خداحافظی با معده و چربی پهلو در اسرع وقت


تنگی نفس و بروز آن دلایل مختلفی دارد ، از جمله تغذیه نامناسب ، عدم تحرک و اضطراب. بهبود سلامت ، افزایش فعالیت ، کاهش استرس و ایجاد تغییرات دیگر در شیوه زندگی همه مواردی هستند که می توانند به از بین بردن چربی سوزی کمک کنند. اما اگر شما از آن دسته افرادی هستید که می خواهید سریع نتیجه بگیرید یا هیچ یک از روشهای ذکر شده در بالا بر شما تأثیر نگذاشته است ، ما به روشهای مثبت و غیر توهین آمیز به شما اطلاع می دهیم.
Slim Fit و Derm-Up دستگاه هایی هستند که بدون نیاز به جراحی و دارو ، چربی های دور شکم و ران را در مدت زمان کوتاه و به صورت غیر تهاجمی می سوزانند.

دو نوع چربی معده و جانبی وجود دارد:

چربی احشایی: نوعی چربی است که اندام های داخلی را احاطه کرده است.
کم چربی: نوعی چربی است که در زیر پوست تجمع می یابد.

نتایج چربی احشایی بیشتر از چربی های کوچک است. افراد می توانند تغییرات زیادی در زندگی و رژیم غذایی خود ایجاد کنند تا به رفع یبوست کمک کنند.

چرا چربی شکم خطرناک است؟

چربی معده

اضافه وزن یکی از علل عمده بیماری های مختلف است. چربی اضافی در اطراف معده می تواند خطر برخی بیماری ها را افزایش دهد ، از جمله: بیماری های قلبی ، بیماری عروق کرونر قلب ، فشار خون بالا ، فشار خون بالا ، سکته مغزی ، دیابت نوع 2 ، فرم ، سرطان سینه ، سرطان روده بزرگ ، بیماری آلزایمر و سایر بیماری ها مانند زوال عقل ، آپنه خواب و سایر مشکلات تنفسی ، بیماری های کبدی ، پوکی استخوان

دلایل نفخ و نفخ چیست؟

انواع مختلفی از علل مهم اسهال وجود دارد که از علل مهم اسهال و بافت چربی هستند.

1. نوشیدن زیاد الکل

مصرف زیاد الکل می تواند منجر به مشکلات و بیماری های مختلف از جمله بیماری کبد و التهاب شود.

مطالعات انجام شده توسط دانشمندان در این زمینه نشان داده است که مصرف زیاد الکل باعث افزایش چربی شکمی و افزایش کمر و شکم در مردان می شود.

الکل سلول های تنظیم کننده اشتها را در مغز تحریک می کند ، باعث گرسنگی می شود و منجر به کالری بیشتر می شود. علاوه بر این ، نوشیدنی های الکلی حاوی مقدار زیادی کالری هستند و برای افزایش وزن ، شکر اضافه می کنند.

2. مشکلات

هورمون استروئیدی به نام کورتیزول به بدن کمک می کند تا استرس را تنظیم و از بین ببرد. هنگامی که فرد در معرض خطر یا وزن کم است ، بدن در معرض هورمون کورتیزول قرار می گیرد که بر متابولیسم بدن تأثیر می گذارد.

اکثر مردم برای استراحت شروع به خوردن می کنند در حالی که تحت استرس هستند و کورتیزول به حفظ کالری در معده و سایر قسمت های بدن کمک می کند.

3. کنتی

برخی شواهد نشان می دهد که ژنتیک در افزایش وزن آنها نقش دارد. دانشمندان معتقدند که ژنتیک می تواند رفتار ، متابولیسم و ​​خطر بیماریهای ناشی از چاقی را تحت تأثیر قرار دهد. عوامل محیطی و رفتاری نیز به شش اندازه کمک می کند.

در حالی که ژنتیک عامل چاقی و اضافه وزن است ، می توانید از روش های غیر تهاجمی و دستگاه های سفید کننده و نازک برای رسیدن به تعادل وزن استفاده کنید. اساس این دو دستگاه استفاده از انرژی الکتریکی است و آنها عمل سوزاندن و برداشتن چربی معده و بدن را به صورت غیر تحریک کننده انجام می دهند.

4. غذای نامناسب

شیرینی هایی مانند کیک و آب نبات و نوشیدنی هایی مانند نوشابه و نوشابه می توانند وزن خود را افزایش داده ، سوخت و ساز بدن را کاهش داده و توانایی چربی سوزی را کاهش دهند.

کمبود پروتئین و رژیم های چرب نیز بر وزن تأثیر می گذارد. پروتئین به فرد کمک می کند احساس سیری بیشتری داشته باشد و افرادی که پروتئین کافی در رژیم غذایی خود ندارند اغلب بیش از حد غذا می خورند.

چربی های ترانس به ویژه باعث قرمزی و در نهایت سنگینی می شوند. چربی ها در بسیاری از غذاها از جمله فست فودها و بسیاری از کیک ها و بیسکویت ها یافت می شوند.

انجمن قلب آمریکا توصیه می کند که افراد از چربی های بدن استفاده کنند که چربی ها و روغن های یکسانی تولید نمی کنند بلکه به جای چربی های اشباع شده از قلب سالم استفاده می کنند.

تاثیر پرخوری بر چاقی

5. خواب کافی ندارید

ارتباط بین افزایش وزن و کمبود خواب باعث افزایش چربی بدن می شود. خواب ضعیف و کیفیت پایین خواب از عوامل مهم در افزایش شکم و سمت چربی است. کم خوابی منجر به پرخوری یا پرخوری می شود.

6. ulaula

مطالعات نشان داده است که سیگار کشیدن چربی شکم را افزایش نمی دهد ، اما یکی از جدی ترین عوارض است.

مطالعات نشان داده است که اگرچه اسهال در افراد سیگاری و غیر سیگاری شایع تر است ، اما در افراد سیگاری شایع تر است.

7. سایر پزشکی

برخی بیماریها یا شرایطی که تشخیص داده نمی شوند یا درمان نمی شوند ، مانند کم کاری تیروئید ، متابولیسم بدن را کاهش می دهد و کالری سوزی بیشتر را دشوار می کند.

8. عدم نوشیدن آب کافی

نوشیدن مقدار زیادی آب برای حفظ سلامتی بسیار مهم است. بهتر است آب بنوشید ، اما بسیاری از مردم نوشابه ، چای و آب میوه ترجیح می دهند.

کالری و قند موجود در آب میوه های قندی به بدن اضافه شده و می تواند چربی شکم را افزایش دهد. مطالعات نشان داده است که مصرف زیاد نوشیدنی های شیرین باعث افزایش وزن به ویژه در معده می شود ، در حالی که نوشیدن آب به خلاص شدن از شر چربی معده کمک می کند.

نکته مهم این واقعیت است که کالری موجود در نوشیدنی ها جایگزین غذاهای جامد نمی شود و شما را سیر نمی کند ، بنابراین می توانید مقدار زیادی نوشیدنی پر قند و پرکالری مصرف کنید.

بنابراین ، به جای نوشیدن نوشیدنی های شیرین ، آب میوه و مایعات مختلف ، توصیه می شود آب ساده یا چای بدون قند بنوشید.

9 قدرت ها

اگر کالری بیشتری نسبت به سوزاندن خود بسوزانید ، افزایش وزن اتفاق می افتد. بی تحرکی باعث از بین رفتن مقدار زیادی چربی می شود و نفخ و یبوست با گذشت زمان افزایش می یابد.

تاثیر بی تحرکی بر چربی شکم

10. کربوهیدراتهای ساده را از بین ببرید و کربوهیدراتهای سخت را از بین نبرید

بهتر است مصرف غذاهای تصفیه شده مانند نان سفید ، ماکارونی و برنج سفید را کاهش دهید و به جای خوردن مکمل های غذایی مانند سیب زمینی شیرین ، لوبیا ، جو و برنج قهوه ای ، از این نوع چربی ها برای رفع چربی چربی یبوست استفاده کنید. آن کمک می کند.

برخلاف غذاهای فرآوری شده که باعث احساس گرسنگی می شوید ، غذاهای پیچیده به شما کمک می کند تا بیشتر بمانید و اشتهای شما را کاهش دهد. چربی به دلیل محتوای بالای فیبر موجود در آن خیلی سریع دوباره پر می شود. مطالعات نشان داده است که انتخاب غذاهای سرشار از فیبر می تواند به کاهش وزن شما کمک کند.

11. گوش ندادن به غذاهایی که می خورید

تمرکز بر غذا و توجه زیاد به احساسات هنگام غذا خوردن به کاهش وزن بیشتر کمک می کند.

خوردن با ذهن آگاهی در واقع یک تمرین است که به شما کمک می کند رژیم غذایی خود را بهتر کنترل کرده و کالری کمتری دریافت کنید. به این ترتیب ، شما بیشتر به گرسنگی و رضایت خود توجه می کنید ، با سرعت و حواس پرتی کمتری غذا می خورید و تاثیر غذا را بر ذهن و سلامت خود درک می کنید. خوردن ذهنی به حفظ سلامت جسمی و روحی شما کمک می کند و راهی عالی برای کاهش وزن است.

12. انتخاب ورزش مناسب

انتخاب یک ورزش خوب برای لذت بردن کار سختی است. خوشبختانه پیلاتس عمدتا از ضربه زیاد ، قدرت زیاد و ذخیره سنگین ماهیچه ها و اسکلت اجتناب می کند.

انجام پیلاتس به صورت روزانه نیز می تواند به کاهش وزن و کاهش دور کمر کمک کند. شما می توانید تمرینات پیلاتس را با توجه به میزان آمادگی خود انتخاب کنید و پیلاتس برای همه سنین مناسب است.

تغییر سبک زندگی باعث کاهش چربی شکم می شود

عادات سالمی را انتخاب کنید که به خلاص شدن از شر چربی ها و همچنین جلوگیری از بازسازی آنها کمک کند. پزشکان به شما توصیه می کنند که هفته ای نیم تا یک کیلوگرم وزن خود را کاهش دهید تا از دست دادن پوست کند و ثابت باشد.

تغییر در رژیم غذایی و کنترل میزان غذای مصرفی همراه با ورزش و تمرینات چربی سوزی برای رفع یبوست و اطراف باسن.

غذاها و میان وعده های گیاهی مانند میوه ها ، سبزیجات برگ سبز و غلات کامل بدون کالری و چربی اضافی ، مواد مغذی ضروری بدن را تامین می کنند.

مواد اولیه را به رژیم غذایی خود اضافه کنید ، غذاهایی مانند تخم مرغ ، ماهی و مرغ سفید.

لوبیا و آجیل به شما کمک می کند تا راضی باشید و کل کالری روزانه خود را برای سیر شدن کاهش دهید.

مصرف روزانه سدیم باید کمتر از 2300 میلی گرم باشد. کاهش مصرف سدیم نه تنها فشار خون بالا را کاهش می دهد ، بلکه از تجمع آب در زیر پوست و افزایش چربی شکمی نیز جلوگیری می کند.

با رعایت این نکات ، علاوه بر تغییرات در بدن ، می توانید در ظاهر خود نیز تغییراتی ایجاد کنید.

برای محافظت از معده و رسوبات چربی چه کنیم؟

صبحانه را حذف نکنید. نخوردن صبحانه باعث می شود غذاهای ناسالم را در طول روز انتخاب کنید و حتی با گذشت زمان دچار اضافه وزن شوید. علاوه بر این ، خوردن صبحانه متابولیسم بدن را آغاز می کند و در نتیجه مصرف غذا را در طول روز کاهش می دهید. روز خود را با یک صبح سالم غنی از کربات و پروتئین شروع کنید که قد شما را بلندتر می کند.

برای ناهار غذاهای کم کالری انتخاب کنید. پروتئین و غلات کامل گزینه های خوبی برای ناهار هستند. توصیه می کنیم ناهار خود را با سالاد میوه یا سبزی بخورید. بهتر است مقدار زیادی مرغ و ماهی بخورید.

آخرین وعده غذایی روز ، شام ، بسیار مهم است. متابولیسم بدن به آرامی از عصر به بعد پیشرفت می کند ، بنابراین خوردن غذاهای سبک برای شام از اهمیت بیشتری برخوردار است.

غذاهای تمیز نیز مهم هستند. غذاهای تمیز به حفظ متابولیسم و ​​رفع گرسنگی کمک می کند. غذاهای مفید شامل میوه ها و سبزیجاتی است که کالری کمی دارند و در آب خیس شده اند.

چربی شکم چگونه می تواند چربی را از بین ببرد؟

جراحی پلاستیک اغلب برای کاهش چربی در قسمت های خاصی از بدن استفاده می شود. یکی از این جراحی ها لیپوساکشن نام دارد.

هنگام سفارش لیپوساکشن ، جراح چیزی را در ناحیه لنگر خورده مانند ران وارد می کند تا سلول های چربی را بچرخاند. سلول های چربی با استفاده از چربی سوز از بدن خارج می شوند.

تزریق چربی درمانی برای کل بدن نیست. این روش تنها چند منطقه را درمان می کند ، علاوه بر این ، بدون هیچ تغییری در زندگی ، احتمال رشد مجدد سلول های چربی وجود دارد. این روش فقط برای افرادی توصیه می شود که وزن کمی یا متوسط ​​دارند.

فعالیتهای دیگری نیز برای کاهش وزن در بزرگسالان وجود دارد. مانند جراحی بای پس معده یا بانده بندی معده ، که برای افرادی که دارای اضافه وزن و چاقی هستند و چربی در شکم و پهلوها جمع شده است مناسب است. اگر اضافه وزن دارید و چربی زیادی در شکم و کمرتان جمع شده است ، ورزش موثرتر از لیپوساکشن خواهد بود.

اما همه این شیوه ها پیامدهای زیادی دارد. تصمیم برای انجام جراحی پلاستیک برای چسباندن شکم و لگن یک موضوع شخصی است ، قبل از تصمیم گیری ، توصیه می شود روش های مختلف را بدانید و آنها را با یکدیگر مقایسه کنید.

مشکلات لیپوساکشن برای برداشتن ژن های معده و پهلو شامل موارد زیر است:

آثار بیهوشی

صدمه

تغییرات در پوست حسی می تواند دائمی باشد

آسیب به بافت های عمیق بدن مانند اعصاب ، عروق خونی ، ماهیچه ها ، ریه ها و اندام های معده

ترومبوز وریدهای عمقی ، نتایج قلب و استخوان

جمع آوری آب

سیاما

آزمایش مجدد جراحی مورد نیاز است

تورم دائمی

به آرامی زخم ها را التیام دهید

باعث شکسته شدن پوست و افزایش سلولیت می شود

· Fulafula

طبقه بندی یا شباهت خطوط

معمولاً تغییر رنگ نمی دهد

در واقع ، این مشکلات و خطرات احتمالی ابتدا قبل از انجام هرگونه روش مورد بحث قرار می گیرد.

دستگاههای تنفسی و چربی پهلو و دستگاههای مداری را بردارید
Slim Fit و Derm Up

دستگاه های DermUp و SlimFit SlimFit محرک های خوبی هستند که کار خود را به شیوه ای بدون تحریک و م doثر انجام می دهند. هیچ خطری در اتاق عمل ، بیهوشی و هرگونه زخم در از بین بردن تنفس چربی با این دو دستگاه وجود ندارد.

برای بازدید از صفحه محصولات Derm Up روی برچسب مقابل کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید