تسلیم نشو تسلیم نشو


“خوشبین باش. و می دانید که بهترینها در راه است. » – Athing Mu ، المپیک 2021 توکیو ، دارنده مدال طلا 800 متر

تابستان تقریبا تمام شده است اما همانطور که گفته شد با دویدن در اطراف “کارهای زیادی برای انجام دادن و زمان بسیار کمی وجود دارد”. این یک فرصت عالی برای تقویت خواسته های شما است. آن ورزش سبک را به خاطر بسپارید این می تواند انرژی بیشتری برای تسخیر امروز و قوی بودن به شما بدهد.

آب (هندوانه) انجام می دهید؟

روز ملی هندوانه در این ماه است و علاوه بر اینکه غذای مناسب تابستانی برای روزهای گرم است ، همچنین یک درمان عالی تابستانی است. هندوانه همچنین فواید زیادی برای سلامتی دارد.

شما را هیدراته نگه می دارد – همانطور که از نامش پیداست ، هندوانه 92٪ آب است!

سلامت روده را پر می کند – سرشار از فیبر

به قلب خود کمک کنید – آنتی اکسیدان هایی مانند لیکوپن می توانند به التهاب در عروق کمک کنند.

مواد مغذی – سرشار از ویتامین A و C به همراه پتاسیم و سایر مواد معدنی!

کاهش درد عضلات-ال-سیترولین موجود در هندوانه یک آنتی اکسیدان جوان کننده است.

صحبت از بهبودی …

هندوانه شدید dotFIT نوشیدنی تازه کننده

اسلاید بازیابی هندوانه FITCO 1

جزء

2 فنجان برش هندوانه بدون هسته منجمد ، به مکعب های 1 اینچی برش دهید

.1 قاشق dotFIT آمینو XXXL-هندوانه

1 فنجان توت فرنگی یخ زده

1 فنجان شیر جو دوسر

2 قاشق چایخوری عسل (اختیاری)

یخ 1 فنجان (اختیاری)

نصیحت

  1. همه مواد را در مخلوط کن بریزید.
  2. مخلوط کنید تا یکدست شود
  3. داخل شیشه بریزید
  4. سرگرم کننده!

نکته: توت فرنگی را با آناناس ، زغال اخته ، موز یا سایر میوه ها جایگزین کنید. مورد علاقه شما برای ترکیب طعم ها!

همه کلاسها گنجانده شده است

کلاسهای گروهی فرصتی عالی برای سالم ماندن و ملاقات با اعضای همفکر است. در همان قایق کلاسهای گروهی با فرم و تکنیک مناسب انگیزه ایجاد می کنند. همچنین تنوع بسیار مورد نیاز را به تمرین شما می افزاید.

کلاسهای گروهی نیز:

  • شما را مسئول نگه دارد
  • بگذارید ثابت قدم باشید
  • به شما کمک می کند دوستان پیدا کنید
  • کاهش وزن خود را افزایش دهید.
  • سرگرم کننده!

برخی از کلاس های گروهی در سالن های ورزشی ما را باید در نظر بگیرید:

پمپ بدن

پمپ بدن فیتکو

باریک ، محکم و سریع تناسب دارد. با وزنه های سبک تر و تکرارهای بیشتر شما تمام تمرینات را انجام خواهید داد. با روال معمول برای موسیقی راک و تشویق مربیان متخصص. شما در گروه موفق تر خواهید بود و مشتاق بازگشت بیشتر خواهید بود.

مربی قهرمانان اصلی HIIT

FITCO HIITCore

وقتی می گوییم این کلاس سرگرم کننده است منظور ما این است که شما را بسیار متناسب می کند. با تعداد زیادی حرکت رقصی چالش برانگیز که باعث عرق کردن و تپش قلب شما می شود. این یک کلاس شدید تمرینات قلبی و قدرتی است که قدرت و قدرت شما را افزایش می دهد. سرگرم کننده به نظر می رسد درست است؟

دوچرخه سواري

کوهها و موارد دیگر را مشاهده کنید ، همه از راحتی کلاسهای دوچرخه سواری ما. کلاس پمپاژ پا چهار سوزاندن و این کشش ریه نشاط آور است و سیستم قلبی عروقی شما را به حداکثر می رساند. ایجاد دوام بیشتر ، پاهایتان را تنظیم کنید و تماشا کنید که کالری چگونه ذوب می شود.

به کلاس گروهی بپیوندید

اعضای الهام بخش

چیزهای زیادی وجود دارد که ما می خواهیم در مورد آنها صحبت کنیم. او نه تنها یک رکورددار دو و میدانی 5 برابر است ، بلکه دیدگاه او در مورد زندگی و کلمات الهام بخش ما را در حرکت نگه داشته است. خودمان

او خود را با ورزش شدید ساخت. بلکه برای ساختن پرشور سفالگری پاداش می گیرد. به عنوان یک مدل برای لباس های ورزشی و لباس های ورزشی شدید. ایمان او چیزی است که او را به سمت بهترین بودن سوق می دهد. بهترین زندگی را بکن و همیشه مثبت فکر کنید

اف سی کارینا

“وقتی عاشقانه دوست داری و می خندی تو زندگی زیبایی داری. »

در اینستاگرام افراد الهام بخش ، شکستن رکوردها ، سرپیچی از جاذبه را دنبال کنید @karina.nicoldine برای انگیزه بیشتر!

عضوی که آن را جابجا کرد آن را جابجا کرد.

هیچ چیز آرامش بخش تر یا شدیدتر از یک چرخه خوب یوگا نیست. ما برای چرخه پویای یوگا که در آن گسترده و متعادل است ، به شما @cloud9yogi در اینستاگرام می آوریم. برخی از حرکات او از نظر روحی و جسمی فواید شگفت انگیزی دارد.

تاشو جلو:

یک راه خوب برای شروع یوگا این است که به جلو حرکت کنید. ژست هایی که می توانید در هر مکانی انجام دهید به کشش کل پشت از سر تا پا کمک می کند. همچنین سیستم عصبی را آرام می کند و به بدن اجازه استراحت کامل می دهد.

بازکن مفصل ران:

انجام ژست های باز لگن در حین یوگا نه تنها باسن شما را کشیده و ستون فقرات شما را باز می کند. اما همچنین دامنه کلی حرکت و گردش بدن شما را بهبود می بخشد. این به ایجاد تغییرات شدید در بدن کمک می کند که تنش ذخیره شده را آزاد می کند.

پشت خمیده:

یک جلسه یوگا نباید بدون خم شدن پشت انجام شود. این ژست ساده حالت بدن را بهبود می بخشد. ستون فقرات را دراز کنید و افزایش سطح اکسیژن همچنین می تواند به کاهش استرس و اضطراب کمک کند.

حتماً در اینستاگرام @cloud9yogi را دنبال کنید تا مدارات بیشتری را بیاموزید و داستانهای الهام بخش او را بخوانید.

تو قوی هستی!

گرگ و میش تابستان شروع به درخشش و تاریک شدن می کند.اگر همه چیز به طرز چشمگیری زیاد شد ، یک چیز را به خاطر بسپارید: شما آن را انجام داده اید. شما تمام پشت خود را لگد کردید تا امروز با پشتکار و پشتکار به شما برسید. به گفته همه در تناسب اندام اتصال ، این قدرت واقعی است ، آن را ادامه دهید! شما الهام بخش همه ما هستید.

دیدگاهتان را بنویسید