به فرم بدن خود عادت کنید! (نمایش اشکال مختلف بدن)


قبل از شناسایی اجسام مختلف ، باید روی یک جنبه مهم تمرکز کنید: همه بدن زیبا هستند. همه افراد فرم بدن یکسانی ندارند و این ما را منحصر به فرد می کند ، اما پاها و بازوها را می توان در مناطق خاصی قرار داد. در این زمینه ها ، اصول مهمی که باید رعایت شود تناسب اندام و شیوه زندگی سالم است.

ویژگی های صورت

نوع بدن

طبق مطالعات انجام شده ، این تقسیم بندی بر اساس اشکال مثلث ، مثلث ، گلابی ، الماس (لوزی) ، بیضی شکل و ساعت شنی است. پاها و پاهای دیگر در دو یا بین بخشهای مختلف قرار می گیرند.

مستطیل:

این فرم سطحی از اندازه کمر ایجاد می کند که تفاوت چندانی با قسمت بالایی و تحتانی بدن ندارد. همچنین در این شاخه ها عرض شانه ها تقریباً برابر باسن است. برای هر ویژگی های صورت یک کد لباس خصوصی وجود دارد که لباس کلی و اندام خوب را نشان می دهد. چنین اندامی در بین ورزشکاران رایج است. زیرا ممکن است اندازه و شکل ماهیچه ها بدن را بسازد. بله ، در ورزشکاران مرد ، شکل مربع به ذوزنقه تغییر می کند. به این ترتیب ، شانه ها گسترده و قسمت پایین بدن باریک به نظر می رسد.

صفحه کاغذ:

در پاهایی مانند گلابی ، عرض شانه و قسمت بالای بدن باریکتر از قسمت تحتانی بدن و عرض ران است. اغلب افرادی که دارای چنین اندام هایی هستند کمردرد زیادی دارند.

شکل نوشابه:

در شکل ساعت شنی ، که شبیه به شکل مربع است ، عرض شانه و باسن تقریباً یکسان است و تنها تفاوت آن در اندازه کمر است. افرادی که دارای پاهای ساعت شنی هستند ، دور کمر کمتری نسبت به بالا و پایین بدن خود دارند. در سایر مواقع در این ناحیه ، عرض عرض شانه ، سینه و باسن ممکن است متفاوت باشد ، که به آن ساعت شنی بلند یا ساعت شنی کم می گویند.

شکل مثلث:

مثلث مثلثی موقعیتی به عرض قسمت بالای بدن است تا قسمت پایین بدن ، یا برعکس. در حالی که عرض شانه ها و قفسه سینه از عرض آرنج ها کوچکتر است ، مثلث رو به بالا به شکل ساق و در طرف دیگر ، مثلث رو به پایین ساخته شده است.

ظاهر طولی:

در این حالت ، وسط بدن از پاها پهن تر است. این افراد بسیار گسترده تر و گسترده تر از شانه ها و لگن هستند.

فرم لوزی (الماس)

پاهای لوزی دارای قطر وسیع بدن هستند. در این حالت ، ران ممکن است بزرگتر از بازوها باشد.

از فرم بدن رایگان استفاده کنید

ممکن است بعد از خواندن این قسمت ها فرم بدن خود را بشناسید. ممکن است برای برخی افراد دشوار باشد که ویژگی های صورت خود را بیابند و در دو طبقه مختلف قرار بگیرند. در ادامه نحوه اندازه گیری صحیح را توضیح خواهیم داد. این روش مشابه اندازه گیری خیاط است.

برای عرض شانه ، متر را مستقیماً از پشت سر از یک شانه به شانه دیگر قرار دهید. اندازه سینه باید از زیر بازو و بالای قفسه سینه اندازه گیری شود. کمر بالای ناف و زیر قفسه سینه است. برای بدست آوردن کمر راست ، بهتر است کمی به پهلو خم شوید. خطی که در کنار ناحیه ایجاد شده است باید متر را دور خود بپیچید تا دور کمر اندازه گیری شود. برای چرخش لگن ، متر را در بالا قرار دهید و چرخش را اندازه بگیرید.

چه چیزهایی به بدن شما آسیب می رساند؟

مهمترین چیز ارتفاع است. کوتاهی یا قد شکل و فرم بدن را تغییر می دهد. بخش دیگر ژنتیک است. برخی از افراد به راحتی در ران ها و بازوها اضافه وزن دارند ، حتی اگر لاغر باشند. در نهایت ، هورمون ها در شکل دهی بدن و ظاهر آن نقش دارند. هورمون ها بر نحوه و محل ذخیره چربی ها تأثیر می گذارد.

دیدگاهتان را بنویسید