بهتر است توده عضلانی را به خوبی برش دهید


بهترین مکمل برای ماشین های مرده | برای برش عضلات چه موارد اضافی را باید رعایت کنیم؟

مکمل ها قرص های جادویی برای چربی سوزی نیستند ، اما می توانند با رژیم غذایی مناسب و برنامه ورزشی به شما کمک کنند وزن سالم خود را صرف کنید. اول از همه ، رژیم غذایی شما باید متعادل باشد. شما باید مطمئن شوید که غذاهای تمیز ، سالم و مفید می خورید. هنگامی که مطمئن شدید رژیم غذایی بهینه است ، می توانید تمرین خود را به پایان برسانید. برای سوزاندن چربی به ماهیچه نیاز دارید. این قسمت دوم بیانیه برای اطمینان از خود است ورزش قلبی آنچه انجام می دهید (سطح فعالیت شما بستگی به متابولیسم ، نوع بدن ، سطح فعالیت و غیره دارد). هنگامی که به آموزش خود متعهد شدید ، آماده آخرین قطعه پازل هستید. بهترین افزودنی های بدن برای برش عضلات!

برای برش عضلات چه موارد اضافی را باید رعایت کنیم؟

آیا بدن لاغر در ورزشگاه یا آشپزخانه اتفاق می افتد؟ خوب ، هر دو مکان مورد نیاز است. کاهش وزن و کاهش وزن به معنای ترکیبی از کاهش چربی زیاد و عضله سازی است ، بنابراین بسته به سطح قدرت شما ، ممکن است این مدت زمان زیادی طول بکشد. برش ماهیچه به معنی کاهش چربی بدن به درصد کمی و حفظ توده عضلانی بالا است. این امر باعث می شود ماهیچه های شما در پوست به دلیل سطح بسیار کم چربی در بدن قابل مشاهده باشند. درصد چربی بدن باید بین 6 تا 10 درصد باشد تا چربی بدن کاهش یابد. چربی برای اندامهای حیاتی مفید است. بنابراین درصد چربی کمتر از 6٪ برای مدت طولانی توصیه نمی شود. برای آزمایش درصد چربی و ماهیچه بدن و درصد آب و وزن استخوان می توانید از آزمون نمایه توده بدن استفاده کنید.

بسیاری از ویتامین ها

گزارش به شورای تغذیه مسئول (CRN) بهترین افزودنی ها برای بدن برای دوره های برش و عضله سازی نشان داده شده است توسط:

استفاده مداوم از مولتی ویتامین ها (سرشار از مواد معدنی) و سایر مکمل های غذایی (مانند کلسیم یا اسید فولیک) اثرات مثبت قطعی را بر بسیاری از جنبه های سلامتی نشان داده است. “


ناگفته نماند که وقتی صحبت از غذا خوردن می شود ، شما مواد مغذی ضروری را که معمولاً از غذاهایی که از رژیم غذایی خود حذف کرده اید دریافت نمی کنید.

مکمل های BCAA برای برش و برش ماهیچه ها

احتمالاً می دانید که آمینو اسیدها اجزای سازنده پروتئین ها هستند. وقتی یک پروتئین رژیمی می خورید ، به اسیدهای آمینه تبدیل می شود و زنجیره های کوتاه آمینو اسیدها آنقدر کوچک هستند که نمی توانند در جریان خون قرار بگیرند. این اسیدهای آمینه طیف وسیعی از تأثیرات را بر بدن دارد ، از ساختن و بازسازی بافت بدن گرفته تا تولید مواد شیمیایی که به مغز ما اجازه می دهد در بهترین حالت خود عمل کند و به شما کمک کند. شما انرژی لازم برای افزایش تمرینات خود را در همان زمان دارید فرآیندهای بازیابی را نیز اضافه کنید از نظر علمی ثابت شده است که محدود کردن اسیدهای آمینه زنجیره ای (BCAAs) به سرعت باعث بهبود و افزایش تولید ATP و افزایش تکثیر سلولی ، جلوگیری از خستگی با جلوگیری از ورود تریپتوفان به مغز ، افزایش می شود. پایه پروتئین به دفاع از بدن کمک می کند و سلامت کلی شما را بهبود می بخشد. اتساع عروق را افزایش می دهد ، که می تواند منجر به افزایش استفاده و جذب پروتئین و افزایش سطح هورمون رشد شود.

حتما بخوانید: آتش نشانی

BCAE یکی از بهترین مکمل های بدنسازی برای سوزاندن ماهیچه ها و چربی ها است زیرا تضمین می کند که شما از کاتابولیسم (از دست دادن توده عضلانی عظیم) محافظت می کنید و توده عضلانی بدون چربی را حتی زمانی که کالری ندارید حفظ می کنید. فقط دانستن این که این مکمل ها کارهای شگفت انگیزی را برای زمان برش عضلات انجام می دهند ، می تواند قدرت را افزایش دهد ، ماهیچه ها را بازسازی کرده و سیستم ایمنی بدن را تنظیم کند.

پروتئین آن ، بهترین مکمل برای آبگیری و برش بدن است

پروتئین موجود در آن بلوک های لازم را برای تولید اسیدهای آمینه در بدن که برای ساخت توده عضلانی استفاده می شود ، در اختیار بدن قرار می دهد. مطالعات تطبیقی ​​پروتئین آن با سایر بازها وجود دارد.

آنها دریافتند که این نوع پروتئین دارای ترکیب کاملی از ترکیبات آمینو اسید و در فرمولاسیون مناسب برای عملکرد مطلوب در بدن است. مهمتر از همه ، مصرف مداوم پروتئین همراه با ورزش منجر به عضله سازی ادامه می یابد.

اگر انرژی خود را جدی می گیرید ، از هیچ گونه پروتئین اضافی اجتناب نکنید. به همین دلیل ، بازار پروتئین می تواند مکانی هیولایی و قریب به اتفاق باشد. اما نگران نباش! اگر به دنبال ساختن عضله اما سوزاندن چربی (یا مهمتر از آن تقویت توده عضلانی) هستید ، ممکن است این سوال مطرح شود برای برش عضلات چه موارد اضافی را باید رعایت کنیم؟ بدون پروتئین بهترین گزینه شما است. این امر دو دلیل دارد:

  1. حاوی بیش از 90 protein پروتئین در هر جلسه از هر پروتئین جدا شده.
  2. این یک پروتئین کامل با همه 9 اسید آمینه ضروری است

پروتئین ها از بیست آمینو اسید تشکیل شده اند ، 11 مورد ضروری نیستند ، اما 9 مورد ضروری هستند. اسیدهای آمینه ضروری آنهایی هستند که بدن قادر به تولید آنها نیست. این بدان معناست که آنها به منابع نیاز دارند. بنابراین ، آنها منابع غذایی یا موجود در جهان را از طریق استفاده از مکمل ها تأمین می کنند. پروتئین V جدا شده یکی از پروتئین های کامل است زیرا حاوی همه 9 اسید آمینه ضروری است. آنها همچنین درصد بالایی از پروتئین در وعده دارند ، به این معنی که شما گرمای خود را در پرکننده ها یا چربی سوزها هدر نمی دهید. پروتئین اضافه شده آن رشد توده عضلانی بدون چربی را تحریک می کند. و در مورد کاهش وزن ، این دقیقاً همان چیزی است که شما باید به دنبال آن باشید. مطالعات نشان داده است که با کاشت مکمل ها باعث کاهش وزن می شود ، درصد چربی بدن را کاهش می دهد و توده عضلانی را تقویت می کند.

حتما بخوانید: راهنمای کامل محصولات چربی سوزی!

گلوتامین

مطالعات نشان داده است که پس از ورزش ، سطح گلوتامین در بدن تا 50 درصد کاهش می یابد. از آنجا که بدن به گلوتامین به عنوان سوخت سلولی برای سیستم ایمنی متکی است ، دانشمندان تحقیقاتی نشان داده اند که افزودن گلوتامین باعث کاهش انقباض ماهیچه ها ، افزایش توده عضلانی می شود و یکی از بهترین مکمل ها برای توده عضلانی است. از آنجا که بدن هنگام ورزش مقدار زیادی گلوتامین استفاده می کند ، سیستم ایمنی بدن به شدت به این اسید آمینه وابسته است. وقتی بدن گلوتامین عضلانی را برای استفاده در جاهای دیگر مانند جذب نیتروژن یا حفظ ایمنی دفع می کند ، کاتابولیسم یا تجزیه ماهیچه ها می تواند رخ دهد. مکمل گلوتامین قطعاً برای حفظ ماهیچه مهم است – نه برای کاهش وزن!

چربی سوز لبه برش را اضافه می کند

ترموژنیک ها افزودنی هایی هستند که در واقع چربی سوز هستند (“ترمو” از کلمه “آتش” گرفته شده است). چندین روش برای نشان دادن اینکه چگونه ترموژنیک به حذف چربی کمک می کند وجود دارد:

  • آنها مطمئن می شوند که بافت بافت چربی باز است و اجازه می دهد چربی به عنوان یک منبع انرژی مفید در حین ورزش وارد جریان خون شود.
  • ترموژنیک ، همانطور که از نامش پیداست ، به افزایش دمای داخلی بدن کمک می کند ، بنابراین بدن شما را گرم می کند و در نهایت کالری بیشتری در پایان روز می سوزاند.

ال-آرژنین / تقویت کننده اکسید نیتریک قبل از تمرین

اکسید نیتریک جریان خون را تنظیم می کند و پیام ها را بین سلول های عصبی پخش می کند. این واقعیت که اکسید نیتریک جریان خون را افزایش می دهد باید برای بدنسازان جالب باشد ، زیرا افزایش جریان خون به افزایش مواد مغذی در ماهیچه ها کمک می کند و در نتیجه به ایجاد عضله در زمان استرس کمک می کند. مکمل های حاوی آرژینین اخیراً به دلیل توانایی آنها در تولید آرژنین نیتریک اکسید ، توانایی آن در رادیکال های آزاد و همچنین توانایی آن در تحریک سلول های ماهیچه ای ، ترشح هورمون رشد ، حمایت از کلسترول سالم و افزایش متابولیسم چربی راه اندازی شده است. آرژنین به دلیل توانایی در گسترش رگ های خونی و همچنین در سنتز پروتئین ها برای رشد ماهیچه ها مهم تلقی می شود.

مکمل یکی از این داروها تضمین می کند که عروق شما گشاد می شوند (“پمپ”) و میزان اکسیژن و مواد مغذی را که به سلول های شما می رسد افزایش می دهد. دریافت کمی کافئین علاوه بر این (اگر از محرک ها مطلع نیستید) می تواند به انرژی نیز کمک کند. اکسید نیتریک (LEAI) یک گشاد کننده عروق است. این ماده شیمیایی است که به شل شدن عضلات پوشاننده عروق کمک می کند و به آنها اجازه می دهد تا بیشتر باز شوند. این باعث افزایش جریان خون و کاهش خونریزی می شود. علت چاقی در ارتباط با فشار خون بالا وجود دارد. در واقع ، دلایل مهم زیادی وجود دارد که باعث می شود بافت چربی روی عروق تجمع کند. این فشار زیادی به قلب وارد می کند ، زیرا خون باید تحت فرمان خوبی پمپ شود.

اکنون تصور کنید که در حال گسترش راه هستید. این امر با نیتریک اکسید به دست می آید ، خواه شریان های بدن شما سالم باشند یا نباشند. تقویت کننده های نیتریک اکساید مکمل هایی هستند که تولید این ترکیب را در بدن افزایش می دهند. هنگامی که خون به راحتی به ماهیچه ها جریان می یابد ، اولین چیزی که در مورد تقویت کننده های اکسید نیتریک به آن توجه می کنید اعتماد به نفس در هنگام ورزش است. با افزایش جریان خون در حین ورزش ، مطالعات نشان داده اند که هیچ تاثیری در افزایش استقامت فرد در ورزش ندارد. در حالت ایده آل ، این می تواند مدت زمان تمرین شما را افزایش داده و شدت تمرین شما را تغییر دهد.

منیزیم بهترین مکمل بدنسازی برای برش عضلات است

به نظر من ، این یکی از کم اهمیت ترین فروش در بازار است. دو روش مهم وجود دارد که منیزیم می تواند یک به یک کار کند موارد اضافی برای کلاس برش کار:

  1. با کاهش خستگی عضلانی و افزایش استقامت بدن
  2. کیفیت خواب را بهبود بخشید ، به طوری که بدن شما می تواند بهبود یابد و روز بعد خود را تکرار کند

منیزیم یک ماده معدنی است که در بدن انسان و کل کره زمین یافت می شود. این یک عنصر اساسی است که مهم است. در واقع منیزیم در هر سلول بدن شما وجود دارد. بنابراین ، می تواند تفاوت زیادی در سلامتی و رفاه شما ایجاد کند. آنچه نگران کننده است این واقعیت است که تقریباً از هر دو ایرانی یک نفر دچار کمبود منیزیم است. شاید خیلی جالب به نظر نرسد! منیزیم در بیش از 300 فعالیت بیوشیمیایی در بدن نقش دارد. این به تولید انرژی کمک می کند ، پروتئین می سازد ، از بیماری های قلبی جلوگیری می کند و همچنین تقویت مغز مانند یادگیری و حافظه نشان داده شده است.

دلیل دوم فهرست منیزیم تأثیر عمیق آن بر خواب طبیعی است. منیزیم گلیسینات ، به ویژه ، نشان داده شده است که به افزایش ملاتونین (هورمون خواب بدن) ، افزایش زمان خواب ، بهبود کیفیت خواب و کاهش سرعت خواب کمک می کند. فردا. اگر سعی کرده اید یک سبک زندگی سالم جدید را شروع کنید ، متوجه احساس خستگی بدن و ذهن خود بعد از هفته اول می شوید. کلید بهبود طولانی مدت این است که مطمئن شوید می توانید در پایان هر روز بهبود پیدا کنید و هیچ چیز بهتر از داشتن یک خواب خوب نیست.

حتما بخوانید: بهترین آنها همزمان چربی می سوزانند و حجم را افزایش می دهند

مکمل ال کارنیتین برای برش و برش ماهیچه ها

ال کارنیتین یک اسید آمینه است که اغلب برای کسانی که می خواهند وزن خود را کاهش دهند توصیه می شود ، اما فواید آن در شکل گیری مغز نیز توصیه می شود. کاهش چربی به همین دلیل است که از این مکمل استفاده شده است بهترین مکمل های بدن برای عضلات بدون چربی معلوم است و دلیل خوبی دارد. یک مطالعه دو گروه از ورزشکاران را مقایسه کرد. یک گروه 2 گرم ال کارنیتین و قند با قند بالا صبح قبل از ورزش مصرف کردند ، در حالی که گروه دوم فقط چربی مصرف کردند. نتایج نشان داد گروهی که از ال کارنیتین استفاده کردند 55 درصد چربی بیشتری در حین ورزش شدید سوزاندند. از دیگر مزایای این چربی سوزی می توان به کاهش درد عضلات ، بهبود سریعتر بعد از ورزش و مقاومت بهتر در برابر خستگی اشاره کرد. بهترین راه برای از بین بردن ال کارنیتین چربی کاراته است. مطالعات نشان داده است که سطح بالاتری از انسولین برای ورود ال-کارنیتین به توده عضلانی لازم است ، که برای نتایج مطلوب ضروری است.

برای مشاهده مقالات مرتبط با این مقاله ، به صفحه آن بروید بهبود آمادگی جسمانی و متن دیگر را در صفحه مشاهده کنید وبلاگ کیمیاگری دیدن.

دیدگاهتان را بنویسید