بهترین غذاهای پاییزی برای کاهش وزن


وقتی هوا سرد می شود و برگها شروع به تغییر رنگ می کنند. می دانیم که پاییز در راه است. این به اقلام پاییزی مورد علاقه ما اشاره می کند ، مانند فوتبال و هالووین – و از این رو بسیاری از غذاهای خوشمزه! اگرچه ماه های سردتر ممکن است فصل میان وعده به نظر برسد ، اما اهداف سلامتی و تناسب اندام شما دشوار نیست. در حقیقت ، بسیاری از غذاهای رژیمی خوشمزه برای کاهش وزن وجود دارد که می توانید در طول تعطیلات نیز از آنها لذت ببرید!

مهمتر از همه ، نیازی به گرسنگی یا گرسنگی نیست!

غذای فصلی

وقتی تابستان شروع به محو شدن می کند طبیعت غذای خوب به شما ارائه می دهد. از جمله رژیم غذایی برای کاهش وزن! اگرچه این فصل بیشتر به خاطر کدو تنبل محبوبش شناخته شده است. اما غذای سالم برای پاییز فراتر از کدوهای محبوب است.

از کدو سبز تا سبز ، مقدار زیادی وجود دارد. تحقیقات برای حمایت وجود دارد غذاهای فصلی سالم برای حمایت از اهداف شما

برخی از غذاهای سالم پاییزی مورد علاقه ما عبارتند از:

  • سیب
  • گلابی
  • اسکواش
  • سبزیجات چلیپایی مانند کلم بروکلی ، گل کلم و کلم پیچ
  • هویج
  • جوانه بروکسل

وقتی صحبت از رژیم های کاهش وزن می شود گزینه های پاییز فصلی فراوان است. (و خوشمزه تر از همیشه)!

فواید خوردن فصلی

سالها پیش ، خوردن گوجه فرنگی در فوریه یا زردآلو در دسامبر بی سابقه بود. مردم از محصولات تازه رشد می کنند-گزینه های زیادی وجود دارد که در طول سال در دسترس نیست!

با این حال ، امروز با تکنولوژی و حمل و نقل این باعث می شود بیشتر مواد غذایی در طول سال در دسترس باشد. اگرچه دسترسی نامحدود ممکن است مناسب باشد اما به خاطر داشته باشید که خوردن غذاهای فصلی ممکن است مفیدتر باشد.

وقتی فصل است خوشمزه تر می شود.

برای مبتدی ها خوردن محصولات خارج از فصل رشد طبیعی مزه آنچنان که در باغ یا مزرعه شکوفا می شود نیست. به گوجه فرنگی های شیرین تابستانی که در انگور پیدا می کنید فکر کنید. در مقایسه با گوجه فرنگی های خریداری شده در اواسط زمستان. این احتمال وجود دارد که گوجه فرنگی تابستانی آب بیشتری و خوشمزه تر از انواع زمستانی تولید کند.

رد پای کربن کوچکتر

خوردن غذاهای فصلی نیز برای محیط زیست مفید است. اگر غذا به صورت محلی رشد نمی کند آن غذا باید به شما تحویل داده شود! و ممکن است به کامیون ، هواپیما و قایق نیاز داشته باشد ، که به معنی سوخت و انرژی بیشتر است. از جمله انتشار کربن زیاد همه برای برآورده کردن هوس های خارج از فصل شما! به علاوه ، خوردن فصلی از کشاورزان و مشاغل محلی پشتیبانی می کند! برد – برد

مغذی تر

اگر بیشترین مزایای تغذیه ای را می خواهید باید در فصل مصرف شود. هنگام حمل غذاهای غیر فصلی به فروشگاه محلی خود زمان بیشتری برای تجزیه مواد مغذی در حین حمل و نقل. نور اضافی خورشید را به مخلوط اضافه کنید. اگر گزینه های محلی و فصلی را انتخاب کنید ، به اندازه کافی از مواد مغذی دریافت نخواهید کرد.

5 بهترین غذای کاهش وزن برای کاهش وزن

آگاهی از مزایا به راحتی می توان فهمید که چگونه رژیم فصلی می تواند اهداف کاهش وزن شما را پشتیبانی کند. زیرا اگر غذا مقوی و خوشمزه تر باشد. گنجاندن آن در رژیم غذایی شما آسان تر خواهد بود!

در میان فراوانی غذاهای فصلی پاییزی برخی در حمایت از اهداف شما بهتر از دیگران هستند. با این اوصاف ، در اینجا برخی از غذاهای محبوب کاهش وزن وجود دارد که باید در این فصل در بشقاب شما قرار بگیرند!

کدو تنبل

وقتی صحبت از غذاهای رژیمی برای کاهش وزن می شود ، دیدن کدو در بالای لیست ما نباید تعجب آور باشد. کدو تنبل اما خوشمزه بودن آن را انکار نمی کند. اما آیا می دانید که این غذا به همان اندازه خوشمزه و مغذی است؟

کدو تنبل سرشار از فیبر است. مواد مغذی که کمک می کند حمایت از کاهش وزن این باعث می شود احساس سیری طولانی تری داشته باشیم.برای بسیاری از افراد ، افزایش سیری به معنای کاهش میل به قند و کالری کمتری است که در طول روز مصرف می شود.

و از کدو تنبل بیشتر از آب (در واقع بیش از 90) ساخته شده است ، به طور طبیعی کالری کمی نیز دارد!

اگر می خواهید کدو تنبل را به عنوان غذای کاهش وزن بخورید. کدو تنبل را به اسموتی یا شیرینی اضافه کنید. همچنین می توانید برای طعم فوق العاده آن را با سایر غذاهای خوش طعم کباب کنید.

گل کلم

گل کلم یک غذای شناخته شده برای کاهش وزن است. بنابراین در لیست ما قرار دارد. اگرچه این سبزی چلیپایی بیشتر در ماه ژوئن یافت می شود ، اما فصل بالا معمولاً از سپتامبر تا نوامبر ادامه دارد. گل کلم احتمالاً یکی از همه کاره ترین سبزیجات در سراسر جهان است ، همچنین در تغذیه و کاهش وزن بسیار موثر است.

احتمالاً گل کلم را به عنوان یک ماده ضروری در پیتزا ، غذاهای برنج و حتی کراکر به عنوان جایگزین غلات و سایر غذاهای پر کالری دیده اید. و به دلایل خوب! این مبادله سالم حاوی مواد مغذی مفید برای شما مانند فیبر است و کالری کمی دارد و تقریباً بی مزه است.

این سبزی پاییزی یک افزودنی عالی برای دستور پاییز مناسب رژیم غذایی است. تصور کنید: میان وعده روز مسابقه. برنامه تعطیلات و یک شام سبک اما سیر کننده!

در اینجا برخی از ایده های دهان گیر وجود دارد:

  • گل کلم را به پوسته پیتزا تبدیل کنید.
  • گل کلم بوفالو پخته شده
  • حتی منجمد را به اسموتی ها اضافه کنید تا غلیظ کننده کم قند به جای میوه باشد!

نیاز به کمی الهام دارید؟ اینها را امتحان کنید پنج روش استفاده از گل کلم که احتمالاً هنوز امتحان نکرده اید!

شکل

اگر هنگام کار برای رسیدن به اهداف کاهش وزن خود به چیزی برای آرامش نیاز دارید. در عوض ، برای انجماد دندان شیرین خود به انجیر اعتماد کنید. این میوه های پاییزی سرشار از فیبر سیری هستند و کالری کمی دارند.

مرغ و کلم پیچ را به سالاد اضافه کنید. آن را به اسموتی های خود اضافه کنید. یا خودتان آن را برای یک میان وعده خوشمزه و آسان پاییزی بخورید.

قارچ

هوای خنک به معنای تعداد زیادی دستور العمل آرامش بخش است که در پاییز امسال با غذاهای مفید برای کاهش وزن بسته بندی شده است. با تنوع بسیار متنوع برای انتخاب راههای خوشمزه ای برای افزودن قارچ به بشقاب خود پیدا خواهید کرد!

و همچنین گل کلم قارچ ها سبزیجات همه کاره ای هستند که می توانند با بسیاری از غذاها ترکیب شوند. غذا به راحتی و چون قوام آن شبیه گوشت هنگام پخت است. بنابراین این سبزیجات را می توان با پروتئین های گیاهی کم چرب و کم کالری برای وعده های غذایی مانند کوفته ، تاکو و همبرگر جایگزین کرد.

به دلیل داشتن فیبر و ویتامین بالا قارچ غذای مناسبی برای خوردن در پاییز است.

کنگر فرنگی اورشلیم / سانچوک

مطمئناً نام پروبیوتیک ها را شنیده اید. اینها باکتری های ریز اما قدرتمندی هستند که فواید زیادی برای سلامتی دارند! اگرچه خوردن پروبیوتیک ها برای حمایت از میکرو فلور سالم بسیار مهم است ، اما ما نمی توانیم اهمیت خوردن فیبر پری بیوتیک را نادیده بگیریم! پری بیوتیک ها فیبرهای غیرقابل هضم هستند که به عنوان سوخت برای باکتری های زنده در بدن ما عمل می کنند.

ما از غذایی که می خوریم پروبیوتیک دریافت می کنیم. و یک منبع بزرگ کنگر فرنگی اورشلیم است. تحقیقات نشان می دهد میکروب های سالم می توانند به اهداف کاهش وزن کمک کنند. و حفظ میکرو فلور سالم زمانی امکان پذیر است که فیبر پربیوتیک کافی مصرف شود. بنابراین ، کنگر فرنگی اورشلیم یکی از غذاهای مورد علاقه ما برای کاهش وزن است!

همچنین به دلیل دارا بودن مقدار زیادی آهن از سطوح انرژی ما پشتیبانی می کند. در حقیقت ، تنها یک فنجان تقریباً 30 درصد از نیاز روزانه شما به آهن را تأمین می کند!

سعی کنید آن را با روغن زیتون و سیر تفت دهید. مخلوط با سبزیجات پخته شده یا آن را روی یک کاسه سالاد گرم قرار دهید.

غذاهای خوشمزه پاییزی برای حمایت از سفر کاهش وزن شما

استفاده از محصولات پاییزی به شما کمک می کند تا روحیه پاییزی داشته باشید و همزمان از وزن خود حمایت کنید. غذاهای مورد علاقه پاییزی مانند کدو تنبل ، آفتابگردان ، انجیر و قارچ را در رژیم غذایی خود بگنجانید. این می تواند تغذیه شما را به روش کم کالری افزایش دهد. غنی از فیبر و فوق العاده خوشمزه ، خوردن غذاهای فصلی با دانش کمی آسان است. و تمرین این عادت سالم مزایای شگفت انگیزی را برای شما به همراه خواهد داشت.

پاییزیتون بخیر و غذا خوردن!

دیدگاهتان را بنویسید