خواص انبه در حفظ سیستم ایمنی بدن و کاهش وزن کمک می کند – دکتر رویا خادمیان


13 1 - خواص انبه در حفظ ایمنی و کمک به کاهش وزن

خواص خشک در مراقبت از محافظت و به کاهش وزن کمک می کند

انبه یک میوه گرم شیرین و خوش طعم و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است که برای قلب ، پوست ، چشم ها و سیستم های گوارشی و محافظ ایده آل است.

میوه انبه یک بسته از بیش از 20 ویتامین و مواد معدنی شامل سطوح بالای ویتامین A و C است. یک انبه کامل حدود 207 کالری دارد. برش خشک حدود 165 کالری است و هر روز حاوی 70٪ مقدار توصیه شده ویتامین C است ، احتباس آهن را بهبود می بخشد ، به سلول ها کمک می کند تا از خود با ایمنی محافظت کنند.

مایا وادی ولوو ، سرپرست تیم تحقیقاتی گروه تغذیه دانشگاه رود آیلند می گوید: “ویتامین C برای سیستم ایمنی بدن مفید است.” این ماده شیمیایی است که می تواند به استرس اکسیداتیو در بدن کمک کند. “انبه منبع خوبی از ویتامین A ، فولات و سرشار از فیبر است که برای پیشگیری از سرطان روده بزرگ ، بیماری های قلبی و کنترل وزن مفید است.”

انبه به طرق مختلف به محافظت و حمایت از بدن کمک می کند ، به ویژه هنگامی که کاملاً از بین برود اما در مورد انبه خشک شکر اضافه نمی کنیم.
این دستور العمل حاوی تعدادی مواد شیمیایی است که به جلوگیری یا تاخیر در تجزیه “رادیکال های آزاد” ، سلول های آسیب دیده یا مولکول هایی که می توانند به سلول ها آسیب برساند و باعث بیماری هایی مانند سرطان شود ، کمک می کند.

فیبر ، ویتامین ها و پتاسیم موجود در این آب شیرین نیز به کاهش خطر بیماری های قلبی کمک می کند.
انبه علاوه بر میزان چربی کم این میوه ، می تواند به کاهش وزن شما کمک کند زیرا به دلیل وجود فیبر منجر به سیری طولانی مدت می شود.

برای بهره مندی از Dr. رژیم آنلاین رویا خادمیان ، روی این لینک کلیک کنید:

برنامه غذایی دریافت کنید

دیدگاهتان را بنویسید