به سرعت روش هایی را برای افراد لاغر پیدا کنید


به سرعت روش هایی را برای افراد لاغر پیدا کنید

همه ما می دانیم که ورزش امروزه به یکی از مهمترین دغدغه های زندگی افراد تبدیل شده است ، اما خوب است بدانید که ورزش همیشه در مورد کاهش وزن نیست. برخی افراد هستند که بدن آنها به دلیل کاهش وزن مناسب نیست و چاق بودن برای این افراد به یک کابوس تبدیل شده است. فکر نکنید چاق شدن آسان است ، همانطور که کاهش وزن نیاز به قدرت و پشتکار دارد ، چاقی نیز دشوار است. اگر شما نیز علاقه مند به یادگیری تکنیک های دسترسی سریع برای افراد لاغر هستید ، مقاله ما را حتما بخوانید.

پوست چگونه رشد می کند؟

بدن ما برای تامین چربی به ازای هر کیلوگرم وزن بدن به 30 کالری در روز نیاز دارد. بنابراین اگر به ازای هر کیلوگرم وزن خود 30 کالری دریافت کنیم ، میزان چربی مورد نیاز ما در آن روز به دست می آید و وزن ما ثابت می ماند ، اما اگر بیش از 30 کالری مصرف کنید ، غذای اضافه شده قطعاً به چربی تبدیل می شود. به به اگر ما به ازای هر کیلوگرم وزن بدن کمتر از 30 کالری مصرف کنیم ، بدن برای جبران این کمبود گوشت خود را می سوزاند و منجر به کاهش وزن می شود.

علل کاهش وزن خود را بیابید

همانطور که چاقی خطرناک است ، کاهش وزن بیش از حد می تواند منجر به بیماری های مختلف مانند نقص ایمنی ، بیماری ها و سایر موارد شود. علاوه بر این ، بیماری افراد لاغر دیرتر از دیگران بهبود می یابد. فردی که نسبت به قد 10 تا 20 درصد کمتر از وزن طبیعی است ، کوچک محسوب می شود. بیشتر کاهش وزن به دلیل تغذیه نامناسب و درصد کمی به دلیل عواملی مانند:

  • فعالیت بیش از حد
  • نگران ، شاد ، غمگین
  • مشکل در هضم و جذب غذا
  • بیماریهای مزمن مانند سرطان سینه و سرطان وجود دارد
  • کم خونی
  • وجود بیماریهای التهابی و التهابی مانند تیروئید و دیابت
  • اطلاعات قیمت

مربوط به. قبل از برنامه ریزی برای افزایش وزن ، بهتر است با یک رژیم غذایی تماس بگیرید ، دلایل و دلایل وزن پوست خود را ارزیابی کرده و ابتدا این مشکلات را برطرف کنید ، با روش افزایش سریع وزن برای افراد لاغر و سپس چربی آشنا شوید. و افزایش وزن خود را محاسبه کنید.

برای افزایش سریع وزن غذاهای سالم بخورید

افزایش وزن به روش سالم کار سختی نیست و با تغذیه مناسب می توان به آن دست یافت. یکی از شایع ترین مشکلات افزایش وزن ، خوردن کالری زیاد ، غذاهایی است که بیش از حد متعادل هستند. به جای ایجاد عضله ، به بدن آسیب می رساند و چربی اضافی را افزایش می دهد. برای کاهش سریع وزن نیازی به مصرف چربی زیاد و بدن خود در معرض خطرات و مشکلات نیست ، بهتر است نیازهای بدن خود را از طریق مزایای سلامتی انتخاب کنید.

پروتئین را فراموش نکنید

برای افزایش وزن ، باید در نظر داشت که خوردن بیش از حد غذاهای چرب و قند زیاد ، سلامت انسان را به خطر می اندازد و فقط چربی و قند خون را افزایش می دهد ، به جای افزایش وزن مرتبط با عضله سازی ، سلامت جسمانی. و همچنین افزایش انرژی رژیم غذایی برای به دست آوردن تعادل پروتئین بهترین است. غذاهایی مانند گوشت قرمز ، مرغ ، ماهی ، تخم مرغ ، شیر و حبوبات سرشار از پروتئین هستند.

چربی های سالم بخورید

چربی ها بخش مهمی از رژیم غذایی ما هستند ، اما همه چربی ها اثرات یکسانی بر سلامتی ندارند. چربی های خوب به کاهش فشار خون ، بهبود عملکرد مغز و سیری کمک می کند ، اما از سوی دیگر ، خوردن چربی های سالم می تواند منجر به افزایش وزن و منجر به بیماری های مزمن شود. برای افزایش وزن می توانید از چربی های سالم استفاده کنید. تخم مرغ ، چربی های گوشتی و حیوانی ، روغن نارگیل ، روغن زیتون ، کلزا ، بادام ، دانه کتان و ماهی قزل آلا همگی دارای چربی های سالم هستند که به افزایش سریع وزن کمک می کند.

کربوهیدرات و افزایش وزن

سیب زمینی یکی از موثرترین و ارزان ترین منابع چربی های نشاسته ای است که نه تنها کالری بالایی دارد ، بلکه باعث افزایش گلیکوژن عضلات می شود. گلیکوژن انرژی مورد نیاز عضلات را تأمین می کند. علاوه بر سیب زمینی ، لوبیا و سایر سبزیجات ، گندم سیاه ، ذرت و جو نیز منابع خوبی از چربی هستند.

برخی از غذاها به دلیل کالری ، چربی و چربی بالا ، می توانند در مدت زمان کوتاهی به وزن دلخواه شما برسند.

تخم مرغ

یک تخم مرغ معمولی دارای 70 کالری ، 5 گرم چربی ، 6 گرم پروتئین و مقداری چربی است. تخم مرغ در بین ورزشکاران بسیار محبوب است زیرا به راحتی می توان آنها را به رژیم غذایی اضافه کرد و کلسیم بیشتری را تأمین کرد. فقط به یاد داشته باشید که خوردن تخم مرغ و گوشت خطرناک است ، اما می توانید آن را با شیر و انواع نوشیدنی ها مخلوط کنید.

گوشت پرچرب

رژیم های پرچرب برای کسانی که بدنبال افزایش سریع وزن هستند مفید است. گوشت قرمز در کنار گوشت چرب تر از مرغ و ماهی است و می تواند به کاهش وزن شما کمک کند. باسن و پاهای مرغ نیز بیشتر از بقیه چربی دارد.

پی

کره بادام زمینی حاوی 225 کالری ، 15 گرم پروتئین ، 40 گرم چربی و همچنین فیبر بالایی دارد ، بنابراین می تواند انتخاب خوبی برای افزایش سریع وزن باشد. انواع مختلفی از لوبیا مانند لوبیا چیتی ، لوبیا قرمز ، لوبیا سیاه و سایر موارد وجود دارد که به راحتی پخته و از بین می روند.

از میوه ها

افزودن سبزیجات به رژیم غذایی بسیار مفید است و مصرف آن بسیار توصیه می شود. سیب زمینی یکی از میوه های تابستانی است که به اشکال مختلف مانند پوره ، سرخ کردنی ، پخت و چیپس نمک استفاده می شود و می تواند در مدت کوتاهی فرد را چاق کند. سایر غذاهای چرب شامل هویج ، خیار ، چغندر ، ذرت و کدو تنبل است.

لیونا

یک وعده شیر کامل حاوی 150 گرم ، 8 گرم پروتئین ، 13 گرم چربی و 13 گرم چربی است. خوردن سبزیجات مخلوط با شیر یا افزودن شکلات می تواند در افزایش سریع وزن مفید باشد.

معایب

همه آجیل ها کالری بسیار بالایی دارند و منبع خوبی از مواد مغذی هستند و انواع مختلفی مانند بادام ، کنوت ، بادام زمینی ، پسته و غیره را شامل می شوند. یک وعده بادام شهری حاوی حدود 529 گرم ، 45 گرم چربی (بیشتر چربی های اشباع نشده) ، 20 گرم چربی و 20 گرم پروتئین است. خوردن روزانه آجیل می تواند وزن شما را افزایش دهد.

دیدگاهتان را بنویسید