بهترین برنامه کاهش وزن با تردمیل چیست؟


بسیاری از کاربران تردمیل از برنامه های تعریف شده در دستگاه خود اطلاعی ندارند و یا نحوه استفاده از آن را نمی دانند و فقط یک پیاده روی خسته کننده را در حالت ثابت و بدون تغییر انجام می دهند. اگر می توانید انواع برنامه های کاهش وزن تردمیل را در بین این برنامه های از پیش تعریف شده پیدا کنید.

به گزارش کاماپرس به نقل از جیم لند، تمرینات تردمیل همگی در بازه زمانی مشخصی بین ۱۰ تا ۶۰ دقیقه تعریف می شوند. در ادامه این مقاله بهترین برنامه کاهش وزن با تردمیل بررسی می شود.

برنامه کاهش وزن تردمیل برای علاقه مندان

برای شروع یک تمرین عالی، ابتدا حداکثر ضربان قلب خود را محاسبه کنید. برای این کار باید تعداد سن را از ۲۲۰ کاهش داد.

اگر فرد ورزشکار آماتور است، باید تمرین را با ۵۰ تا ۶۵ درصد حداکثر ضربان قلب انجام دهد. اما اگر سابقه فعالیت ورزشی دارد باید با ۷۰ تا ۸۵ درصد حداکثر ضربان قلب ورزش را انجام دهد.

در این برنامه کاهش وزن با تردمیل، ورزشکار علاوه بر این دستگاه به یک توپ بزرگ و وزنه های دستی نیز نیاز دارد. لازم به ذکر است که برنامه های پیش فرض تردمیل عموما برای افرادی است که به طور مرتب از این دستگاه استفاده می کنند.

یکی از انواع برنامه کاهش وزن با تردمیل که بدن را به کاهش وزن و سوزاندن چربی به مدت ۶۰ دقیقه تشویق می کند، برنامه “بدون بهانه” است. با این برنامه تمرینی حداکثر نتیجه در طول دوره تمرین به دست می آید. این تمرین یک پیاده روی اینتروال است که برای افزایش استقامت قلبی عروقی طراحی شده است. مرجع تمرین اعداد ۰ تا ۱۰ است. به عنوان مثال، صفر نشان دهنده استراحت کامل بدن و ۱۰ نشان دهنده تمرین بسیار بسیار سنگین است.

بنابراین مد به معنای استراحت و اعداد ۲ و ۳ به معنای ورزش بسیار سبک و سبک است. برنامه های ۴ تا ۷ از تمرینات نسبتاً سبک، نسبتاً سخت، سخت و سنگین به ترتیب به اعداد ۸ تا ۱۰ یعنی تمرینات سنگین تر، بسیار سنگین و شدیدتر می رسند.

بهترین نتیجه را از برنامه کاهش وزن با تردمیل بگیرید

برای نتیجه بهتر، پس از ورزش با تردمیل، می توانید در حالت نشسته، مجموعه ای از ۳۰ حرکت ملخ معکوس را روی توپ انجام دهید. در تمرینات اینتروال به تدریج سرعت و شیب را کم و زیاد کنید و حداکثر ضربان قلب را هرگز فراموش نکنید. توجه داشته باشید که بلافاصله پس از رسیدن به حداکثر ضربان قلب، سرعت خود را کاهش دهید تا بدن به حالت عادی بازگردد.

تردمیل-کمپرس

برنامه راه رفتن روی تردمیل

پیاده روی فاصله ای را امتحان کنید. به این ترتیب شدت و سرعت هر سه دقیقه اول افزایش و در ۳ دقیقه دوم از سرعت و شدت کاسته می شود. این کار به طور متناوب به مدت ۱۰ دقیقه انجام می شود و پس از توقف کامل دستگاه و شل شدن بدن، یک ست ۳۰ ست حرکات پایین بازو روی نیمکت و یک ست ۳۰ بارفیکس انجام می شود.

برای خرید تردمیل به مراکز معتبر مراجعه کنید

ورزشکاران و علاقه مندان می توانند برای مشاوره در مورد برنامه های تردمیل به فروشگاه های ورزشی فیزیکی و آنلاین مراجعه کنند و یا با توجه به سن، وزن، قد و سلامت جسمی و روحی، برنامه شخصی دریافت کنند و برنامه های تمرینی اولیه تمرینی را از مشاوران متخصص دریافت کنند.

جیم لند یک فروشگاه آنلاین ورزشی است که با یک بار مراجعه به آن مشتری دائمی می شوید. زیرا خدمات این مجموعه قابل اعتماد، گسترده و شفاف بوده و احترام به مشتری در راس هر چیزی در ارائه خدمات به مشتریان است.

کاربران می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۶۶۰۰۸۰۰۰ که در سایت نیز درج شده است تماس حاصل نمایند و یا به وب سایت رسمی جیم لند و شبکه های مجازی اینستاگرام، لینکدین، توییتر و تلگرام این مجموعه مراجعه نمایند.

انتهای پیام

مربوط به: جیم لند

برای دسترسی سریعتر: