با خورشید روبرو شوید و الهام بگیرید.


در این ماه تمرکز ما بر روی بهترین چیزهایی است که اعضای ما به ارمغان می آورند. از جمله موفقیت های آنها و نحوه ایجاد انگیزه در دیگران. همانطور که از دیگران یاد می گیریم ، از وبلاگ این ماه لذت ببرید. به میان وعده های خوشمزه شیرجه بزنید و همیشه با خورشید روبرو نشوید.

هوموس به شما چیزی می گوید.

حمص یکی از بهترین میان وعده ها است. شاید بهترین همیشه خوشحال می شویم افکار شما را بشنویم. اما ما کاملاً مطمئن هستیم که هنوز حق با ماست. این غذا به طرز شگفت انگیزی همه کاره است ، همیشه خوشمزه است و می تواند متناسب با ترجیحات شخصی شما پخته شود. آیا ما هم اشاره کردیم که کرم برای شما مفید است یا خیر؟

در واقع ، کرم می تواند به موارد زیر کمک کند:

  • بهبود سلامت استخوان ها ، ماهیچه ها و پوست (سرشار از پروتئین)
  • کاهش کلسترول (با تشکر ، نخود!)
  • آنتی اکسیدان های بیشتری ارائه می دهند
  • کم خونی پایین (نخود و تاهینی منابع خوبی از آهن هستند.)
  • وزن کم می کنید
  • بیشتر از!

به مناسبت روز ملی هوموس ما دستور العمل آسان دیگری را برای کسانی که آن را از دست داده اند ارسال کرده ایم.

هوموس هیجان انگیز قابل تنظیم

ماده خام:

1 قوطی نخود

سیر ، تاهینی ، آب لیمو ، روغن زیتون ، نمک و زیره به میزان دلخواه

توصیه:

همه مواد را مخلوط کرده و مزه کنید تا راضی باشید.

از میان وعده های مورد علاقه خود (شمارش انگشتان دست) لذت ببرید و لذت ببرید!

اسلاید هوموس 4

نکات: می توانید مواد مختلف را اضافه کنید. برای ادویه هموس ، جالاپنو ، فلفل سبز ، عسل ، فلفل قرمز ، زیتون و/یا گوجه فرنگی تنها چند مورد از موارد دیگر هستند. که می توانید برای طعم شدیدتر به آن اضافه کنید

این را بجوید

ما از شما می پرسیم که با میان وعده چه میان وعده هایی می خورید که می توانید تا آخر عمر فقط 3 عدد از آنها میل کنید. پس از بررسی فواید آن ما همچنین مطمئن نیستیم که آیا می توانیم هر 3 را نیز انتخاب کنیم یا خیر. به نظر می رسد که ما مجبور باشیم قوانین خود را زیر پا بگذاریم و همه تنقلات را انتخاب کنیم.

مهم نیست کدام میان وعده سالم را انتخاب می کنید ما می خواهیم به شما اطلاع دهیم که هیچ پاسخ اشتباهی وجود ندارد. هر چیزی که ما ارسال کرده ایم دارای مزایای سلامتی و ترکیباتی است که می تواند به کاهش وزن ، حفظ تناسب اندام و حفظ آن کمک کند.

  1. ماست و گرانولا – حاوی فیبر ، کلسیم ، پروتئین و پروبیوتیک است.
  2. سیب و کره بادام زمینی – سرشار از فیبر چربی های سالم ، پروتئین و مواد معدنی
  3. نان تست آووکادو – مقدار زیادی پتاسیم ، فیبر ، چربی و ویتامین ها.
  4. اسموتی میوه ای – حاوی ویتامین های ضروری است. آنتی اکسیدان ها و فیبر
  5. آجیل های مخلوط – یک منبع مغذی خوب آنتی اکسیدان چربی و فیبر سالم
  6. موز – مقدار زیادی پتاسیم ، ویتامین B و منیزیم.
  7. جو دوسر – سرشار از فیبر است آنتی اکسیدان ها ، ویتامین ها و کمک به کاهش قند خون.
  8. تخم مرغ آب پز نرم-سرشار از پروتئین ، ویتامین B ، کلسیم و روی است.
  9. پنیر و میوه – ویتامین B ، کلسیم ، پروتئین و بسیاری از مواد معدنی.

ما سایر تنقلات سالم را کنار گذاشتیم. کدام یک را بیشتر از همه دوست دارید؟ با خیال راحت در رسانه های اجتماعی فریاد بکشید تا به ما اطلاع دهید که چه چیزی را از دست داده ایم.

عضو انگیزشی می

karlacariaga

در این ماه ما روز مادر را جشن می گیریم. بنابراین مناسب است که ما از مادران الهام بخشی استفاده کنیم که کاملاً در ورزشگاه و خارج از آن تمرین می کنند. کارلا ازkarlacariaga در اینستاگرام #fitmom جایی است که وقتی کار سخت خود را نشان نمی دهد. (شانه قاتل!) او همچنین از نقل قول های مادر الهام بخش ما است.

“روی پله های روبرو تمرکز کنید. نه تمام نردبان “تنها یکی از الهامات فراوانی است که #FitcoMom به ما می دهد. این به ما اطلاع می دهد که آیا اهداف تناسب اندام دشواری داریم یا مشکلات زندگی. ما می توانیم گام به گام بر آن غلبه کنیم.

karlacariaga را در اینستاگرام دنبال کنید و چرخه و الهام عالی او را ببینید.

@breannalaw15

Breanna از @breannalaw15 در اینستاگرام در این ماه برای ما بسیار متمایز بود زیرا او از رها کردن کلمه “F”: شکست نمی ترسید. برخی از الهام بخش ترین مطالب از کسانی است که شکست می خورند و ادامه می دهند. Breanna می گوید ،هر چیزی که قابل درک باشد. ”و هنگامی که او شکست می خورد “ترک کردن اشکالی ندارد”

ما از انگیزه و اشتیاق او الهام گرفته ایم. هر سفر تناسب اندام در طول مسیر دست اندازهایی دارد. اما آنچه در سفر انجام می دهیم تعیین می کند که چگونه به اهداف خود برسیم. برانا سقوط خود را به ثباتی تبدیل می کند که او را به جلو و جلو نگه می دارد. ما می خواهیم به جانبازان خود تبریک بگوییم که همیشه از ما حمایت کردند و به جلو حرکت کردند.

@breannalaw15 را در اینستاگرام دنبال کنید و پیروزی ها را تماشا کنید. و بسیاری از سگهای ناز او

@ajaxxfit

آیا بدنبال پیست مسابقه کوچکتری هستید که متناسب با سطح تناسب اندام شما باشد؟ ajaxxfit را در اینستاگرام ببینید! عقاب UNT سابق تمریناتی را که در این سالها آموخته است گردآوری کرده است و با جهان به اشتراک گذاشته است تا به دیگران کمک کند تا تناسب اندام خود را حفظ کنند ، چه شما متخصص باشید یا تازه کار را شروع کنید. آنتونی کار بزرگی را در ایجاد تمرینات HIIT پویا با مراحل برای همه سفرهای مختلف تناسب اندام انجام داده است.

برویدajaxxfit را در اینستاگرام دنبال کنید و تماشا کنید که طناب ها را می شکند و این کار را برای بقیه ما آسان می کند.

چه چیزی به شما انگیزه می دهد؟

مه آن موقع از سال است که می توانیم گناهان خود را پاک کنیم. قطعنامه سال به پایان رسیده است. و ما خود را متعجب می دانیم که آیا این کار ارزشش را دارد یا نه؟ سقوط آسان است ، اما همانطور که در این ماه اشاره کردیم. تسلیم شدن چیز خوبی نیست. از شما می پرسیم چه چیزی شما را ترغیب می کند که در صورت خراب شدن کارها ادامه دهید. مثل قبل عالی نیست ما قصد نداریم در مورد این 10 دلیل ارسال پست صحبت کنیم. اما ما می خواهیم برخی از علوم را در مورد چرایی عملکرد برخی از انگیزه های شما بیان کنیم.

2. برای حفظ شادی کلی

وقتی ورزش می کنید مغز شما مقدار زیادی مواد شیمیایی را در بدن شما می ریزد. اینها شامل اندورفین ، دوپامین و حتی آدرنالین است که نشان داده شده است همه آنها احساس شادی را افزایش می دهند! داستان کوتاه کوتاه کردن اگر احساس دلسردی می کنید و به انگیزه نیاز دارید فقط بدانید که ورزش به شما کمک می کند روحیه خوبی داشته باشید و مثبت بمانید. بدون ذکر اعتماد به نفس

6. استرس را کاهش دهید

ما فقط اشاره کردیم که ورزش اندورفین را برای شادی افزایش می دهد. اما هورمون های مرتبط با استرس را نیز کاهش می دهد. این شامل کورتیزول است. مغز شما نه تنها مواد شیمیایی ضد استرس را آزاد می کند. اما مزایای سلامتی اضافی برای قلب و بدن شما از ورزش می تواند به شما کمک کند تا احساس بهتری داشته باشید.

9. برای حفظ شیوه زندگی سالم

تنها چیزی که می شنویم مزایای ورزش است. متابولیسم را بهبود می بخشد این به شما در کاهش وزن ، کاهش استرس ، افزایش شادی ، اعتماد به نفس و موارد دیگر کمک می کند.یک شیوه زندگی سالم در همه جنبه های زندگی شما گسترش می یابد. از جمله خانواده ، دوستان و جامعه شما. جالب است فکر کنید ورزش برای خودتان می تواند به نفع دیگران باشد. در اطراف شما نیز

چه چیزی از شما الهام گرفته است؟ هرکسی در ابتدا آرمان ها و اهداف خاص خود را دارد. (یا ادامه دهید) ورزش مال شما چیست؟ با هشتگ ها در رسانه های اجتماعی به ما اطلاع دهید. #تناسب اندام و شما می توانید یکی از اعضای برجسته ما باشید.

خورشید پدیدار میشود

ما در تابستان و اواسط سال به سرعت در حال رشد هستیم! وقت بگذارید و به خودتان یادآوری کنید که چه چیزی شما را در حرکت نگه می دارد و چه چیزی شما را در مسیر خود نگه می دارد. به یاد داشته باشید ، هر چند وقت یکبار مکث یا افتادن اشکالی ندارد. اما ترک آن اشکالی ندارد ما تو را باور داریم. بنابراین اگر تا به حال احساس کردید به تشویق نیاز دارید. به ما سر بزنید و ما به شما کمک می کنیم زمان خود را زیر نور آفتاب برگردانید.

دیدگاهتان را بنویسید