“برنامه دیوانه کننده” کارگران را از منهتن بیرون می کشد


قیمت ازدحام با وعده هایی برای کاهش ترافیک در منهتن وضع شده است. بهبود کیفیت هوا و افزایش درآمد برای سیستم مترو

اما تعداد فزاینده ای از منتقدان می گویند “مالیات” شلوغ آینده تهدید می کند که منهتن را بین آنچه که فاقد آن است و آنچه که فاقد آن است تقسیم می کند. و این منطقه را برای افراد متوسط ​​و کم درآمد قابل زندگی و غیرقابل دسترسی می کند.

ماریسا میلر ، مادری شاغل در خلیج کیپس می گوید: “این دیوانه کننده ترین نقشه است.” که ممکن است مجبور به پرداخت 5000 دلار در سال برای ادامه کار باشد تحت راهنمایی فعلی ، “به خانه من و از آنجا” ، گفته شد.

میلر این هفته یک گروه فیس بوک تشکیل داد تا صدای مخالفان مالیات تراکم را تقویت کند. قیمت خانواده ها و ساکنان نیویورک برای مبارزه با ازدحام به سرعت از 300 نفر عبور می کند.

بابی فرانک کالین ، یکی از اعضای گروه ناتوانی ناله ، می گوید: “مراجعه به پزشک برای من هزینه دارد.” من بالاترین مالیات پارکینگ را در کشور پرداخت کرده ام. من هفته ای یک بار در بروکلین کار می کنم و نمی توانم با وسایل نقلیه عمومی به آنجا بروم. من نمی توانم در Costco ، Wegmans و سایر فروشگاه هایی که قیمت های تخفیف دار ارائه می دهند خرید کنم. “

قیمت گذاری ازدحام باعث ایجاد عوارض زیر خیابان 60 در منهتن می شود.
جاستین لین/EPA-EFE/REX

قانون سال 2019 یک میلیارد تردد در سال را برای حمل و نقل عمومی وضع می کند و عوارض رانندگی را در زیر خیابان 60 در منهتن-11.50 دلار برای خودروها در ساعت پیک ، 5.50 دلار تا 8.50 دلار اعمال می کند. در زمان های دیگر ، با توجه به نرخ های پیشنهاد شده در سال 2018 مطالعه دولت Cuomo.

FDR Drive ، بزرگراه وست واید ، زیرگذر باتری پارک و قسمت سطح جاده تونل هیو کری که خیابان غربی را به هم متصل می کند از محدوده عوارض معاف هستند.

مالیات بر ازدحام از هزینه هایی که مسافران برای استفاده از پل ها و تونل ها قبلاً پرداخت کرده اند گرفته می شود ، مانند 16 دلار برای هر خودرو در نیوجرسی. معضل در تونل های هلند و لینکلن

ساکنان نیوجرسی تقریباً 30 دلار در روز به دنبال این هستند تا برای کار یا خانواده به شهر بروند.

سوزان ریچل ساکن منهتن است که مادرش در نیوجرسی زندگی می کند. در فیس بوک بنویسید که “مضحک به نظر می رسد که مالیات اضافی برای افرادی که رانندگی می کنند (و پارک می کنند) به نوه های خود اضافه شود. و با قرار ملاقات به پزشک مراجعه کنید. “” او در خانه تنها می ماند ، نمی تواند این کار را انجام دهد. “

نمایی از FDR Drive در خیابان E81st در نیویورک.
FDR Drive ، بزرگراه وست واید ، زیرگذر باتری پارک و قسمت سطح جاده تونل هیو کری که خیابان غربی را به هم متصل می کند از محدوده عوارض معاف هستند.
کریستوفر سادوسکی

“مناطق شلوغی” توسط دوربین های نصب شده در سناتور براد سناتور براد هویلمن (D-Manhattan) ، که مناطق آن “عمدتا توسط مناطق شلوغ کنترل می شود” اما هنوز از این طرح پشتیبانی می کند ، اعمال می شود. او این شهر را صدا کرد این شهر برای آینده شهر نیویورک بسیار مهم است ، زیرا مزایای زیست محیطی ، ایمنی و اقتصادی آن قابل پیش بینی است.

MTA ماه گذشته میزبانی جلسات عمومی مجازی را در سراسر منطقه آغاز کرد. با هدف اجرای برنامه ها در سال 2023 ، این جلسه قرار است این هفته ادامه یابد. قبل از اینکه مقامات دولتی و محلی برنامه عوارض منطقه تجاری مرکزی را به اجرا بگذارند ، هیئت بررسی تحرک حمل و نقل به مدیران MTA در مورد نرخ ها مشاوره می دهد. برنامه توسط MTA Bridges and Tunnels اجرا می شود.

این قانون به دنبال کاهش تأثیر کارگران با معافیت برای کسانی است که کمتر از 60،000 دلار در سال درآمد دارند.

مجلس نمایندگان هاروی اپشتاین (دی منهتن) به The Post گفت که امیدوار است این ماده را بر اساس اندازه خانواده اصلاح کند. وی گفت: یک خانواده چهار نفره باید از درآمد بالاتر از یک نفر معاف شوند.

“ما اذعان داریم که افرادی که در مناطق شلوغ با ماشین زندگی می کنند با ملاحظات مالی بیشتری روبرو خواهند شد. و ما باید به نیازهای آنها حساس تر باشیم. ”

منتقدان استدلال می کنند که افراد با درآمد متوسط ​​مجبور به پرداخت هزینه های تنبیهی فقط برای شأن بودن در میدتاون هستند ، فقط می توانند به جای دیگری برای زندگی نگاه کنند.

“من نمی خواهم مالیات دیوانه واری بپردازم. برای رفتن به خانه ، “مایکل گروس ، نویسنده کتابهایی مانند Model و 740 Park ، که در Midtown East زندگی می کند ، گفت. “استفاده از چکش برای مقابله با مشکلی که نیاز به فکر و چاقوی جراحی دارد. من پولدار نیستم اگر از مردم مالیات بگیرند آنها ممکن است مالیات بر میلیاردرها را شروع کنند. “

او استدلال کرد که “این کارگران را از منطقه بیرون می کند. این کاه چند درصد کمر شتر را می شکند؟ این یک مشکل اقتصادی خواهد بود که آنها نمی توانند آن را بپذیرند. ”

او و دیگران پیشنهاد شهر نیویورک برای تصویب طرح لندن. این امر از پرداخت 90٪ هزینه برای ساکنان مناطق شلوغ این شهر صرف نظر می کند. هر گونه تخفیف یا معافیت ، مانند ساختار هزینه نهایی نیز باید در نظر گرفته شود

اما تخفیف عمده “این نمی تواند به صورت سیاسی انجام شود. و منطقی نیست که همه را در منطقه فقیرنشین حذف کنیم. ”

لندن در سال 2007 قیمت های ازدحام را با درجه های مختلف موفقیت معرفی کرد. این سیستم به عنوان الگویی برای منهتن استفاده می شود.

منتقدان می گویند مالیات تراکم لندن کارگران را مجبور به ترک مرکز شهر شلوغ کرده و هشدار شومی برای نیویورک داده است.

اما کتل ، عکاس که در حومه لندن زندگی می کند و از وسیله ای برای حمل وسایل خود استفاده می کند ، گفت: “افراد ثروتمند نمی توانند درمورد هزینه ها مبلغی را اعلام کنند”. او گفت که مجبور شده است مشاغل “سازش” در مرکز شهر زیرا انجام تجارت در آنجا بسیار گران است.

“آنها همه ما را متهم کردند. جاده ها و زیرساخت های لندن خیلی خوب نیست. ”

لندن ، کتل اضافه کرد که از آن زمان استفاده می شود “هزینه انتشار” شهر قبض را به راننده می فرستد. علاوه بر هزینه تراکم هنگامی که دوربین خودروی قدیمی آنها را در مرکز لندن ضبط کرد

گزارش اضافی توسط جین ریدلی.

دیدگاهتان را بنویسید