بخشی از سلامت تعادل رژیم غذایی


دیتر – دیتر و رژیم غذایی یکی از مهمترین دغدغه ها و نیازهایی است که افرادی که از نظر قدرت مورد مطالعه قرار می گیرند یا فکر می کنند اضافه وزن برای سلامتی آنها خطری محسوب می شود.
وقتی معتقد هستید که اضافه وزن سلامت شما را به خطر می اندازد ، ب رژیم غذایی شما باید برای حفظ و بهبود سلامت بدن خود برنامه ریزی کنید. در این مورد سقوط محلی همچنین موجود است.

همه چیزهای خوب را بدست آورید

  1. یک رژیم غذایی سالم شامل مواد مغذی ، آب ، چربی های اشباع ، ویتامین ها و مواد معدنی و همچنین کالری برای فعالیت های روزانه بدن است.

داشتن رژیم غذایی سالم نیازهای اولیه زندگی را بدون هیچ گونه ضعف یا بیماری به شما ارائه می دهد.

غذا

با عادات غذایی خود سازگار باشید

  1. رژیم غذایی رژیم غذایی شما با توجه به رژیم غذایی و سلیقه شما طراحی شده است تا بتوانید آن را دنبال کنید و به آن وفادار باشید. پاکسازی بدن با خستگی و خستگی مداوم همراه است. به همین دلیل ، کاهش وزن به زودی باز می گردد ، اما متأسفانه بسیاری از افراد در دام این نوع رژیم ها می افتند.

هدف نهایی سلامتی شماست

  1. ابتدا باید تصمیم بگیرید که آیا کاهش وزن یک گزینه سالم است یا خیر. شما باید انتخاب های خود را محدود کنید تا به بهترین انتخاب برسید. انتخاب بستگی به زندگی شما و نحوه غذا خوردن و ورزش شما دارد.

غذا

گرسنه نمانید

  1. مهم این است که گرسنه نمانید. بدنبال رژیم غذایی سرشار از فیبر و آب مانند سوپ ، میوه و سبزیجات باشید. این غذاها شما را ارضا می کنند و هوس شما را کاهش می دهند ، در حالی که شما بدون احساس ناراحتی به رژیم خود پایبند هستید. این بدان معنا نیست که شما گرسنه هستید و مایل به خوردن حتی یک سنگ هستید.

احساس ناراحتی

  1. با توجه به هرگونه رژیم غذایی ، از خود بپرسید: “آیا این چیزی است که من مایلم تا پایان عمر از آن پیروی کنم؟” در غیر این صورت این برای شما جدید است!

به مقدار آبی که می نوشید توجه زیادی داشته باشید

  1. آیا غذا یا نوشیدنی ای وجود دارد که بخواهید در دراز مدت با آن ترکیب کرده و میل کنید؟ در برخی از برنامه ها ، نیاز به تبادل غذا و نوشیدنی است ، که برای افرادی که هنوز در حال دویدن هستند مفید است ، در حالی که برخی افراد غذا را به نوشیدن ترجیح می دهند.

زمان را هدر ندهید
غذا

  1. برنامه ای که شامل وعده های غذایی غیر معمول است و نیاز به ساعت ها وقت در آشپزخانه دارد ، ممکن است برای فردی با زمان و پول کافی مناسب باشد ، اما برای همه مناسب نیست.

خودتان را محدود نکنید

  1. بهترین رژیم غذایی چیزی است که فکر نمی کنید در حال رژیم گرفتن هستید. تصور کنید که در حال رژیم گرفتن هستید که می تواند منجر به اختلالات ناشی از استرس ، افزایش گرسنگی و حتی سرخوردگی شود. به دنبال طرحی باشید که به شما در مورد عادات بدی که شما را از داشتن برنامه ای سالم و سالم باز می دارد هشدار دهد. اگر هنگام غذا خوردن تلویزیون تماشا می کنید یا به تمیز کردن ظروف فرزندان خود عادت دارید ، سعی کنید از آنها دوری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید