تعداد دوچرخه سواران همچنان در حال افزایش است. آخرین گزارش شهر پیدا شد


در بدترین بیماری همه گیر سال 2020 ، نیویورک شاهد افزایش 33 درصدی دوچرخه سواری در روزهای هفته بود. طبق آخرین گزارش سالانه دوچرخه سواری در شهر که توسط اداره حمل و نقل منتشر شده است.

در حالی که این گزارش فقط داده های دوچرخه سواری را از ماه مه تا دسامبر 2019 تا مه تا دسامبر 2020 مقایسه می کند ، واقعیتی را نشان می دهد که بسیاری از نیویورکی ها از تجربه میدانی خود می دانند. مغازه های محلی کمبود دوچرخه دارند. زیرا راننده جدید سعی کرد از جاده خارج شود و تمایلی نداشت. از جمله عدم نیاز به حمل و نقل عمومی در بدترین شرایط همه گیری.

این شهر دوچرخه سواران را از روی پل های تحت مالکیت DOT ، پل منهتن ، ویلیامسبورگ ، بروکلین ، کوئینزبورو و پولاسکی ، و همچنین مسیرهای دوچرخه سواری در Prospect Park West و Kent Avenue ردیابی می کند. نتایج نشان داد که 1.8 میلیون دوچرخه سوار بیشتر در آن زمان در روزهای هفته و 900.000 در آخر هفته ها

این امر در حالی اتفاق می افتد که شهر نیز شاهد افزایش رانندگی بی پروا است.

با این حال ، هانک گاتمن ، کمیسر حمل و نقل گفت که با دوچرخه سواران بیشتر در جاده ، این احتمالاً به جاده های ایمن تر نیز ترجمه می شود.

“این واقعیت است که دوچرخه سواران بیشتری در جاده ها وجود دارد بعلاوه آنچه ما در زمینه معماری انجام داده ایم تا آنها را ایمن تر کنیم ، بله ، من نمی خواهم آن را ناراحت کنم ، کار می کند. “گاتمن روز پنجشنبه گفت. “و ما مصمم هستیم که به راه خود ادامه دهیم و آن را بهتر کنیم.”

تا کنون 13 دوچرخه سوار جان خود را از دست داده اند که نیمی از تعداد دوچرخه سواران در سال 2020 جان خود را از دست داده اند که بالاترین رکورد ثبت شده است. از آنجا که د بلاسیو مسئولیت را بر عهده می گیرد و Vision Zero را راه اندازی می کند.

از گزارش دوچرخه سواری شهری DOT

فلش

از گزارش دوچرخه سواری شهری DOT

گروه حمل و نقل زمینی

گروه حامی حمل و نقل جایگزین همچنین اشاره کرد که نیمی از دوچرخه سواران کشته شده در این سال در برانکس بودند.

هدف Vision Zero این است که تا سال 2024 ، که تنها سه سال با آن فاصله دارد ، همه مرگ و میرهای ناشی از ترافیک را به صفر برساند.

و تعداد مرگ و میر امسال به اندازه یک زایمان است. بر اساس برنامه دادگستری کارگران ، امسال حدود 10 کارگر تحویل دوچرخه های الکترونیکی ، دوچرخه های معمولی و روروک مخصوص بچه ها کشته شدند.

DOT اصرار دارد که تا آنجا که ممکن است خطوط دوچرخه محافظت شده نصب کند تا جاده ها برای دوچرخه سواران ایمن تر شود.

تا سال 2020 ، این شرکت نزدیک به 30 مایل مسیرهای محافظت شده دوچرخه و “مناطق مخصوص دوچرخه سواری را در آن نصب کرده است 10.4 مایل “مناطق بحرانی دوچرخه” ، یا مکانهایی که تعداد زیادی از دوچرخه سواران در آن می میرند ، مانند برانکس.

این شهر امسال 11 مایل خط دوچرخه محافظت شده نصب کرده است و انتظار می رود تا پایان سال در مجموع 30 مایل راه اندازی شود. این شهر همچنین امیدوار است تا پایان سال 2021 50 مایل خط دوچرخه رنگ آمیزی شده اضافه کند ، اما هنوز مشخص نشده است که چه تعداد از آنها در این مرحله تکمیل می شوند زیرا کار در حال انجام است.

انتظار می رود که تعداد دوچرخه سواران همچنان افزایش یابد.

در حالی که شهر آماری از تعداد افرادی که از خط دوچرخه بروکلین تازه نصب شده استفاده می کنند ندارد اما مشاهده شد که گذرگاه های پل در منهتن و پل ویلیامزبورگ از زمان نصب آنها کاهش نیافته است. این امر باعث شد تا مقامات شهری بر این باورند که اکثر دوچرخه سواران تازه کار هستند و قبلاً هرگز از روی پل عبور نکرده بودند.

گاتمن گفت اولویت بعدی DOT افزایش خطوط دوچرخه سواری به ویژه در پل کوئینزبورو بود.

دیدگاهتان را بنویسید