بهترین غذاها برای تناسب اندام و سلامتی | تناسب اندام کندی


داشتن تناسب اندام به سادگی کالری دریافتی ، خارج کردن کالری نیست ، حتی اگر در مورد آن چیزی شنیده باشید. نوع کالری دریافتی مهم است. این بدان معناست که غذایی که می خورید تأثیر زیادی بر توانایی شما در کاهش وزن و عضله سازی دارد. و همچنین ایجاد سلامت قلب هضم مناسب و جنبه های دیگر آنچه ما می نامیم “سلامت کامل”

خواه به پیوستن به یک برنامه سلامتی شرکتی علاقه دارید یا به دنبال چند راه برای بهبود سلامت و تناسب اندام شخصی خود هستید. در اینجا برخی از بهترین غذاهایی که باید به رژیم غذایی خود اضافه کنید در نظر گرفته شده است:

1. بلوبری ، کرن بری و توت سیاه (در میان دیگران)

تحقیقات نشان داده است که برای حفظ سلامت بدن خود. شما به آنتی اکسیدان نیاز دارید. عوامل پیشگیرانه که از سرطان ، بیماری های قلبی و سایر بیماری ها جلوگیری می کند. این امر بیشتر در طول زمان اتفاق می افتد.

توت ها سرشار از آنتی اکسیدان هستند ، به همین دلیل است که باید در رژیم غذایی شما غنی باشند.

2. نان و غلات سبوس دار

اگر قصد ورزش دارید بلند مدت یا هر چیزی که کالری زیادی بسوزاند شما باید مطمئن شوید که انرژی کافی برای این کار دارید. یعنی مصرف کربوهیدرات. اما انواع کربوهیدرات هایی که می خورید مهم هستند.

غذاهایی مانند نان گندم سبوس دار و غلات سبوس دار حاوی نوعی کربوهیدرات هستند که به شما کمک می کند ورزش طولانی تری داشته باشید.علاوه بر این ، فیبر دارد که به دستگاه گوارش شما کمک می کند!

3. ماهی قزل آلا و ماهی

وقتی بدنبال منبع پروتئین هستید شما نمی توانید بهتر از ماهی قزل آلا ، با امگا 3 های سالم برای قلب و میزان آمینو اسیدهای بیش از حد معمول برای کمک به رشد ماهیچه ها عمل کنید. ایجاد عادات غذایی ماهی قزل آلا می تواند بر سلامت کلی و عملکرد بدنی شما تأثیر مثبت بگذارد.

4. آجیل و آجیل

این که آیا رژیم گیاه خواری دارید یا فقط می خواهید منبع پروتئین خود را مخلوط کنید. لوبیا و عدس همچنین گزینه های زیادی را برای انواع غذاهای با پروتئین بالا ارائه می دهند.

لوبیا سیاه کاربردهای زیادی دارد. برای تهیه همبرگر ، مواد پرکننده و کناره ها استفاده می شود. نخود را می توان در حمص ، سالاد و سایر غذاها استفاده کرد.

5. آووکادو

اگرچه قبلاً غذاهای چرب به عنوان چیزی که باید از آن اجتناب شود ، دیده می شد. اما از آن به بعد ما همچنین متوجه هستیم که غذاهای سرشار از چربی های اشباع نشده در رژیم غذایی ما مهم هستند.

آووکادو از این نظر که حدود 77 درصد چربی دارد که مسئول بافت خامه ای میوه است ، منحصر به فرد است.

6. سبزیجات برگ سبز

اسفناج ، کلم پیچ و سایر سبزیجات برگ سبز سرشار از ویتامین C ، کلسیم ، آهن و سایر مواد معدنی و ویتامین است. اگر سالاد خوار نیستید از سیستم های مختلف بدن پشتیبانی می کند. می توانید از سبزیجات در اسموتی یا آب میوه گیری برای افزایش روزانه ویتامین ها استفاده کنید که به شما احساس خوبی می دهد!

از غذا برای تناسب اندام به یک شیوه زندگی استفاده کنید.

اکنون می دانید که تناسب اندام و ورزش بیشتر از ورزش و کاهش وزن است. آیا شما را مجبور کرد در مورد نحوه بهبود شیوه زندگی خود فکر متفاوت کنید؟

در Kennedy Fitness ، مشاوره تغذیه ای که ما ارائه می دهیم تنها دلیلی نیست که ما یکی از معتبرترین برنامه های سلامتی شرکتی را در South Jersey داریم ، اما مهم است بدانیم که برای سلامت کلی خود باید چه چیزی را در بدن خود قرار دهید.



دیدگاهتان را بنویسید