بهترین رژیم غذایی برای وزن خردسال درمان کودکان خردسال _من و رژیم


هر مرحله از توسعه دهندگان یک فعالیت شگفت انگیز و شگفت انگیز است و افراد برای سالم و شاد بودن به مراقبت های ویژه در تمام دوره های زندگی نیاز دارند. نوجوانی احتمالاً یکی از حساس ترین دوران زندگی است زیرا در این مرحله ، جوانان دچار تغییرات فیزیکی زیادی می شوند ، این تغییرات به دلیل ریشه های سالم گیاه آینده آن را تقویت می کند ، مطمئناً به مراقبت های ویژه و غذا نیاز دارد. سالم و متعادل.

بنابراین منتظر نمانید و اگر کودکی در خانه دارید ، مطمئن شوید که غذاهای متفاوتی برای او در نظر گرفته اید تا بتواند در رفتارها و عادات عادی تمام انرژی و مواد مغذی مورد نیاز خود را از غذا و نوشیدنی دریافت کند. به برای اینکه بدانید چگونه به بدن جوان خود اجازه دهید تا به درستی رشد کند تا در جوانی شکوفا شود ، حتماً داستان زیر را بخوانید.

امروزه ، به دلیل زندگی و کسب و کار مدرن ، متأسفانه چاقی به کودکان و نوجوانان سرایت کرده است و بسیاری از خانواده ها نگران اضافه وزن فرزندان نوجوان خود هستند ، به ویژه در این مورد. دوره ، با توجه به سطح رشد و بلوغ ، بسیار حساس است. به تنها کلید سالم جوانان جوان است و جوانان فقط می توانند غذای سالم و سالم باشند. وقتی می خواهید فرزندی بزرگ و سالم تربیت کنید ، سالم بمانید.

بهترین رژیم غذایی برای کاهش وزن نوجوانان چیست؟

خوب است بدانید که تغذیه سالم به معنای ترک شیرینی و به ویژه غذاهای مورد علاقه نوجوانان نیست. شما فقط به نوجوان خود یاد می دهید که غذاهای چرب و نوشیدنی های شیرین مانند سس های شیرین ، کیک و شکلات را کاهش دهد. به یاد داشته باشید که این غذاها نباید برای یک نوجوان حذف شوند ، آنها فقط باید کمتر مصرف کنند و به جای آنها از روش جایگزینی آنها با مواد مغذی و ویتامین استفاده کنند. برخی از مواد مغذی ضروری برای رشد جوانی شامل آهن ، ویتامین D و کلسیم است. شما می خواهید ببینید چه غذاهایی در رژیم غذایی شما وجود دارد که به نوجوان خود بدهید.

اگر نگران وزن نوجوان خود هستید ، رژیم غذایی سالم و متعادل برای کاهش وزن نوجوانان تنها راه پیروی است. در اینجا نکات مفیدی برای کمک به نوجوانان برای افزایش وزن سالم و کاهش وزن با افزایش سن وجود دارد:

پسر کوچک غذا می خورد

صبحانه را حذف نکنید

غذا خوردن این نیست که صبحانه را کنار بگذارید یا خود را گرسنه کنید. فقدان تغذیه نه تنها به کاهش وزن کمک می کند بلکه بر رشد شما در دوران جوانی و نوجوانی نیز تأثیر می گذارد ، زیرا مواد مغذی ضروری را دریافت نمی کنید و گرسنه بودن آن ، ممکن است شما را در طول روز تحریک پذیرتر کند. خوردن صبحانه همچنین به شما کمک می کند تا برخی از ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز برای سلامتی را دریافت کنید.

روزانه 5 وعده میوه و سبزیجات بخورید

میوه ها و سبزیجات بهترین پایه بسیاری از ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن شما در دوران نوجوانی هستند. اگر حداقل 5 وعده میوه و سبزیجات در روز بخورید ، هوس شما کاهش می یابد. و بهترین غذاها برای خوردن افراد جوان هستند.

غذاهای سالم بخورید

مصرف غذاها و نوشیدنی های سرشار از چربی ، قند و نمک ، مانند شیرینی ، شکلات ، کیک ، بیسکویت و نوشیدنی های شیرین که کالری بالایی دارند را کاهش دهید. مصرف بیش از حد کالری می تواند منجر به افزایش وزن و چاقی شود.

بدن خود را جوان کنید

به یاد داشته باشید که در دوران نوجوانی بدن شما نیاز به نوشیدن 6 تا 8 لیوان آب در روز دارد. آب کم و رطوبت همه نوشیدنی های سالم هستند. برای کاهش وزن در دوران نوجوانی ، مراقب نوشیدن آب باشید زیرا هرچند طبیعی است ، اما حاوی قند است. بسته به اندازه یک لیوان کوچک ، مجموع نوشیدنی شما از آب میوه ، آب میوه و اسموتی نباید بیش از 150 میلی لیتر در روز باشد.

غذای زیاد برای نوجوانان

همانطور که رشد چاقی در نوجوانی باید کنترل شود ، راه حل های مناسب نیز برای درمان افزایش وزن نوجوانان در دوران نوجوانی و ضعف جسمانی باید جستجو شود. که در زیر به آن اشاره شده است.

آیا از نوجوان خود احساس خستگی می کنید؟

یکی از دلایل مهم کاهش وزن و ضعف جسمانی کودکان خردسال ، به ویژه در سنین نوجوانی ، کمبود آهن و سایر ویتامین هایی است که بدن آنها به آنها نیاز دارد. اگر نوجوان شما ، به ویژه دختران نوجوان ، به سرعت خسته شوند ، ممکن است آهن کافی نداشته باشند. جوانانی که بیشتر در معرض خطر آهن هستند ، در طول کاهش وزن ، آهن کافی از دست نمی دهند. و آنها باید سعی کنند آهن مورد نیاز خود را از غذاهای غنی از آهن دریافت کنند. برخی از این منابع خوب گوشت قرمز ، غلات و نان های غنی شده با آهن هستند. کلسیم و ویتامین D همچنین مواد مغذی مهمی برای درمان کاهش وزن و ضعف در نوجوانان هستند که در شیر و بسیاری از محصولات لبنی یافت می شوند. همچنین ، منبع غنی ویتامین D را از دست ندهید علاوه بر نور خورشید ، غذاهای ماهی مانند ماهی و میگو نیز سرشار از ویتامین D هستند.

به طور کلی ، کمبود ویتامین سه یکی از دلایل کاهش وزن نوجوانان در نوجوانان است: (تصویر اینفوگرافیک)

  • آهن کافی نیست ، به ویژه در دختران جوان
  • داروی ناکافی D.
  • کلسیم کافی نیست

از غذاهای مصنوعی ارزان خودداری کنید!

رژیم های لاغری که نوید از دست دادن سریع پوست را می دهند امروزه به دلیل تبلیغات ناسالم در سیستم جهانی محبوبیت زیادی پیدا کرده اند. اما مراقب باشید زیرا اغلب از نظر رژیم غذایی و تغذیه عدم تعادل وجود دارد. این بدان معناست که ویتامین ها و مواد معدنی مهم به دلیل این غذاها از بین می روند. رژیم های معمولی به طور خاص برای اقلام کوتاه استفاده می شود ، بنابراین در نهایت ، وزن شما کاهش می یابد. برای داشتن رژیم غذایی سالم ، خوشبختانه می توانید از متخصصان وب سایت و رژیم من کمک بگیرید ، آنها رژیم غذایی منظم و سالمی را با توجه به قد ، وزن ، جنسیت و سن شما در اختیار شما قرار می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید