انواع چاقی انواع چاقی – من و رژیم غذایی


آیا از چاقی رنج می برید؟ به دلیل افزایش وزن و ایمان ناکافی که به جامعه دارید نمی توانید لباس های قدیمی خود را بپوشید؟ اگر با این مشکلات روبرو هستید ، باید بدانید که به حالت افسردگی رسیده اید. بنابراین فرصت را از دست ندهید و شکم و ترفندهای خود را اثبات کنید. اندازه یکی از مشکلاتی است که بسیاری از خانواده ها را درگیر کرده است. از آنجا که یک یا دو نفر در هر خانواده کار می کنند و زمان زیادی را در خارج از خانه می گذرانند ، مطمئناً صرف وقت برای تهیه غذاهای سالم غیرممکن است. در نتیجه وزن آنها افزایش می یابد.

چرا همه ما انواع اندازه داریم؟

قبل از اینکه به انواع مختلف اندازه ها نگاه کنیم ، باید از خود بپرسیم دلیل افزایش وزن من چیست؟ آیا فقط با خوردن زیاد و افزایش کالری روزانه وزن اضافه می کنم؟ نکته مهم این است که اگر فردی دارای چربی بالا باشد ، کالری بیشتری از نیاز روزانه دریافت می کند و ورزش نمی کند. هیچ فرد چاق در جهان ظاهر خود را دوست ندارد. اما با این کار ، سلامتی حرف اول را می زند زیرا ممکن است شش بیماری جسمی مانند دیابت نوع 2 ، نارسایی قلبی ، فشار خون بالا ، آرتروز و سکته مغزی وجود داشته باشد.

آشنایی با انواع اندازه ها و روش های درمانی

برای مبارزه با وزن و رسیدن به وزن ایده آل خود ، ابتدا باید بتوانید همه آنها را شناسایی کرده و سپس درمان مناسب را انتخاب کنید. به طور کلی ، آشنایی با انواع چاقی و درمان آن یکی از مهمترین راه های از بین بردن چربی شکم است.

یه جور بزرگ

آیا با خوردن زیاد وزن اضافه می کنید؟

یکی از شایع ترین انواع چاقی که در تعداد زیادی در جوامع مشاهده می شود ، افزایش وزن به دلیل پرخوری است. شاید ندانید که قند و چربی در رژیم غذایی شما چقدر بد است ، اما غذاهایی که حاوی قند و چربی هستند بسیار خطرناک هستند و نه تنها می توانند ظاهر و احساس بدن را خراب کنند ، بلکه برای سلامتی نیز خطری ایجاد می کنند.
برای درمان این نوع چاقی ، توصیه می شود روزانه 30 دقیقه ورزش کنید و میزان مصرف قند و غذاهای چرب را کاهش دهید.

عصبانیت خود را کنترل کنید

هنگامی که شما زیر وزن هستید یا مضطرب هستید ، میل شما به خوردن شیرینی بیشتر می شود. در این نوع اندازه ، شما باید تا حد ممکن استرس خود را کاهش دهید و به خانه ای آرام برسید.
یوگا بهترین گزینه برای کاهش استرس و کاهش میل افراد به شیرینی است.

ژنتیک را فراموش نکنید

افرادی هستند که بر اساس ژنتیک چربی می گیرند. در این مورد ، فرد باید مصرف چربی ها و شیرینی ها را کاهش دهد و به طور منظم در زندگی به گونه ای ورزش کند که همیشه سیستم ایمنی بدن را تحت تأثیر قرار دهد. همچنین برخی از ورزشها مانند تمرینات وزنی و کاهش وزن در آینده و سیگار کشیدن مجدد و نوشیدن الکل تا آنجا که می توانید. برخی از زنان نیز در دوران بارداری و زایمان دچار گرفتگی عضلات می شوند. همچنین به آنها توصیه می شود که به جای آسانسور از پله استفاده کنند و پیاده روی را تغییر داده و تمرینات وزنه رایگان را انجام دهند.

بی حرکت ننشینید
به طور معمول ، افرادی که در شرکت ها و دفاتر کار می کنند و بیشتر از دیگران عمر می کنند از این نوع اندازه رنج می برند. چون ورزش ندارند. این افراد اغلب شیرینی زیاد مصرف می کنند. به این گروه توصیه می شود که یک وعده غذایی سالم از وب سایت هایی مانند من با شام تهیه کرده و با آن ورزش کنند.
در حقیقت ، برخی از ورزشکاران ممکن است با ترک ورزش به دلیل آسیب دیدگی بدن یا سایر مسائل ، دچار چاقی بی تحرک شوند.

معرفی انواع گرفتگی معده

اگر معده زیادی دارید ، اصلا خجالت نکشید ، زیرا من و رژیم غذایی ، با ارائه وزن ، راهی برای از بین بردن چربی شکم برای شما باز می کنیم. کافی است انواع دستگاه تنفس را شناسایی کرده و آنها را درمان کنید. لازم نیست سخت کار کنید ، فقط باید قلب خود را تقویت کرده و رژیم را دنبال کنید.

در اطراف شکم و پایین شکم چربی وجود دارد
اگر فردی هستید که در اطراف شکم و زیر قفسه سینه چربی جمع می کنید و هیچ گونه تحریکی در صورت و ظاهر ندارید ، باید اضطراب خود را کاهش دهید.
استرس باعث ترشح هورمون کورتیزول می شود. این هورمون همچنین برای تنظیم استرس در بدن تولید می شود. اما زمان هایی وجود دارد که درد زیاد است افراد برای بهبود روحیه خود به شیرینی ، قهوه و فست فودها روی می آورند. این امر همچنین باعث تجمع چربی بیشتر در بدن می شود. بارها را برطرف می کند:

  • قبل از خواب استراحت کنید
  • ورزش را فراموش نکنید
  • از تماشای فیلم هایی که باعث تحریک و تمرکز شما می شوند ، خودداری کنید
  • تمرکز کنید و آرام فکر کنید

آیا شکم شما مانند یک توپ رشد کرده است ؟؟
ممکن است مردانی را در خیابان دیده باشید که علیرغم لاغری پاهای دیگرشان ، شکم دارند ، مانند گوی شکم ، که غذاهای چرب زیادی می نوشند و الکل می نوشند. قوی تر از آب آشامیدنی سالم.

اگر می خواهید از بیماری کبد و کلیه جلوگیری کنید ، نوشیدن الکل را کنار بگذارید.

زیر شکم شما چاق است
زنان معمولاً بعد از زایمان معده زشتی دارند ، زیرا بین هشت تا نه ماه معده درد دارند تا زمانی که این اتفاق بیفتد. حتی در زمان تولد نوزاد ، مشاهده شد که کاهش معده طولانی مدت است. این نوع گرفتگی شکم معمولاً در قسمت تحتانی شکم رخ می دهد ، زیرا رحم بعد از زایمان سنگین تر از قبل شده و در نتیجه سقوط می کند. به همین دلیل ، توصیه می شود که در دوران شیردهی ، یک کاربر از رژیم غذایی مناسبی مانند رژیم غذایی من و رژیم غذایی و علاوه بر انجام تمریناتی مانند پیلاتس برخوردار باشد.

آیا بعد از غذا معده شما بیرون می آید؟
ممکن است شما بارها غذا خورده باشید و شکم یا شکم شما جلو بیاید. این به دلیل فساد و هضم غذا است. برای از بین بردن و جلوگیری از بیماری هایی مانند زخم معده و اختلالات خوردن ، باید از نوع نفخ معده دیدن کنید.

  • از کمی نخود فرنگی و شیر استفاده کنید
  • شیرینی ها را بردارید
  • غذاهای ناسالم را با سبزیجات و مرغ و ماهی جایگزین کنید
  • شناسایی و استفاده از پروبیوتیک ها
  • صبحانه را حذف نکنید ، ناهار را زود بخورید و ناهار سبک و اوایل شب بخورید.

آیا دور کمرتان چربی ذخیره می کند؟
اگر چربی را در ناحیه کمر و شکم خود ذخیره می کنید ، باید بدانید که ناشی از مصرف زیاد قند است. و اکنون وقت آن است که از شر این چیز زشت و زشت خلاص شویم. هنگام خوردن شیرینی و کلوچه ، از سوپر مارکت فرار کرده و به مغازه های میوه و سبزیجات بروید.

شکر و نوشیدنی های قندی به دلیل فروکتوز باعث افزایش وزن می شوند.

ران و باسن دارید؟
برخی از افراد چاقی در ران و باسن را به ارث برده اند و برای از بین بردن چربی در آنها نیاز به ورزش و پیروی از رژیم غذایی سالم دارند. اما اکثر خانمها هنگام یائسگی چاق می شوند و این به دلیل کاهش سطح استروژن است.
جنبه مهم این است که به دلیل کاهش سطح این هورمون ، چربی های بیشتری در بدن تجمع می یابد و متابولیسم کاهش می یابد. و این گروه از زنان ، اگر حوصله رفتن به باشگاه را ندارند ، بهتر است پیاده روی کرده و 30 دقیقه از روز خود را به فعالیت بدنی اختصاص دهند. همچنین ممکن است انتظار داشته باشند که از چربی سوز بیشتری استفاده کنند.

پرخوری و پرخوری

اندازه ها در طب سنتی چیست؟

اندازه در طب سنتی نیز یکی از مسائلی است که همه به دنبال آن هستند. به دلیل این روش ، بسیاری از افراد وزن خود را کاهش داده و به اندازه ایده آل خود رسیده اند. کارگران در این زمینه انواع چربی را به دو دسته گسترده تقسیم می کنند:

  • بزرگ بیرون بیا
  • بزرگ بیرون بیا

هر دو نوع برای سلامتی مضر هستند و نیاز به درمان دارند. در این بخش ، به هر کدام متفاوت نگاه می کنیم.
فرد مبتلا به جذام در هنگام ورزش یا ورزش مقدار زیادی استخوان ، پوست چرب و عرق روی بدن دارد. او اغلب از یبوست رنج می برد و می تواند با نخوردن ناهار تا حدودی قدرت خود را بدست آورد. این به معنی صبحانه کامل و نوشیدنی های سبک است.

اما فردی که تشخیص داده می شود چاقی دارد بدن متورم شده و به آن چاقی بلغمی می گویند. این افراد اغلب استخوان های نازکی دارند که متورم می شوند ، این قسمت به دلیل سرد مزاج بودن و خوردن غذاهای سرد است. به افراد مبتلا به یبوست توصیه می شود غذاهای گرم مانند زنجبیل و عسل بخورند. در واقع برخی از مردان و زنان برای کاهش وزن به سراغ قرص های کاهش چربی و قرص های کاهش وزن می روند. این ایده را نیز در نظر بگیرید.

روشهای تنظیم اندازه را بشناسید

معتقدان معتقدند شما ، به عنوان فردی که از چاقی رنج می برید ، باید در مقاومت در برابر تکنیک های افزایش وزن مسلط باشید و به طور کلی زندگی خود را به طور مثبت تغییر دهید.

  • غذاهای سالم بخورید
  • اضطراب خود را کاهش دهید
  • به اندازه کافی خوابیدن
  • به طور منظم تمرین کن
  • انواع غذاهای چرب را فراموش نکنید
  • از پرخوری خودداری کنید
  • اهداف کوچک و مادام العمر تعیین کنید
  • تمام غذای خود را بخورید
  • برای اندازه بیشتر از جراحی استفاده کنید و ابتدا با پزشک مشورت کنید
  • هوس های غذایی را مدیریت کنید
  • محیط خود را برای سبک کردن بارها تنظیم کنید

نتیجه

به یاد داشته باشید که شما همان چیزی هستید که می خورید زیرا غذاها شکل بدن انسان ما را تشکیل می دهند. درست است که ورزش فواید زیادی دارد ، اما می توان گفت که ما حدود 70 درصد از اثر کاهش وزن را از رژیم دریافت می کنیم. و بنابراین ما باید نگاهی دقیق تر به کاهش وزن و انواع غذاهایی که می خوریم بیندازیم.
فراموش نکنید که رژیم غذایی من و برنامه رژیم گیاهخواری من تمام مواد مغذی مورد نیاز بدن شما را در نظر می گیرد و تمام مواد معدنی مورد نیاز را در آن قرار می دهد. اگر می خواهید دستورالعمل های رژیم غذایی را دنبال کنید ، مقاله زیر را بخوانید.

  • انواع غذاها را بخورید.
  • بین غذاهایی که می خورید و ورزش می کنید تعادل ایجاد کنید
  • رژیم غذایی غنی از غلات کامل ، میوه ها و سبزیجات را انتخاب کنید
  • رژیم کم چربی با میزان مناسب چربی و قند اشباع شده انتخاب کنید
  • اثر نمک را کاهش دهید
  • ویتامین ها و مکمل های امگا 3 را فراموش نکنید

دیدگاهتان را بنویسید