بهترین میان وعده ها برای افزایش چربی بدن – دکتر رویا خادمیان


خرما و بادام - بهترین غذاهای سالم برای افزایش چربی بدن

بهترین میان وعده ها چربی بدن را افزایش می دهند

محققان می گویند خوردن مقدار کمی غذای سبک می تواند به جوان شدن بدن در صبح کمک کند. داشتن تعادل خوب و سالم غذا همیشه مورد توجه بشر بوده است. متخصصان تغذیه می گویند وقتی فرد شب می خوابد ، بدن هنگام بیدار شدن به غذای سبک و مغذی نیاز دارد.

به گفته موسسه هندی ، توصیه می شود برای شروع متابولیسم روز خود را با آب گرم یا میان وعده های کم حجم و پر انرژی آغاز کنید. دو گزینه فوق العاده در این زمینه خیساندن بادام و خرما است. استفاده از این دو ماده مفید در صبح زود به دلیل خواص زیاد ، سیستم ایمنی بدن را افزایش می دهد.

بادام را بریزید

بادام آبدار می تواند نیاز بدن به ویتامین ها و مواد معدنی را در صبح زود برآورده کند. در واقع خیساندن بادام در شب خواص آن را افزایش می دهد. خوردن 5 تا 10 وعده بادام هنگام بیداری توصیه می شود. این امر باعث می شود که غذا به بدن برسد و از سلامتی و احساس رضایت در طول روز اطمینان حاصل شود.

دلیل اصرار متخصصان تغذیه بر عدم مصرف پوست بادام این است که پوست بادام قهوه ای حاوی تانن است تا از هضم مناسب مواد مغذی آن جلوگیری کند. وقتی شب بادام را خیس می کنید ، پوست قهوه ای آن هنگام مصرف به راحتی از بین می رود و فرآیند جذب مواد مغذی آن در معده به راحتی انجام می شود.

روز

روزها یکی از بهترین غذاهایی هستند که انرژی سریع مورد نیاز بدن را در صبح زود تامین می کنند. خرما همچنین دارای قسمتی از فیبر است که می توان آن را تمیز کرد. این باعث می شود مایع بیشتری وارد معده شود و سلامت دستگاه گوارش را ارتقا می بخشد.

رژیم غذایی به درمان زخم و اسهال کمک می کند. علاوه بر این ، از آنجا که روزها میزان پتاسیم مهمی وجود دارد ، می تواند به درمان نفخ و اسهال کمک کند.

توصیه می شود شب قبل بادام هایی را که می خواهید بخورید با آب خیس کنید. خرمای آبدار و بادام تنقلات فوق العاده ای هستند که می توانید صبح زود به عنوان میان وعده میل کنید. استفاده از این دو ماده ، با افزایش متابولیسم ، انرژی مورد نیاز بدن را در ساعات اولیه روز تأمین می کند.

دیدگاهتان را بنویسید