با 10 تکنیک مفید برای طرف راضی کننده تمرین کنید


از دست دادن چربی شکم و چربی پوست برای همه ما یک چالش بزرگ است. بسیاری از مردم سعی می کنند تمریناتی را برای فرم دهی به پهلو انتخاب کنند ، مانند حرکت کرانچ و سایر تمرینات تنفسی برای ایجاد عضله مورب. چربی های کناری را کند کرده و کمری باریک تر داشته باشید برخی نیز ورزش را به عنوان راهی برای کاهش سریع وزن انتخاب می کنند. اما بیشتر حرکات برای ضربه زدن به پهلو مفید نیستند.

ورزش یک راه خوب برای کاهش وزن است ، اما کافی نیست. برای کاهش وزن ، باید از تمام وسایل کمکی پیروی کنید ، رژیم غذایی ، ورزش و شیوه زندگی سالم همه به کاهش وزن کمک می کند.

برای کاهش وزن چه تمریناتی باید انجام دهیم؟

همه تمرینات برای تزئین پهلو و شکم م areثر نیستند ، این مقاله چند تمرین برای تزئین کناره ها را معرفی می کند که بسیار مثر خواهد بود. به یاد داشته باشید که ورزش مناسب بسیار مهم است.

بوفه

برای چمباتمه زدن به پهلو ، به پهلوها و روی یک آرنج دراز بکشید و باسن خود را به سمت بالا بکشید تا یک خط مستقیم از بالای شانه ها تا پاها ایجاد کنید. به مدت 5 ثانیه در این حالت بمانید ، سپس باسن خود را به سمت زمین بکشید و آنها را به سمت بالا بلند کنید ، مراقب باشید که باسن خود را به زمین نزنید.

این کار را به مدت یک دقیقه یا 10 بار انجام دهید و به طرف دیگر برگردید.

تمایل و جنبه های تمرین

تخته بالا – تخته پایین تخته پایین

در حالت چوبی با دستان راست ، از شانه ها تا انگشتان پا در یک خط مستقیم بنشینید. آرنج چپ را خم کنید و سپس آرنج راست را به زمین برسانید و بدن را روی موقعیت چوبی قرار دهید. سپس بازوها را صاف کرده و به حالت اولیه بازگردید. این روند را ده بار تکرار کنید.

آن را کنار بگذارید

کتل بل ایتو پونو

بایستید و پاها را به عرض شانه باز کنید. کیسه زنگوله را در دست راست خود نگه دارید ، میله ها را به راست خم کرده و منتظر بمانید تا وزن به زمین برسد. سپس به وضعیت قبل بازگردید.

این کار را 10 بار در سمت راست و 10 بار در سمت چپ انجام دهید.

ورزش

اسکات و Kettlebell Twist Squats را اجرا کنید

کیسه زنگوله را در هر دو دست خود نگه دارید ، آرنج ها را در هم بچسبانید و دست ها را روی سینه خود قرار دهید. مربع را در حالی که زنگ اسکوات را گرفته اید نگه دارید و لبه خود را به راست بچرخانید. سپس متوقف شده و به حالت اولیه بازگردید. سپس با اسکات به چپ بروید. این کار را 10 بار پشت سر هم انجام دهید.

اسکات کاتل بل

تولیو پولوپولو

این عمل همچنین به اتصال لبه ها کمک می کند. به پشت روی زمین دراز بکشید ، زانوها را خم کرده و پاها را صاف روی زمین قرار دهید. دستان خود را در دو طرف شانه ها قرار دهید تا بتوانید تعادل خود را حفظ کنید. یک توپ متوسط ​​را بین زانوها نگه دارید و فشار دهید. پاهای خود را از روی زمین بلند کرده و بالا بیاورید تا پاهایتان در لبه سقف قرار بگیرند. سپس به آرامی زانوها را به یک طرف بدن خود (راست یا چپ) پایین بیاورید ، اما در حالی که زانوها را پایین نمی آورید ، پشت خود را صاف کنید. این عمل کمک زیادی به کوچک شدن لبه ها می کند.

به یاد داشته باشید که هنگام انجام این عمل ، توپ را بین پاهای خود نگه دارید ، به طوری که حرکت نکند یا زمین نخورد. زانوها را به حالت اول (یعنی روی آرنج) برگردانید و سپس به طرف دیگر حرکت کنید.

این کار را در 2 ست 10 تایی انجام دهید.

ورزش

چوب خوری

تا زدن چوب یک تمرین جانبی است که به خوبی کار می کند. بایستید و پاها را به عرض شانه باز کنید. میز ناقوس یا وزنه را با هر دو دست جلوی خود بگیرید. وزن خود را روی پای چپ قرار دهید و بدن خود را به سمت چپ حرکت دهید ، همانطور که دست ها به بالای شانه چپ شما حرکت می کنند. بدن خود را به راست حرکت دهید ، وزن خود را روی پای راست خود قرار دهید و وزن بازو را به پای راست ببرید. هنگام حرکت ، پاها و زانوها را در یک وضعیت قرار دهید. توجه داشته باشید که می توانید این عملیات را با کش نیز انجام دهید.

این عمل را 10 بار انجام دهید و سپس جهت حرکت خود را تغییر دهید.

سمت را سفید کنید

گمشده توسط لوسیا

روی زمین بنشینید و روی زانوها زانو بزنید و اسب های پای خود را روی زمین قرار دهید. وزنه را در دو دست نگه دارید و بازوها را به جلو بکشید. کمر باید 45 درجه به عقب برگردد. بدن خود را به راست حرکت دهید و بازوها را با سینه و به راست و به سمت زمین قرار دهید. سپس به چپ بپیچ.

نکته: برای دشوارتر شدن این تمرین ، پاهای خود را چند اینچ از زمین بلند کنید و با چرخاندن بدن خود به سمت بالا ، پاها را تقویت کنید. این کار را در دو گروه 10 نفره انجام دهید.

روسیه به تناوب

حرکت قدم ها

به پشت دراز بکشید و صورت خود را روی سقف قرار دهید ، پاها را به هم نزدیک کرده و کامل بکشید. به آرامی لگن خود را به سمت چپ بچرخانید تا پاهای شما نیز به چپ بچرخند. دست چپ خود را پشت سر قرار داده و دست راست خود را از بدن خود دور کرده و کف دست را روی زمین قرار دهید. سپس ، با کمک عضلات شکم و لگن ، پاها را بلند کنید ، اما مطمئن شوید که پاها همچنان در حال حرکت به سمت چپ هستند. سپس پاهای خود را به آرامی روی زمین بگذارید. این کار را 30 تا 40 بار انجام دهید و سپس جهت را تغییر دهید.

تمرین برای ضربه زدن به پهلو

حرکت در داخل لیفت بالای ران

برای این کار به پشت روی زمین دراز بکشید و پاها را از هم باز کنید. انگشتان پا باید رو به بالا و دست ها پشت سر باشد. پای راست خود را بالا بیاورید و آن را بچرخانید و انگشتان پای پای خود را بیرون بیاورید. با استفاده از قسمت داخلی ران ، پای خود را به آرامی در ابتدا قرار دهید. سپس این عمل را در طرف دیگر با پای چپ انجام دهید. این روند را 30 تا 40 بار تکرار کنید.

طرف را برای ورزش کم کنید

پایک به شدت مکید

برای حرکت نیاز به دمبل یا وزنه دارید. به پشت دراز بکشید ، صورت خود را به سمت سقف نگه دارید ، پاها را کنار هم قرار داده و بکشید. در حالی که وزن 1 تا 2 کیلوگرم را در دست چپ خود دارید ، بازوی راست خود را زیر سر خود قرار دهید و بازوی چپ خود را به طرف بدن خود بکشید و پاها را بالا بیاورید و با زاویه 90 درجه روی زانو خم شوید. در حین حرکت بدن خود را درگیر کنید. سپس به حالت اولیه برگردید ، این عمل را 30 تا 40 بار انجام دهید و سپس این عمل را با دست دیگر تکرار کنید.

تمریناتی برای اصلاح لبه ها

آیا می توان طرف را در یک مسابقه ورزشی پاک کرد؟

اگرچه به نظر می رسد تمرینات روی عضلات پشت و شکم کار می کند و اکثر مردم فکر می کنند که استفاده از ماساژ به کاهش کمر و شکم کمک می کند ، اما این تصور غلطی است. این ورزش کالری می سوزاند و شما می توانید آن را به عنوان یک تمرین انجام دهید ، اما به از بین بردن چربی های لگن و شکم کمک نمی کند و یک ورزش نیست.

سرعت دوچرخه ها را کم کنید

سوارکاری یکی از موثرترین و بی نقص ترین ورزش هایی است که اگر به درستی انجام شود به سوزاندن چربی در تمام نقاط بدن کمک می کند. سوارکاری نوعی ورزش قلبی است ، وقتی با سرعت و دقت مناسب انجام شود ، به افزایش ضربان قلب کمک می کند و با این ورزش ، چربی سوزی و کاهش وزن نیز آسان است.رشد آن.

علاوه بر این ، هنگام دوچرخه سواری قسمت های مختلف بدن درگیر می شوند ، بنابراین سوزاندن کالری با این ورزش بسیار راحت تر از ورزش های دیگر است. بنابراین ، دوچرخه سواری به عنوان یک تمرین م toثر برای سوزاندن چربی در تمام نقاط بدن انجام می شود و در نتیجه ، بر چربی شکم و ران نیز تأثیر می گذارد. می توانید دوچرخه سواری را به عنوان راهی برای کاهش وزن در پهلوها و سایر قسمت های بدن امتحان کنید.

علاوه بر ورزش ، تکنیک ها و وسایل کمکی دیگری نیز وجود دارد

در این مقاله با انواع تمرینات برای ارضای باسن و شکم آشنا می شوید. همه این تمرینات و رژیم های غذایی برای کاهش وزن بسیار مفید هستند و همچنین در حفظ سلامت جسمی و روحی شما مفید هستند ، اما به یاد داشته باشید که پیروی از یک مسیر ورزش و رژیم غذایی نیاز به صبر و انرژی زیادی نیز دارد.

شرکت مداریا ، تولید کننده دستگاه های ضربه گیر با تکنولوژی جدید در جهان ، در این زمینه به شما کمک می کند و طرف ضربه را سریعتر برای شما می سازد.

دستگاه mCare یکی از محصولات لاغری شرکت Madaria است ، به صاف شدن لبه های آن کمک می کند و در از بین بردن سلولیت بسیار مثر است. اساس کار من مجسمه سازی است. در روند آستری از یک تکنیک غیر مکانیکی و غیر تهاجمی برای تقویت سلول ها و تحریک پوست استفاده می شود. ماساژ جریان خون را در بافت ها افزایش می دهد و می تواند برای مناطق مختلف پوست استفاده شود.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید