بهترین مکمل برای صلیب قوی || درباره مکمل های ورزشکاران CrossFit®


بهترین افزودنی ها برای ورزش های تطبیق متقابل / اضافات برتر برای ورزشکاران تطبیق متقابل

فشار ناگهانی بدن باعث ضربان قلب می شود. استفاده کنید ارتفاع اضافی برای مسابقات دو و میدانی این می تواند از سفر شما پشتیبانی کرده و آن را به سطح بعدی برساند کراس فیت چیزی نشنید. و جای تعجب نیست – CrossFit® بر روی سبک هایی استفاده می شود که از انرژی زیادی استفاده می کنند ، که برای طیف وسیعی از مردم جذاب است. بسیاری از تمرینات نیاز به تلاش زیادی برای تضعیف و جراحت شرکت کنندگان دارد. اگر می خواهید فعالیت و بازیابی خود را به بازار عرضه کنید ، آن را انجام دهید بهترین داروها برای ورزش مناسب مهم است.

حتما بخوانید: ورزش کراس فیت چیست؟

هرچه سریعتر و کارآمدتر از این جلسات آموزشی وحشیانه خشونت آمیز بهبود یابید ، شانس شما برای بهبود آموزش بیشتر می شود. البته ، چیزی به عنوان رژیم غذایی مناسب برای کمک به شما در رسیدن به اهداف وجود ندارد ، اما برخی مکمل ها می توانند این مزیت اندک را برای شما به همراه داشته باشند. در زیر لیستی از مفیدترین مواردی است که می توانید به سفر خود به سطح بعدی اضافه کنید.

بهترین مکمل ها برای ورزشکاران

کراتین

کراتین نه تنها یکی از محبوب ترین مکمل های ورزشی در بین ورزشکاران است ، بلکه یکی از م mostثرترین آنها نیز می باشد. ارتفاع اضافی برای ورزشکاران کشور متقابل در نظر گرفته شده است. مطالعات کامل تأثیر آن بر قدرت عضلات ، بهبود بین تمرینات و توده عضلانی مقطعی (اندازه) را مستند کرده است. مطالعات اخیر همچنین نشان داده است که این مکمل می تواند به بیماری های قلبی و همچنین سفتی عضلات کمک کند. این رویای یک ورزشکار متقاطع است.

در صورت نیاز: 3 تا 5 گرم قبل و بعد از تمرین در روزهای تمرین و 3 تا 5 گرم با اولین وعده غذایی خود در روزهای بدون تمرین مصرف کنید.

بتا آلانین یک مکمل عالی برای کراس های قدرتی ورزشی است

این اسید آمینه به عنوان یک شارژر عالی برای ماهیچه های بدون چربی عمل می کند و به شما این امکان را می دهد تا از انرژی بیشتری برای تمرینات خود استفاده کنید. همچنین می تواند افزایش اسید لاکتیک در ماهیچه ها را به تاخیر اندازد و مدت زمان ورزش را طولانی کند. شواهدی وجود دارد که وقتی با خلاقیت ترکیب شود ، تقریباً بر هر تمرین م effectiveثر تأثیر می گذارد!

در صورت نیاز: 2 تا 3 گرم و شیک قبل از ورزش ، ترجیحاً با کراتین.

لانا پولتینی

این مکمل پروتئینی با عملکرد سریع برای هر علاقمند به تناسب اندام ضروری است و یکی از بهترین مکمل ها برای تمرینات کراس فیت است. پروتئین آن برای فشار خون اولیه برای کمک به بازسازی ماهیچه ها طراحی شده است ، همچنین دارای پروفایل اسید آمینه است که قبل و بعد از تمرین تکمیلی کامل می شود. مطالعات اخیر همچنین نشان می دهد که ممکن است اشتها را برای افرادی که به دلایل افزایش وزن به دنبال آن هستند اندکی کاهش دهد.

در صورت نیاز: از ورزش به عنوان مکمل اولیه (20 تا 30 گرم) و بعد از تمرین (30 تا 40 گرم) برای حمایت از اتمام تمرین استفاده کنید. شما به راحتی می توانید پروتئین آن را در هر جایی از رژیم غذایی خود قرار دهید که مکمل خوبی برای ورزشکاران است. برای کسانی که صبح زود (20 تا 30 گرم) می روند نه تنها برای راحتی ، بلکه برای کاهش سطح کورتیزول هنگام بیداری بسیار مناسب است.

مکمل تمرین متقابل: ال کارنیتین

کارنیتین (و همچنین ال کارنیتین) همچنین می تواند بهترین دوست CrossFitter باشد. این اسید آمینه در تبدیل چربی های اشباع به انرژی کمک می کند تا بتوانید طولانی تر و بهتر تمرین کنید. کارنیتین موجود در گوشت گاو ، کاری ، شیر و آووکادو ، به همراه سایر غذاها ، می تواند کمک بزرگی در تلاش شما برای رسیدن به سطح بعدی باشد.

در صورت نیاز: 1 تا 2 گرم دو بار در روز نزدیک زمان ورزش مصرف کنید!

منیزیم و فلزات سفید

این دو ماده معدنی دارای مزایای زیادی هستند ، از جمله فلز سفید ، که به ترمیم و بازسازی ماهیچه های بدن کمک می کند ، و منیزیم ، که به عصب کمک می کند استراحت خوبی داشته باشد و در نهایت با آرامش بخوابد. آنها بعد از تمرین با وزنه سریعتر بهبود می یابند و کیفیت استراحت را بهبود می بخشند ، بنابراین این دو افزودنی بهترین داروها برای ورزش مناسب مورد ارزیابی قرار می گیرد.

در صورت نیاز: برای هیدراته شدن بیشتر و اجتناب از سایر تداخلات ویتامین ها و مواد معدنی ، این دو را قبل از خوابیدن با معده خالی مصرف کنید و از داروهای توصیه شده توسط سازنده پیروی کنید.

مکمل مولتی ویتامین / مواد معدنی برای ورزشکاران کراس فیت

در حقیقت ، مصرف ویتامین ها و مواد معدنی خوب به عنوان مثال می تواند به شما “بیمه” ای را بدهد که ممکن است در شدیدترین مراحل ورزش به آن نیاز داشته باشید. در این مناطق دشوار ورزش ، یک مولتی ویتامین / ماده معدنی برای تجدید نیاز بدن به ریز مغذی ها ضروری است ، بنابراین می تواند به درستی کار کند و عملکرد ورزشی روزانه شما را افزایش داده و آسیب های ناشی از ورزش را از دست بدهد. استرس و سایر عوامل مزاحم را حذف کنید تا شما را از روال عادی خارج کند. به

در صورت نیاز: بهترین مولتی ویتامین / مواد معدنی را به عنوان مکمل عالی برای تمرینات متقابل در پایان روز و آخرین وعده غذایی خود مصرف کنید. به این ترتیب ، هنگام خواب ، بدن شما اجزای سازنده مناسبی را برای کمک به بهبود ، رشد و آماده شدن خود برای فصل بعد در اختیار خواهد داشت!

حتما بخوانید: اطلاعات دقیق در مورد بازی های تطبیق متقابل

برترین برنامه های مکمل برای ورزشکاران

اضافات توصیه شده ساعت چند و چقدر؟
کراتین 3-5 گرم قبل و بعد از تمرین و 3-5 گرم با اولین وعده غذایی خود در روزهای غیر مدرسه
بتا آلانین 2-3 گرم قبل از ورزش
لانا پولتینی 20-30 گرم قبل از ورزش ، 30-40 گرم پس از ورزش و گاهی اوقات نمی توانید رژیم عمومی داشته باشید
ال کارنیتین 1-2 گرم قبل و بعد از ورزش
منیزیم 450 میلی گرم در شب
فلز روی 30 میلی گرم در شب
مولتی ویتامین / مواد معدنی یک محصول را پیدا کنید که 100٪ ریزمغذی های ضروری را در طول شب داشته باشد

سوالات متداول در مورد بهترین فلج برای ورزشکاران

من خواندم که هنگام استفاده از ایجاد ، باید مراحل “بارگذاری” را انجام دهید. این درست است و اگر چنین است ، چقدر؟

در ابتدا ، توصیه می شد که روزانه 20 گرم پروتئین به مدت یک هفته دریافت کنید ، سپس داروهای “نگهدارنده” را هفته ها بعد از آن ادامه دهید. با این حال ، مطالعات نشان داده اند که شروع مصرف آب برای حفظ 3-5 گرم قبل و بعد از ورزش نتایج مشابهی در پایان اکثر مطالعات دارد. این کار نه تنها در دراز مدت باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود ، بلکه سیستم گوارش شما را نیز ساده می کند!

گاهی اوقات چند دقیقه پس از نوشیدن بتا آلانین احساس قرمزی روی پوست ایجاد می شود. دلیل این چیست؟

یکی از دلایل ممکن است اتصال بتا آلانین به اعصاب گیرنده باشد که باعث می شود آنها بطور ناگهانی بسوزند و احساس خارش / سوزن سوزن شدن در شما ایجاد کنند. یکی دیگر از علل احتمالی (شاید علاوه بر پاسخ به اضطراب) افزایش جریان خون به مویرگ های سطحی است که باعث التهاب پوست می شود. در حال حاضر صرفه جویی کامل از شش پاسخ یا نمی توان با استفاده طولانی مدت از بین رفت!

رژیم غذایی من متعادل است. آیا کسی مثل من به مکمل مولتی ویتامین / ماینر نیاز دارد؟

در یک کلام بله! حتی برخی از افراد متعادل هنگام انجام تمرینات سنگین در چند روز از هفته ، نیاز به “بیمه” استفاده از مکمل های مولتی ویتامین / مواد معدنی دارند. علاوه بر این ، تعادل رژیم غذایی شما ممکن است همیشه به دلیل تغییر برنامه ، دوره های استرس زیاد در محل کار و / یا تغییر شیوه زندگی و در نتیجه وزن در رژیم غذایی شما ، تأثیرات منفی داشته باشد!

به عنوان یک ورزشکار حرفه ای ، هدف من ساختن بیش از حد عضله نیست.

این پروتئین نه تنها به عضله سازی کمک می کند ، بلکه به بسیاری از عملکردها از جمله تولید و تنظیم انرژی کمک می کند تا سایر مواد مغذی حیاتی را که در حین ورزش آسیب دیده اند ، پر کند و به بازسازی حرکات بین تمرینات کمک کند. علاوه بر این ، پروتئین آن یک پروتئین سریع اثر است که به بدن اجازه می دهد روند بهبودی را به سرعت آغاز کند.

آیا مکمل ZMA با دوزهای مختلف منیزیم و روی یکسان است؟

آره! با این حال ، بسیاری از محصولات ZMA حاوی 10 میلی گرم ویتامین B6 هستند. B6 باعث بهبودی می شود و محیط ایده آل را برای انجام کارهای فلز سفید و منیزیم تسهیل می کند. اما مطمئناً خرید محصولات مختلف نیز ارزشش را دارد. اطمینان حاصل کنید که یک محصول معتبر خریداری کرده اید!

برای مشاهده مقالات مربوط به این مقاله ، به صفحه آن بروید بهبود آمادگی جسمانی و متن دیگر را در صفحه مشاهده کنید وبلاگ کیمیاگری دیدن.

دیدگاهتان را بنویسید