بازیابی رژیم کتو چگونه می توان بعد از جدایی به رژیم کتو بازگشت؟


چگونه بعد از تجویز کتو به آن بازگردیم؟

متأسفانه ، بسیاری از مردم می گویند نمی توانند از تقلب خود خارج شوند و برنده شوند !!! بیایید به دولت Keto برگردیم

پس از تحقیق و بحث ، مشخص می شود که این افراد یک روز بعد از چیت چربی بدن خود را به صفر می رسانند. به این افراد گفته شد که بعد از یک روز چیت ، چون بدن شما مملو از ذخایر گلیکوژن است ، خوردن چربی از این ذخایر گلیکوژن در برابر پوسیدگی محافظت می کند. به همین دلیل است که شما نباید چربی را برای حذف آن گلیکوژن از بدن خود هزینه کنید.

رژیم کتوژنیک - چگونه بعد از تقسیم رژیم به رژیم کتو باز می گردیم؟

پاسخ این استدلال 100٪ اشتباه است. و دلیل این که نمی توانید از شر خود دور شوید اشتباه دقیق شما است.

Fast Break VS Keto Diet 01 - چگونه می توان بعد از رژیم کتو به آن بازگشت؟

چرا استدلال برای حذف کل چربی در روز بعد بسیار اشتباه است؟ به 2 دلیل:

1. هنگامی که بدن شما ذخایر گلیکوژن بالایی دارد و در حال مصرف چربی هستید ، اینطور نیست که بدن ابتدا چربی را بسوزاند. این اتفاق نخواهد افتاد.
بدن معمولاً ابتدا گلیکوژن را جذب می کند و سپس چربی می گیرد

2. همانطور که شما ترومپت را برنامه ریزی کرده اید به این افراد گفته شد. بنابراین کالری بیشتری از آنچه برنامه ریزی کرده اید مصرف نمی کنید. و در هر صورت ، وقتی یوزپلنگ درست می کنید ، از کتوز دور می شوید و چربی که می خورید و رژیم یوزپلنگ شما به صورت چربی ذخیره می شود. روز باید فرا برسد ، چربی رژیم غذایی خود را کاهش دهید و مصرف چربی خود را افزایش دهید تا چربی به صورت چربی ذخیره نشود.

از سوی دیگر ، اگر روز بعد چربی خود را به صفر برسانید و میوه بخورید ، انسولین را نیز افزایش می دهید. سطح گلوکز کاهش یافته است زیرا هر چه زودتر آن را دریافت کنید (خواب شما) باعث افزایش مصرف کتو ، افزایش اشتها و مشکلات قبل از کتوژنیک می شود. و این چرخه ممکن است روزها طول بکشد و شما نتوانید از آن خارج شوید.

5ec68933f0f41924fd351815 - چگونه می توان بعد از شکستن رژیم کتو به آن بازگشت؟

چگونه می توانیم به کتوز بازگردیم؟

اولویت شما نباید پاکسازی بدن باشد. وقتی بدن شما خالی است و بدن شما به کتوز نمی رسد. در واقع ، بدن شما را گرسنه می کند و باعث اشتهای کاذب و قرار گرفتن مجدد در معرض آن می شود.
ما می خواهیم از بدن در مرحله کتوز استفاده کنیم. یک راه آسان وجود دارد ، شما باید کربوهیدرات ها را کاهش دهید و از نظر بدنی آمادگی بیشتری داشته باشید. هنگامی که بدن شروع به سوزاندن ذخایر گلیکوژن در بدن ، کبد ، خون و ماهیچه ها می کند و چربی ها و کتون ها را به عنوان چربی تشخیص می دهد.

روشهای پیشنهادی برای روز بعد از چیت به عنوان جایگزین روشهای اشتباه معمول (پس از برداشتن چربی):

1. ورزش کامل بدن (یوزپلنگ برای روز بعد بهترین است. مخصوصاً برای افرادی که ورزش می کنند ، باعث می شود که همه ذخایر گلیکوژن از بدن و ماهیچه ها برداشته شود. و شما همه کارهای درست و یکسان را در استفاده از در همان زمان برای عضله سازی)

این روش در رژیم چرخه ای کربوهیدرات نیز استفاده می شود (به عنوان مثال ، آنها دو روز در هفته تقلب می کنند و در آن دو روز با شدت تمرین می کنند ، برای عضله سازی و از طرف دیگر شروع به سوزاندن چربی می کنند). روز).

2. روزه 100٪ پاسخ است. روز بعد ، یک وعده غذایی شاد داشته باشید. می توانید بیشترین بهره را از آن ببرید. (روزه داری به کاهش سطح انسولین بدن کمک می کند و به بدن کمک می کند تا بار کتون را ایجاد کند.)

روزه گرفتن دقیقاً برعکس این است که افراد مصرف چربی را در روز بعد به صفر برسانند.

mctoilsportsresearch 1024x683 1 599x400 - چگونه می توان بعد از شکستن به رژیم کتو بازگشت؟

نحوه سرعت بخشیدن به کپی

– مصرف روغن mct و قهوه: تولید کتون را تسریع می کند. و به محض تمام شدن چیت به مرحله کتوز بازگردید.

دروغ چیست؟

پس از تقویت بدن ، می توانید میزان چربی روزانه خود را به میزان کمی کاهش دهید. زیرا بدن می تواند چربی شما را جذب کند و به جای چربی مورد استفاده شما می تواند از مقداری از بدن چربی شما استفاده کند. و به همین دلیل ، می توانید محتوای چربی خود را پس از مدتی کاهش دهید ، اما نه به طور کامل.
اما بگذارید اعتراف کنیم ، انسولین بالا باعث می شود که ذخیره چربی در بدن بسته شود و انسولین بالا به شما اجازه نمی دهد که چربی را مصرف کنید. و تنها کاری که باید انجام دهید این است که سطح انسولین خود را پایین بیاورید تا بدن شما بتواند از چربی ها استفاده کرده و کتون تولید کند.

شما رژیم کتوژنیک را می شناسید و می دانید که این رژیم 70 درصد چربی ، 25 درصد پروتئین و 5 درصد چربی دارد و وقتی فردای چیت وارد می شوید ، چربی را به صفر می رسانید. این بدان معناست که شما 100٪ به پروتئین و چربی های اشباع شده که انسولین را تحریک می کنند متعهد هستید و هنگامی که سطح انسولین خون شما بالا است ، بدن شما اجازه ورود مجدد چربی ها از رژیم کتو را ندارد ، و هنگامی که بدن شما این کار را انجام می دهد بدن شما این کار را نمی کند. دریافت نمی کند می توانید غذا دریافت کنید و کالری کمتری مصرف می کنید و سطح انسولین شما بالا است. اکنون بدن به سمت ماهیچه ها می رود و ماهیچه ها را می سوزاند و در عین حال اشتها را تحریک می کند و شما را به همان چرخه اشتباه خوردن زیاد باز می گرداند.

خلاصه:
روز بعد ، رژیم غذایی شما باید طوری باشد که قند خون شما افت کند. این فقط تعادل رژیم کتوژنیک سر برکت می توان به صورت دوره ای انجام داد.

محبوب ترین غذای سال کدام است؟ یا رژیم غیر کتوژنیک؟

دیدگاهتان را بنویسید