بهترین روش ها برای حفظ وزن


در این مقاله ما روش هایی را برای حفظ وزن خود در هر زمان برای جلوگیری از تغییر مشکلات وزن به شما ارائه می دهیم. به خصوص برای افرادی که با تلاش زیاد وزن خود را کاهش داده اند و می خواهند وزن خود را حفظ کنند. مطالعات و گزارشات رژیم گیران نشان می دهد که می توان وزن را حفظ کرد.

وزن را پایین نگه دارید

با کمک عضله سازی وزن ثابت خود را حفظ کنید

اولین واکنش ایجاد عضله است. افزایش توده بدن به ساخت این ماهیچه ها کمک می کند. متابولیسم ماهیچه ها نسبت به چربی ها بیشتر است. حتماً تمرینات قدرتی عضلات را به برنامه روزانه خود اضافه کنید و در طول زمان سخت کار کنید. هر روز ورزش را کنار نگذارید ، حتی اگر 30 دقیقه پیاده روی باشد.

آیا احساس گرسنگی بر کاهش وزن تأثیر می گذارد؟

در برابر احساس گرسنگی مقاومت نکنید ، در عوض ، خود را با غذاهای فرآوری شده پر کنید. احساس گرسنگی شما را در وزن سالم نگه نمی دارد و به شما آسیب نمی رساند. در طول روز غلات کامل ، میوه ها و سبزیجات بخورید. همچنین هر روز از محصولات لبنی استفاده کنید. شیر کم چرب علاوه بر اینکه شما را سیر می کند ، به سالم ماندن استخوان ها کمک می کند (مخصوصاً برای زنانی که برای اولین بار به پوکی استخوان مبتلا شده اند).

تاثیر فست فود و شیرینی بر وزن

از وسوسه کردن خود با غذاهای چرب خودداری کنید. مشاهده شده است افرادی که در برابر فست فودها و شیرینی ها مقاومت بیشتری دارند ، در نهایت تغییر وزن چندانی ندارند. این روش به این معنی نیست که خود را از غذاها و شیرینی های مورد علاقه خود جدا کنید ، بلکه مقداری از آنها را بخورید. در برخی موارد ، افزایش وزن می تواند منجر به فراموشی و کمبود غذا شود ، بنابراین همیشه مراقب غذا و کالری مصرف شده باشید. اگر به درستی از احساس گرسنگی اجتناب کنید و کاملاً خسته شده باشید ، می توانید به راحتی از این وسوسه ها خلاص شوید.

وزن را پایین نگه دارید

کالری مصرف شده

در حالی که تعداد کالری غذاها و میان وعده ها و اندازه گیری ها همیشه برابر مقدار آن است. از طریق این پیوند ، می توانید میزان کل کالری روزانه مردان و زنان را بخوانید. وعده های غذایی خود را برنامه ریزی کنید. برای راحتی بیشتر ، بشقابی به اندازه خیابان انتخاب کنید و مقدار غذا را مطابق همان بشقاب اندازه گیری کنید تا طبق معمول مزه داشته باشید.

تأثیر اندازه و وزن ، وزن مراقبت را اندازه گیری می کند

قسمت های مختلف بدن خود را اندازه گیری کنید تا همیشه در صورت لزوم از آنها مطلع باشید. این راهنما به شما کمک می کند تا پاسخ بدن خود را به تعداد کالری هایی که می خورید و غذاهایی که می خورید ، کنترل کنید. تعداد ترازوها در هر روز نشان دهنده پیشرفت شما در حفظ وزن مناسب و انگیزه شما برای افزایش است.

تاثیر صبحانه بر حفظ وزن

همانطور که مدتهاست شنیده ایم صبحانه مهمترین وعده غذایی روز است. کل صبحانه را حذف نکنید و یک صبحانه کامل بخورید.

مراقب انرژی خود باشید!

اگر از وزن خود به خوبی مراقبت نکنید ، از چاقی و بیماری های مرتبط با سن رنج خواهید برد ، زیرا سیستم ایمنی بدن در حال کند شدن است. عوامل مهم مختلف مانند جنسیت ، سن ، جنسیت ، شیوه زندگی ، برنامه خواب و فرهنگ در تغییر وزن مهم هستند.

دیدگاهتان را بنویسید