بازی های علمی کراتین سوزاندن چربی ؛ نقش تولید کننده در چربی سوزی چیست؟


کراتین اغلب به عنوان مکمل عضله سازی عمل می کند و عملکرد را بهبود می بخشد. اما آیا ارتباط بین چربی و چربی ارتباط دارد و آیا می تواند برای افرادی که می خواهند چربی خود را از دست بدهند مفید باشد؟

همچنین باید به هزاران داستان و داستان علمی تخیلی که درباره این افزودنی محبوب نوشته شده است ، اشاره کنیم. در این مقاله ، ما در مورد آنچه تا به حال نشنیده اید صحبت می کنیم. اگر هدف تمرکز بر چربی سوزی است ، کراتین یک مکمل غذایی عالی است که ترکیبی از رشد ماهیچه ها و افزایش توده چربی (ایجاد چربی و سوزاندن چربی) است.

مزایایی که ممکن است از سازنده انتظار داشته باشید:

  • افزایش قدرت و استحکام
  • به طور خاص ، استقامت ماهیچه ها را افزایش می دهد و خستگی مفرط را کاهش می دهد
  • بهترین ریکاوری و هیدراتاسیون مجدد بعد از ورزش

همچنین می توان استفاده و مصرف چربی ها را تسریع کرد ، اما آیا هر یک از این مزایا فرد را به یک رژیم غذایی مناسب اضافه می کند؟ خوب ، بله بله

این تأثیرات مثبت بر اساس میزان ورزش و تلاش انجام شده برای کسانی است که نتیجه افزایش یا کاهش وزن نیستند. با این حال ، این قدرتمندتر است ، چه در زمان برش هستید و چه می خواهید توده عضلانی را افزایش دهید. وقتی رژیم می گیرید ، احتمالاً رژیم های غذایی ضعیفی دارید ، بنابراین ایجاد جو دوسر که انرژی را افزایش می دهد و این ضعف ها را جبران می کند ، شروع خوبی است.

تشکیل چربی و چربی – اینها عوامل مهمی هستند که بر سوزاندن چربی های اشباع شده تأثیر می گذارند

به طور کلی ، وقتی صحبت از ایجاد چربی و سوزاندن چربی می شود ، به معنی ایجاد مکمل قرمز چربی نیست ، اما کراتین و اثرات آن می تواند در طول دوره ورزش شما مفید باشد ، که باعث افزایش عضله سازی و کاهش چربی بدن می شود. داشتن.

در واقع آرایش به شما این امکان را می دهد تا با شدت بیشتری ورزش کنید. ورزش منجر به مصرف بیشتر انرژی می شود. بنابراین ، ایجاد به شما کمک می کند وزن خود را کاهش دهید تا بیشتر کار کنید. افزایش سطح تستوسترون نیز مهم است زیرا اهمیت تستوسترون در سوزاندن چربی و عضله سازی زیاد است.

1. مقابله با کمبود

وقتی غذا می خورید ، به طور خودکار از مواد مغذی خسته می شوید. رژیم غذایی سرشار از غذاهای غنی از حیوانات (مانند گوشت قرمز) قطعاً خطر کمبود مواد مغذی ضروری را کاهش می دهد. هرچه کالری بیشتری کاهش دهید ، احتمال گفتار موثر شما بیشتر خواهد بود.

همچنین نشان داده شده است که مکمل کراتین ضد کاتابولیک است ، ماهیچه های بدون چربی را متعادل می کند و از طریق سیستم های بازسازی و بازیابی ، تجزیه عضلات را کاهش می دهد. ادامه گردش خون بسیاری از واحدهای عصبی عضلانی. اگر نگران از دست دادن ماهیچه در حین برش هستید ، مکمل های غذایی راهی عالی برای پیشگیری و بهبود سلامت شما هستند.

یک مطالعه نشان داد که 4 هفته ورزش با وزنه در حین برش و مکمل بدون چربی باعث افزایش درصد چربی بدن ، قدرت عضلانی و فعالیت ورزشی می شود.

2. از ورزش قدرت بگیرید

پیشرفت در این زمینه از اهمیت بیشتری برخوردار است. ما می دانیم که کراتین یک جزء بسیار مهم در تکمیل تمرینات متابولیسم ، افزایش پروتئین عضلات و سایر فعالیت های رشد است. وقتی سعی می کنید کالری دریافتی خود را متعادل کنید ، تأثیر تنظیمی دیگری بر روی توده عضلانی دارید ، بنابراین باید مطمئن شوید که رژیم غذایی شما در عملکرد ورزشی شما تداخل ایجاد نمی کند.

همه آنچه ما در مورد ورزش می دانیم نشان می دهد که بازیابی مهمترین بخش تمرین است در حالی که همیشه نادیده گرفته می شود. اگر خالق بتواند بازتولید عمل را تضمین کند ، به نظر می رسد که همه چیز یافت شده قابل تأیید است ، ارزش خرید را دارد.

بگذارید به شما بگوییم ، وقتی در مورد سوزاندن و سوزاندن چربی صحبت می کنیم ، ورزش به طور مستقیم به شما در ساختن عضله و چربی سوزی کمک نمی کند ، اما تسلیم شدن می تواند به شما کمک کند وزن و چربی زیادی را از دست بدهید. در حین ورزش ، ماهیچه ها برای ایجاد قدرت در برابر تمرینات مقاومتی یا کاردیو به انرژی نیاز دارند و انرژی مصرف شده در حین فعالیت توسط ATP (آدنوزین فسفات) ، منبع اصلی قدرت در حین تمرین ، تأمین می شود.

وقتی انرژی شما تمام می شود و انرژی چندانی برای انجام چند تکرار و ست ندارید ، افزودن خلاقیت می تواند با فراهم آوردن جذب سریع ATP در سلول های عضلانی شما برای تکرارها و ست های متعدد ، تفاوت بزرگی ایجاد کند. به هرچه انرژی بیشتری داشته باشید ، تعداد تکرارهای بیشتری را می توانید انجام دهید ، حجم عضلات شما بیشتر است و این به طور غیر مستقیم به عضله سازی کمک می کند.

برای سلامتی ایجاد شده است

فراتر از اثرات مثبت کشاورزی ارگانیک ، شما می خواهید رژیم غذایی خود را برای سلامتی طولانی مدت حفظ کنید. امیدوارم متوجه شوید که آنچه به حفظ و رشد ماهیچه ها در طول عضله سازی کمک می کند ، بهترین زمان است.

این مکمل به عنوان عضله و قدرت ترکیبی شناخته می شود ، اما کراتین به جز نام آن یک ویتامین است: دارای خواص محافظتی بر قلب و اعصاب است و یکی از موثرترین و مهمترین عوارض جانبی است. آنتی اکسیدان هر مکمل موجود در بازار است.

کوتاه:

فواید داشتن قلب سالممکمل کراتین باعث افزایش قدرت سلولهای میوکارد و اندوتلیال ، سلامت شریانی و بهبود شش نشانه ایسکمی / تصلب شرایین می شود. به زبان ساده ، شما می توانید یک قلب سالم داشته باشید.

سرعت بخشیدن به رشد و جلوگیری از نئو: محافظت از سلول های عصبی چیزی نیست که ما به طور خلاقانه انجام می دهیم ، اما برای گسترش و رشد عصب مهم است و نارسایی آن یک مشکل جدی است. و مکمل یک گزینه عالی است – به ویژه از آنجا که کمبود انرژی و کاهش متابولیسم کربوهیدرات ها از عوامل اصلی بیماریهای دژنراتیو (از دست دادن نورون های مغزی) هستند.

قدرت سلول اصل داستان است: مکمل ها قطعاً قدرت سلول را افزایش داده و خطر مرگ و آسیب سلولی را کاهش می دهند.

اینها تنها چند مورد از هزاران فایده ای است که یک دستور سوپ می تواند برای سلامتی شما به ارمغان بیاورد ، اما باید بر آن تاکید شود زیرا این امر واقعیت ایجاد یک مکمل تک سایز را نقض می کند. شناخته شده است که کراتین فراتر از یک مکمل عضله سازی است.

آخرین کلمه در مورد ایجاد و چربی سوزی

در حالی که افزودنهای متعدد برای بسیاری از افراد یک عارضه جانبی است ، خلاقیت یکی از موثرترین اما غیرتهاجمی در بازار است. به یک معنا ممکن است مردم به ارزش واقعی آن پی نبرند.

استفاده از ایجاد مکمل تقویت عضلات یک راه عالی برای افزایش و افزایش اثرات مثبت ورزش است ، اما مزایای شگفت انگیز مکمل را پنهان می کند. این افزودنی موضوع هزاران مطالعه است که از طریق تعامل با سایر سیستم ها اثربخشی بالایی را نشان می دهد.

تهیه و ترجمه: elmevarzesh.com
muscleandstrength.com/articles/can-creatine- be-used-for-fat-loss-los- اهداف
noni4all.com/creatine-for-weight-loss.html
visualimpactfitness.com/ باید-کراتین-مصرف کنید -درحالیکه سعی می کنید وزن خود را کاهش دهید


دیدگاهتان را بنویسید