با غذا ، تناسب اندام و سرگرمی زندگی جدیدی بسازید.


آیا می توانید باور کنید که امسال چهار ماه گذشته است! بهار در حال شکوفایی کامل است و تابستان در راه است. این زمان ایده آل برای ارزیابی شخصی چیزی است که زندگی جدیدی را برای شما به ارمغان می آورد. این می تواند یک کلاس ورزشی جدید یا حتی زمانی باشد که قبل و بعد از تمرین برای تنفس و کشش صرف می شود. هر آنچه را انتخاب می کنید تا شادی را در زندگی خود به ارمغان بیاورد. ما می خواهیم شما بدانید تیم ما است در اینجا به شما کمک می کند تا شاد باشید.

حلقه سوپ

باران در آوریل گل را به ماه می آورد. اما لطفا هویج بیاورید! به مناسبت روز جهانی هویج در 4 آوریلN.S.ما می خواهیم لحظه ای وقت بگذاریم تا این شادی نارنجی را برجسته کنیم.

علاوه بر تردی ، خوشمزه بودن و سرعت غذای مورد علاقه خرگوش های کارتونی. هویج همچنین دارای فیبر است. آنتی اکسیدان ها ، پتاسیم ، ویتامین K1 و بتاکاروتن. (رنگدانه ای که بدن به ویتامین A تبدیل می کند) .علاوه بر بسیاری از مواد مغذی از هویج. هویج همچنین دارای چندین مزیت برای سلامتی است ، از جمله:

  • کاهش کلسترول
  • کاهش وزن
  • بهبود سلامت چشم

برای جشن گرفتن این سبزی ریشه ای ما برخی از دستور العمل های سوپ هویج عالی را جمع آوری کرده ایم که مطمئناً به شما در حرکت سریع کمک می کند. با خیال راحت دستور العمل ها و برنامه های کاربردی را چاپ کنید.

سوپ هویج فانتزی

ماده خام:

یک عدد سیب زمینی شیرین

4 عدد هویج

نصف پیاز

1 جعبه آب سبزیجات

1 قاشق غذاخوری کره

کمی زعفران

پودر سیر ، نمک و فلفل به میزان دلخواه

توصیه:

  1. پیاز خرد کنید
  2. سیب زمینی ها و هویج های شیرین را پوست بگیرید و به قطعات کوچک برش دهید.
  3. یک قابلمه بزرگ را گرم کرده و کره را اضافه کنید.
  4. پیازها را بپزید تا شفاف شود.
  5. هویج ، سیب زمینی شیرین و آب گوشت را اضافه کنید.
  6. جوشاندن
  7. حرارت را کم کرده و بجوشانید تا همه چیز نرم شود.
  8. همه چیز را با استفاده از مخلوط کن یا مخلوط کن معمولی مخلوط کنید. (بسته به آنچه دارید)

زعفران و ادویه را اضافه کنید. هم بزنید و مزه کنید تا خوشحال شوید همه آنها را بخورید.

اعضای یادمان ما

87. آموزش

“درد خود را به اشتیاق تبدیل کنید” تنها یکی از پیام های الهام بخش یکی از اعضای ما به شما است. cious_content87 در فید IG خود مملو از پیامهایی است که تمایل به بهبود را بر می انگیزد. می توانید شرط بندی کنید که او هرگز با چرخه شکستگی عضلات خود یک روز یا شانه ها یا قفسه سینه را نادیده نمی گیرد. او کار ساده ای انجام می دهد تا ورزش را آسان جلوه دهد. در واقع ، او مدارهای قفسه سینه ای را که در شبکه های اجتماعی مشاهده می کنید با فک روی زمین می سازد. نگران نباشید ، او احتمالاً تمریناتی نیز برای این کار دارد. 😄 در واقع ، ما واقعاً می خواستیم با این مرد آشنا شویم. و سپس چند سوال در این ماه بپرسید:

  1. ورزش را از کی شروع کردید؟ چرا؟
    من یک جانباز بازنشسته هستم. و داشتن بدن و ذهن قوی در ارتش یک الزام است. وقتی من ارتش را ترک می کنم من یک فرمانده نظامی هستم و آنها به من تکیه می کنند که بیشتر از خودم هستم. و استانداردسازی کنید من می خواهم به روح آن رهبر ادامه دهم. البته زندگی هم اتفاق می افتد. من رابطه بدی دارم و احساس می کنم جذاب نیستم. من می خواهم نگاهم را از افسردگی و عصبانیت تغییر دهم. احساس می کنم بسیاری از مردم نیز سفر خود را آغاز کرده اند. احساس می کنید جذاب نیستید و می خواهید برای شریک زندگی خود جذاب باشید. علاوه بر جراحاتی که در دوران سربازی دریافت کردم من همچنین توجه زیادی به آنچه در فیزیوتراپی باید انجام دهم ، می دهم. من می خواهم از این افکار برای تبدیل شدن به کاری که هنگام ورزش در باشگاه انجام می دهم استفاده کنم.
  2. چه کسی از شما الهام گرفته است؟
    افرادی که تلاش می کنند. من دوست دارم افرادی را ببینم که برای ثبات تلاش می کنند. لازم نیست شما برای من بهترین باشید. درست است که شما همچنان به تلاش خود ادامه می دهید ، اما تنها فردی که قبل از شروع کار او را دنبال می کردم ، این بود dnicolemonroe؛ او واقعاً شروع کرد در اتصال تناسب اندام او در حال حاضر در تلویزیون است و قراردادهای حمایتی دارد و غیره. من دوست دارم روزی او را ببینم. تماشای تمرینات او باعث خلاقیت بیشتر من شد.
  3. در روز تقلب چه کاری باید انجام دهید؟
    سفر من به Gyro است ، یک مکان مدیترانه ای وجود دارد که من به آنجا می روم و بهترین ژیروسکوپی را که من در مدت طولانی داشته ام دارد. یا من به Frezko Taco Spot (فقط سه شنبه) می روم.
  4. به کسی که تازه در باشگاه شروع کرده است چه می گویید؟
    وقت خود را بگیرید اجازه ندهید ورزشگاه شما را مرعوب کند تا برگردید. نتایج یک شبه رخ نخواهد داد. اما وقتی نتیجه داستانی برای گفتن خواهید داشت.
  5. قسمت مورد علاقه شما در مورد تمرین در Fitness Connection چیست؟
    این امر به ویژه در Allen، TX دوستدار خانواده شده است. آنها من را می شناسند و به من اهمیت می دهند. سال گذشته خواهر و نوه ام فوت کردند و آلیسا برایم شیرینی پخت. از مدیر گرفته تا مربی ، آنها مرا پذیرفتند. و چیزی جز نگرانی و حمایت نشان نداد. علاوه بر این ، چمنزار آنجا وجود دارد من عاشق تمرین روی چمن هستم ، این باعث می شود احساس حرفه ای کنم.
  6. نقل قول الهام بخش شما چیست؟
    می توان انجام داد. رهبران رهبری می کنند !!! – کرنل لاکت

برای آگاهی بیشتر از واژگان و تمرینات عالی ، @Instagram_content87 را در اینستاگرام مشاهده کنید.

Oh.hey.it.chante

ملکه نیت خودخوانده @oh.hey.its.chante ورزش با هدف او به ما الهام می دهد که هرگز متوقف نشویم. مخصوصا وقتی زمین میخوریم وقتی شکست می خورید متوقف کردن آن آسان است. اما به گفته شانته ، “هر روز یک کار در حال پیشرفت است.” یکی از بهترین ویژگی های او علاقه او به بهترین بودن در خودش بودن است. حتی اگر مربوط به عقب نشینی از اهداف ورزش باشد. او به ما اطلاع داد که اشکالی ندارد. فداکاری او به ما انگیزه می دهد و ما را در مسیر درست نگه می دارد. از محبت و حوصله شما بسیار سپاسگزارم. این چیزی است که همه ما می توانیم کمی بیشتر برای آن استفاده کنیم. @oh.hey.its.chant در اینستاگرام برای تأیید و الهام بیشتر زندگی.

به جلو حرکت کن

در این ماه ما در مورد مزایای پیاده روی سوالات خود را در شبکه های اجتماعی مطرح کردیم. برای کسانی که عاشق ورزش هستند راه رفتن آسان به نظر می رسد. اما برای دیگران مزایای پیاده روی روزانه هر روز می تواند مزایای زیادی برای سلامتی شما به همراه داشته باشد.

یک سفر 30 دقیقه ای می تواند به شما کمک کند:

  • افزایش سلامت قلب
  • احتمال بیماری های قلبی و سکته را کاهش دهید
  • بهبود تعادل
  • تقویت استخوان ها
  • افزایش قدرت کلی
  • صبر را افزایش دهید
  • کاهش چربی بدن

حتی اگر 30 دقیقه مهم باشد اما پیاده روی طولانی مدت تنها مزایای سلامتی شما را افزایش می دهد. اگر هر روز 30 دقیقه پیاده روی نمی کنید ، جایگزین هایی که می توانید به برنامه اضافه کنید نیز می توانند مفید باشند.

این شامل:

  • سگ خود را برای پیاده روی (یا سگ خود ، مانند همسایه) ببرید.
  • هر کجا که می روید ، از پله ها بالا بروید.
  • دورتر از محل کار پارک کنید یا یک توقف زودتر پیاده شوید.
  • به جای 30 دقیقه 10 دقیقه پیاده روی کنید و از آنجا ادامه دهید.

مهم نیست چگونه وارد می شوید نکته این است که امروز را بخشی دائمی از روز خود قرار دهید. این کار سلامتی شما را بهبود می بخشد و به شما کمک می کند تناسب اندام و خوشبختی خود را حفظ کنید.

ناراحت نشو

در طول سالها ، بحث کمی در مورد اینکه کدام بهتر است: وزنه یا ماشین؟ در Fitness Connection ، ما معتقدیم بهترین این دو چیزی است که بیشتر از آن لذت می برید. آیا جواب را پیدا کردیم؟ کمی ، اما مزایای یک تمرین بیشتر از تمرین دیگر نیست ، بنابراین ما می گوییم راه خود را انتخاب کنید. (یا اجازه دهید مربیان متخصص ما شما را راهنمایی کنند)

وزن آزاد

نیازی نیست که برای هر Strongman® تمرین کنید تا از مزایای بزرگ تمرینات با وزنه رایگان استفاده کنید. در حقیقت وقتی لاغر باشید کالری بیشتری می سوزانید. (به ماهیچه ها نگاه کنید) تا انجام تمرینات قلبی تنهایی. اگر می خواهید وزن کم کنید یا آن وزن آزاردهنده را از دست بدهید. تمرینات با وزنه عالی برای تمرین روزانه شما است.

می توانید از کارهای کوچک شروع کنید و ادامه دهید. اما تمرین با وزنه می تواند به موارد زیر کمک کند:

  • ایجاد قدرت
  • بهبود انعطاف پذیری و تعادل
  • تقویت قلب و استخوان ها
  • متابولیسم را بهبود می بخشد
  • خیلی بیشتر!

تجهیزات ورزشی

ما می دانیم ماشین های ورزشی در باشگاه چقدر عالی هستند. شما نمی خواهید کسی را عقب نگه دارید یا با واژگون کردن او خود را شرمنده کنید. همه ما از جایی که شما هستید شروع می کنیم. بنابراین شرمنده نباشید که از یکی از اعضای Fitness Connections بخواهید به شما کمک کند. زیرا ماشین ها دوستان شما هستند.

علاوه بر شناسایی ماهیچه های خاص دستگاه های ورزشی ما نیز به موارد زیر کمک می کند:

  • زمان ورزش خود را محدود کنید
  • شما را در امان نگه دارد
  • کاهش فشار بر مفاصل
  • از وزن بیشتر بدون آسیب استفاده کنید

ما یک نظرسنجی آنلاین انجام دادیم تا ببینیم چه نوع تمرینی را می خواهید. برنده؟

به هر وسیله هر دو تمرین راه های خوبی برای بهبود سلامت شما هستند. اگر یک نوع را بیشتر از نوع دیگر دوست دارید ، به دنبال آن باشید! بهترین ورزش آن است که از آن لذت ببرید.

به آنچه در اطرافتان است احترام بگذارید

بعد از خوردن سوپ هویج خوشمزه و تمرینات کامل با اعضا که شامل دستگاه های وزنه و دستگاه های ورزشی است به یاد داشته باشید که یک کار را انجام دهید: از زندگی لذت ببرید بهار در حال شکوفایی کامل است و فرصتی عالی برای چند نفس کشیدن و لذت بردن از فضای باز است. بوی گل یا علف تازه بریده را بو کنید. بارش باران یا بازگشت حیات وحش به حالت اولیه را تماشا کنید. این زمان از سال زندگی تازه و شادی را برای همه چیز در اطراف ما به ارمغان می آورد. بنابراین تمام وقت خود را صرف کنید و دنیای خود را گرامی بدارید.



دیدگاهتان را بنویسید