با مصرف این غذاها در طول روز گرسنگی خود را برطرف کنید – دکتر رویا خادمیان


1871453 186 - با خوردن این غذاها در طول روز گرسنگی خود را برطرف کنید

با مصرف این غذاها در طول روز گرسنگی خود را برطرف کنید

اگر به دلیل گرسنگی ناگهانی میان وعده می خورید ، وقت آن است که در رژیم غذایی خود تجدید نظر کرده و مکمل های غذایی را به رژیم غذایی خود اضافه کنید تا در روز احساس گرسنگی کمتری کنید.

مکمل های غذایی غذاهای کامل و بدون شیرینی هستند که حاوی مواد مغذی مانند فیبر ، پروتئین و چربی های سالم هستند. در این مقاله شما را با چهار غذای سالم و در عین حال رضایت بخش آشنا می کند که می توانید از بسیاری جهات برای کنترل اشتها از آنها استفاده کنید.

بهناتی

آجیل در فرایند پر کردن شرکت می کند و می تواند بدون استرس در رژیم غذایی سالم گنجانده شود. آجیل سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 و 6 ، غنی از مواد مغذی غنی از مواد مغذی مانند کلسیم است و حاوی هر سه درشت مغذی پروتئین ، چربی اشباع و چربی است. سعی کنید مخلوطی از میوه های مختلف مانند آجیل ، بادام و فندق بخورید. استفاده از این نوع آجیل طیف گسترده ای از غذاها را برای شما فراهم می کند.

بهماهی

پروتئین زیاد و امگا 3 موجود در ماهی های چرب (مانند ماهی تن یا ماهی آزاد) برای جلوگیری از گرسنگی انتخاب خوبی است. اسیدهای چرب موجود در غذاهای دریایی سلامت قلب را تقویت کرده و از سلامت مغز حمایت می کند. جالب است بدانید ماهی علاوه بر خواص رضایت بخش ، در تقویت و بهبود روحیه نیز مفید است!

بهتخم مرغ

تخم مرغ منبع عالی پروتئین با کیفیت بالا است. مطالعه ای در سال 2011 رضایت افرادی را که برای ناهار تخم مرغ ، مرغ و سیب زمینی مصرف کردند ، مورد آزمایش قرار داد. در این مطالعه مشخص شد که تخم مرغ رضایت بخش تر از سیب زمینی است! برای استفاده کامل از میوه ، باید زرده های کوچک و سفید بخورید که سرشار از امگا 3 و پروتئین هستند.

بهاز میوه ها

مطالعات نشان داده است که سبزیجات دارای فیبر بالا هستند ، اما می توانند مصرف غذا را نیز افزایش دهند. سعی کنید نیمی از کاسه شیشه ای خود را با میوه پر کنید (با سبزیجات برگ دار شروع کنید ، سپس میوه های دیگر را با رنگ های مختلف امتحان کنید). خوردن سبزیجات به شما کمک می کند احساس بهتری داشته باشید و میزان مصرف سایر درشت مغذی ها را متعادل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید