بهترین روش های کاهش وزن از نظر علمی و کارآمد است


به دنبال وزن بدن ، خستگی و خستگی مداوم دنبال می شود ، علاوه بر این ، برخی از افراد می خواهند عضلات بیشتری داشته باشند ، حتی اگر اضافه وزن ندارند. هنگامی که فرد انتظار افزایش وزن دارد یا به دلیل کمبود وزن ، به همین ترتیب است. این یک برنامه ساده و سالم برای دریافت سریع رژیم غذایی سالم برای بدن شما است.

سلامت داشته باشید

فعالیت های مناسب برای چربی ها را انجام دهید

شاید معنای واقعی کمبود وزن را ندانیم. کمبود وزن به معنای داشتن شاخص توده بدنی (BMI) زیر 18.5 است. این مقایسه به این معنی است که برای حفظ سلامت مطلوب ، توده بدن کمتر است. با این حال ، مسائل زیادی در مورد این شاخص وجود دارد ، از جمله این واقعیت که این شاخص فقط قد و وزن را اندازه گیری می کند و توده عضلانی را در نظر نمی گیرد. برخی از افراد معمولاً لاغر هستند و ممکن است این دوز برای این افراد کم باشد ، اما این دلیلی بر عدم سلامتی نیست.

دلایل مختلف برای بدون وزن وجود دارد. دلایل زیادی برای کاهش وزن وجود دارد که برخی از آنها عبارتند از:

  • اختلالات اشتها: شامل بی اشتهایی عصبی ، یکی از جدی ترین اختلالات روانی است.
  • مشکلات تیروئیدپرکاری تیروئید متابولیسم را افزایش داده و منجر به کاهش وزن بهتر و افتادن سالم می شود.
  • بیماری شرح : یکی از علائم این بیماری کاهش وزن پوست است که بسیاری از افراد مبتلا به این بیماری از بیماری خود آگاه نیستند.
  • دیابتدیابت کنترل نشده (معمولاً نوع 1) می تواند منجر به اضافه وزن پوست شود.
  • مرگسلولهای سرطانی اغلب کالری زیادی می سوزانند و باعث افزایش وزن می شوند.
  • پیپیسی: بیماریهای عفونی بدن می توانند باعث کاهش وزن از جمله عفونت ، التهاب و ویروس ایدز شوند.

بنابراین ، مهم است که بدانید چگونه به خواب بروید و اگر ریزش پوست ناگهانی و شدید باشد ، توصیه می شود به پزشک مراجعه کنید.

روشهای موجود مراقبت های بهداشتی

همه چیز برای او بسیار زیاد و ارزشمند است

1کالری بیشتری نسبت به متابولیسم خود مصرف کنیدیک راه مهم برای افزایش وزن ، دریافت کالری بیشتر از نیاز بدن است. بدون دریافت کالری بیشتر نمی توانید وزن اضافه کنید.

2- مقدار زیادی پروتئین رژیمی بخورید. پروتئین تنها غذای ضروری برای دستیابی به سلامت کاهش وزن است. ماهیچه از پروتئین ساخته شده است. بنابراین ، افرادی که در رژیم غذایی چربی خود فقط مقدار زیادی کالری مصرف می کنند در حالی که رژیم غذایی آنها پروتئین ندارد ، بدن آنها بعداً این کالری ها را به چربی تبدیل می کند. مطالعات متعدد نشان داده است که رژیم غذایی سرشار از پروتئین می تواند کالری بیشتری را به ماهیچه تبدیل کند. غذاهای پر پروتئین شامل گوشت ، ماهی ، تخم مرغ ، بسیاری از محصولات لبنی ، حبوبات و آجیل است.

3- مقدار زیادی چربی و روغن مصرف کنید. این غذاها باید حداقل سه بار در روز در طول وعده های غذایی مصرف شوند. بسیاری از افراد دارای اضافه وزن و چاق ، مصرف چربی و روغن را در رژیم غذایی خود محدود می کنند. استفاده از این گروه از غذاها برای افزایش وزن ایده خوبی نیست و بهتر است برای دستیابی به وزن سالم به هر رژیم غذایی پروتئین ، چربی و روغن اضافه کنید.

مقدار زیادی غذای پرانرژی بخورید و از سس ، ادویه و چاشنی استفاده کنید. خوردن طیف وسیعی از غذاها در هر گروه برای افزایش وزن بسیار مثر است. اما این مشکل وجود دارد که برخی از این غذاها به سرعت معده را پر کرده و از خوردن غذای زیاد جلوگیری می کنند .. برای حل این مشکل می توانید از ادویه جات ، سس ها و ادویه های تلخ برای افزایش اشتها استفاده کنید. می خواهید زیاد غذا بخورید.

غذای خوب و چربی عالی

برخی از غذاهای پرانرژی که به شما در افزایش وزن کمک می کند عبارتند از:

  • ناتی: بادام ، فندق ، گردو ، پیناتی …
  • میوه های خشک: انگور ، خرما ، نخل و.
  • چربی های شیر سرشار از چربی هستند: شیر ، ماست پرچرب ، پنیر ، خامه و…
  • چربی ها و روغن ها: روغن زیتون و چربی های حیوانی
  • آجیل: غلات مانند جو و برنج قهوه ای و حبوبات و
  • غذا: مرغ ، گوشت گاو ، گوسفند و….
  • سیب زمینی ، شکلات تلخ ، آووکادو، کره بادام زمینی ، شیر نارگیل…

بسیاری از این غذاها کالری بالایی دارند و به سرعت معده را پر می کنند ، اما گاهی اوقات برای افزایش وزن نیاز به خوردن بیشتر است. استفاده از میوه ها و سبزیجات برای سلامتی بسیار مفید و مفید است. توصیه می شود استفاده از این قسمت از دارو را فراموش نکنید.

وزنه بزنید و قدرت خود را تقویت کنید. وزنه برداری در اطمینان از تبدیل کالری دریافتی بیشتر بدن به ماهیچه و نه چربی بسیار مهم و م effectiveثر است. برای این منظور ، هفته ای 2 تا 4 بار به باشگاه بروید و از وسایل تمرین با وزنه برای افزایش وزن و عضله سازی استفاده کنید. انجام ورزش منظم همچنین می تواند به افزایش وزن کمک کند ، فقط مراقب باشید که تمام کالری دریافتی باید سوزانده شود.

ورزش و اندازه

برخی به رسیدن به وزن سالم کمک می کنند

ترکیبی از دریافت کالری بالا و ورزش با شدت دو جنبه مهم در افزایش وزن است. برخی از نکات سریع چربی عبارتند از:

  • قبل از غذا خوردن آب ننوشید. این باعث می شود که معده از آب پر شود و شانس کمتری برای دریافت کالری بیشتر داشته باشد.
  • بیشتر بخورید. هر زمان که می خواهید قبل از خواب تنقلات و میان وعده های بیشتری به رژیم غذایی خود اضافه کنید.
  • نوشیدن شیر. یکی از راه های رفع تشنگی نوشیدن شیر است. شیر علاوه بر وجود پروتئین ، می تواند کالری زیادی برای بدن تأمین کند.
  • برای خوردن از سطل های زباله بزرگ استفاده کنید. غذاهایی که برای خوردن در ظروف بزرگ ریخته می شوند و فردی که سعی می کند وعده غذایی خود را تمام کند ، قطعاً بیشترین کالری را دریافت می کند.
  • خامه را به قهوه اضافه کنید. یکی از راههای آسان برای دریافت کالری بیشتر ، افزودن خامه به قهوه در هنگام چشیدن آن است.
  • خواب کافی. خواب خوب برای رشد ماهیچه ها بسیار مهم است.

منبع: آرگا

علائم:
غذاهای چرب

دیدگاهتان را بنویسید