بازی های علمی بهترین افزودنی برای افزایش حجم


آنچه در این مقاله می خوانید

همانطور که می دانید ، نیاز به یک دوره اندازه یا افزایش حجم عضلات به اندازه بزرگ و سالم ، کالری کافی ، پروتئین کافی و یک برنامه ورزشی هوشمند. علاوه بر این ، افزودن چربی بدن به رژیم غذایی به شیوه مناسب می تواند به افزایش چربی بدن و افزایش بیشتر توده عضلانی کمک کند. اگر به دنبال افزایش حجم صدا هستید ، در این مقاله مجله Science Sports شما را با چند مکمل بدن باریک آشنا می کند.

کراتین

کراتین یکی از بهترین مکمل ها برای افزایش حجم بدون چربی است ، این مکمل ظرفیت فسفاژن شما را افزایش می دهد. کراتین فسفات ، انرژی ، ظرفیت فعالیت بی هوازی شما را افزایش می دهد. در واقع ، برای تقویت عضلات دائمی و سرعت بخشیدن به ریکاوری بین ست ها مفید است. لازم به ذکر است که کراتین می تواند تعداد تکرارها و ست ها را برای فرد افزایش دهد.

توجه به این نکته ضروری است که ایجاد یک مکمل غذایی می تواند در طول روز ، هفته ، ماه به طور م toثر به تمرین شما بیفزاید. در شرایط مشابه ، معمولاً ورزش برابرتر و حجم عضلات بیشتر است.

مطالعات متعددی در مورد سنتز و تأثیر کاراگینان ، همراه با صدها کتاب علمی منتشر شده در این زمینه ، دو موضوع را مورد بحث قرار داده است. نزدیک به 70 درصد از مطالعات نشان می دهد که خلاقیت قدرت بدنی را افزایش می دهد. اثرات داروهای ergogenic نیز گزارش شده است.

در کوتاه مدت و بلند مدت ، کراتین 5 تا 15 درصد کارآیی ورزش را بهبود می بخشد. به طور خاص ، اکثر مطالعات بر ایجاد مکمل مونومتات به عنوان دارویی برای افزایش توده عضلانی به میزان 1 کیلوگرم تا 2 کیلوگرم در هفته اول متمرکز شده اند.

مکمل کراتین یک الزام نیست ، اما اگر به دنبال بهبود عملکرد خود در طول تمرین و افزایش تمرین خود در باشگاه یا تمرین هستید ، ایجاد می تواند این کار را برای شما انجام دهد. در پایان؛ کراتین یک راه مطمئن و م toثر برای افزایش ظرفیت ورزش است و به طور بالقوه مزایای سلامتی بیشتری برای بدن دارد. و همچنین روشی ارزان برای افزایش پتانسیل بازی.

بتا آلانین حجم را افزایش می دهد

یکی از ایده های مربوط به توده عضلانی بدون چربی (حفظ توده عضلانی) تشکیل یون های هیدروژن است (که باعث کاهش pH در ماهیچه ها می شود). بتا آلانین یک اسید آمینه است که با تبدیل به کارنوزین ، تولید H + را کاهش می دهد.

این باعث افزایش ظرفیت انرژی بی هوازی ، به ویژه برای تسریع فعالیت گلیکولیتیک می شود. این دلیل شواهد استدلال محققان است که نشان می دهد بتا آلانین می تواند عملکرد ورزشی را بهبود بخشد.

گزارش شده است که مکمل بتا آلانین می تواند فعالیت ورزشی قوی را با افزایش مجموعه تمرینات متوسط ​​افزایش دهد (8-15). انجام تمرینات ورزشی نزدیک نیز برای این منظور (افزایش ظرفیت تمرین) مفید است.

جالب است بدانید که بتا آلانین با هر دو مکمل ترکیبی و ترکیبی کار می کند. دو سطح انرژی بی هوازی وجود دارد. فسفاژن و گلیکولیتیک کراتین سنتز فسفات را بهبود می بخشد در حالی که بتا آلانین انرژی سیستم گلیکولیتیک را افزایش می دهد. دوز معمول بتا آلانین ، مانند کراتین ، 5g-2 در روز است. از آنجا که زمان مصرف این مکمل مهم نیست ، می توانید این مکمل را در هر زمان از روز مصرف کنید.

لانا پولتینی

6 مکمل بدنسازی برای افزایش حجم ماهیچه ها

اگر بدن شما پروتئین کافی در روز ندارد (0.7 گرم-1.2 گرم در روز قابل قبول است) ، پروتئین آن به برآوردن نیاز روزانه شما به پروتئین کمک می کند. پروتئین آن (wp) پروتئینی است که از شیر گرفته می شود و نقش مهمی در افزایش وزن دارد.

اخیراً ، پروتئین آن در بین ورزشکاران بسیار محبوب شده است و گزارش شده است که سطح عملکرد ورزشکار را در تمرینات و مسابقات بهبود می بخشد و همچنین در رشد عضلات مفید است. پروتئین آن یک مکمل پروتئینی است ، به این معنی که قدرت ماهیچه ها و متابولیسم بدن را به دلیل اجزای مفید تر ، مانند اسیدهای آمینه ضروری که بدن نمی تواند آنها را ایجاد کند ، و همچنین آمینو اسیدهای زنجیره بلند را بهبود می بخشد. در نتیجه ، ارزش بیولوژیکی آن بسیار بالا است. پروتئین آن منبع عالی پروتئین های زیستی است.

آمینو اسیدهای شاخه دار بهترین مکمل های بدون چربی هستند

اسید آمینه شاخه دار (BCAA) از سه آمینو اسید منحصر به فرد تشکیل شده است: لوسین ، ایزولوسین و والین. آنها در بسیاری از منابع پروتئینی ، به ویژه منابع ارگانیک مانند گوشت ، مرغ ، تخم مرغ ، شیر و ماهی یافت می شوند. BCAA برای رشد ماهیچه ها ضروری است و حدود 14 درصد از اسید آمینه عضلات را تشکیل می دهد.

اگرچه بهتر است این مکمل از طریق رژیم متعادل به بدن برسد ، اما به عنوان مکمل نیز بسیار محبوب است. مطالعات نشان می دهد که BCAA فعالیت عضلانی را در افرادی که از برنامه ورزشی پیروی می کنند افزایش می دهد. همچنین بر افزایش متابولیسم پروتئین و محافظت از توده عضلانی تأثیر مثبت دارد.

HMB برای عضله سازی و حجم را افزایش دهید

بهترین افزودنی افزایش حجم است

بتا هیدروکسی بتا متیل بوتیرات (HMB) لوسین در طول متابولیسم در بدن تولید می شود. مصرف مکمل های بتا هیدروکسی بتا متیل بوتیرات باعث افزایش حجم ماهیچه (عضله) ، افزایش قدرت و کاهش چربی بدن می شود. بنابراین حتی اگر HMB معمولاً توسط بدن تولید می شود ، مصرف آن به عنوان مکمل برای ماهیچه های شما مفید است. بسیاری از نمونه ها در بزرگسالان سابقه ورزشی قبلی ندارند. نشان داده شده است که مصرف 3-6 گرم HMB در روز می تواند چربی بدن را افزایش دهد.

با این حال ، مطالعات دیگر نشان داده است که تزریق های مشابه HMB در افزایش حجم عضلات بدنسازان مسن و با تجربه بیشتر مثر نیست. این نتیجه ممکن است به این معنی باشد که HMB برای کسانی که ورزش را شروع کرده اند یا شدت تمرینات خود را افزایش می دهند م effectiveثرتر است.

ZMA

این مخلوط ترکیبی از روی ، منیزیم و ویتامین B6 است. این فلز و منیزیم به افزایش بسیار زیاد توده عضلانی کمک می کند و می تواند سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده ، ماهیچه ها را تقویت کرده و در صورت ترکیب با ویتامین B6 ، خستگی را به میزان قابل توجهی کاهش داده و قدرت را افزایش دهد. همچنین سطح تستوسترون را افزایش می دهد. البته ، این یک تمدید است و یک الزام مناسب نیست. اما مرحله رشد عضلات شما می تواند یک قدم جلوتر برود.

پروتئین های کازئین

بهترین افزودنی افزایش حجم است

اگر در وب سایت جستجو کنید به دو جهت برخورد خواهید کرد. اول از همه ، بنزین کارآمدتر از پروتئین آن است و یک پروتئین عالی است. دوم ، مانند او ، نه بیشتر. کازئین بیشتر از پروتئین آن منبع غنی از اسیدهای آمینه است و آمینو اسیدهای کامل را برای بدن فراهم می کند. کازئین یک پروتئین یا پروتئین های شیر مانند پنیر یا شیر است ، اما پروتئین آن آب پنیر یا ماست و دیگران است.

کازئین دیرتر از گذشته هضم می شود ، بنابراین آزاد شدن اسید آمینه در شریان ها بیشتر طول می کشد. این باعث می شود این باور وجود داشته باشد که پروتئین کازئین در به دست آوردن مزایای بیشتر ماهیچه ای نسبت به پروتئین آن برتر است ، زیرا اسیدهای آمینه را به آرامی در جریان خون جذب می کند و قبل از خواب م mostثرتر است.

همان اثر پروتئین آب پنیر و کازئین

مطالعه قبلی روی 23 نفر نشان داد که پروتئین و کازئین آن پس از تمام تمرینات مقاومتی ، تأثیرات مشابهی بر روی آنابولیسم عضلات دارند. مطالعه دیگری نشان داد که هیدرولیز آن نسبت به کازئین بر افزایش سنتز پروتئین پس از ورزش تأثیر بیشتری دارد.

نتایج مطالعه فوق ، همچنین در تعداد زیادی از بزرگسالان ، که پروتئین آنها در افزایش توده عضلانی برتر از کازئین بود ، تکرار شد. نتایج این مطالعات نشان می دهد که کلسیم و پروتئین تأثیرات مشابهی بر رشد ماهیچه ها دارند.

وقتی از بادام زمینی به روش های مختلف (مانند پخت) غذا یا غذاهای دیگر استفاده می کنید ، ظاهر آن غلیظ تر می شود و طعم بهتری به نوشیدنی هایی مانند اسموتی می دهد. به جای مقایسه دو پروتئین آن با کازئین ، بهتر است به دو افزودنی اشاره شود. زیرا هر دو وظایف خود را در بدن انجام می دهند. به نظر می رسد کازئین منبع عالی پروتئین زیستی است و هنگام انتخاب نوع مناسب ، یک افزودنی عالی برای رژیم غذایی شما است.

مکمل آرژنین باعث افزایش حجم می شود

آرژنین به دلیل ترشح هورمون رشد در عضله سازی و سوزاندن چربی بسیار مثر است. همچنین با افزایش توده عضلانی با افزایش سطح پروتئین ، افزایش سطح کلسیم و تقویت و افزایش استخوان های قوی ، کاهش سطح قند در کبد ، بهبود چربی سوزی و تحریک رشد اندام های داخلی (به عنوان مثال از مغز) ، ضمیمه اصلی افزایش است. صدای لاغر آوا

ترجمه و ویرایش: elmevarzesh.com


دیدگاهتان را بنویسید