر زیادی در مورد غذا داریم. به این ترتیب ما همیشه به وعده غذایی بعدی فکر نمی کنیم زیرا 6-5 ساعت قبل از شروع واکنش بدن ما فرصت داریم. باز گرسنه ام!

شاید این یک مکاشفه برای شما باشد!

اما این آزادی! مخصوصاً برای کسانی که مدتهاست در مورد “مدیریت” و “محدودیت” فکر می کنند!

با این اوصاف ، ما مشتریان زیادی داریم که احساس می کنند به 3 وعده غذا نیاز دارند ضخیم و 2-3 میان وعده بخورید. اما اگر همیشه احساس می کنید غذا تمام روز شما را کنترل می کند و به نظر نمی رسد سیر هستید ، این تغییر ارزشش را دارد!

چالش ما برای شما این است:

به جای خوردن چند وعده غذایی کوچک در روز ، به وعده های غذایی بزرگتر و یک میان وعده بروید و احساس خود را ببینید! شاید تازه متوجه شده باشید که این ترفند ساده جایگزین بازی شما است!

شاد و سلامت باشید.

دیدگاهتان را بنویسید