اصول وزنه برداری | ورزش می کنیم | کاهش وزن کاهش وزن


در واقع همه ما این مشکل را داریم ، اگر ورزش کنید بدن شما تغییر می کند. قلب شما در حال یادگیری عملکرد صحیح است ، فشار خون شما بهبود می یابد و میتوکندری های بیشتری در سلول های شما عمیق تر می شوند. انجام آن سخت است. و اگر تغییر در حال رخ دادن است و شما نمی توانید آن را اندازه گیری کنید و اعداد تغییر نمی کنند ، چگونه می دانید که پیشرفت نمی کنید؟! بله ، می توانید ابتدا نحوه کاهش هوس را در اینجا بخوانید و سپس این داستان را بررسی کنید

شاید زمان آن رسیده است که راهی جدید برای پیگیری پیشرفت خود بیابید. البته وزن تنها نشانه سلامتی نیست. انجمن قلب آمریکا (AHA) می گوید نباید “اعداد را خیلی جدی گرفت”. مایعات ، سطح فعالیت و هورمون ها می توانند بر وزن تأثیر بگذارند ، حتی اگر هر روز به طور همزمان اندازه گیری شوند.

اما در هر صورت ، مردم این کار را به شدت انجام می دهند. در اینجا نکاتی برای کاهش وزن بهتر آمده است

یک بار در هفته

اگر پیشرفت خود را زیر نظر دارید ، ممکن است وسوسه شوید هر روز خودتان را بسنجید اما این کار را نکنید.

“هیچ دلیلی برای اندازه گیری بیش از یک بار در هفته وجود ندارد. با تغییر روزانه آب ، وزن بدن می تواند هر روز به طور چشمگیری تغییر کند.

افزایش وزن به طور همزمان در طول هفته ها تصویر دقیق تری به شما می دهد.

صبح خودتان را ببینید

برای دقیق ترین کاهش وزن ، اولین صبح بعد از تمیز کردن است. دلایل این امر عبارتند از:

  • ورزش یا سایر انواع ورزش بر وزن تأثیر نمی گذارد
  • ساعت ها از آخرین وعده غذایی یا میان وعده می گذرد
  • این می تواند بخشی از روال روزمره باشد

بهتر است وزن خود را در خانه اندازه گیری کنید. زیرا همه اینها را می توان در صبح زود انجام داد و قابل تنظیم است.

بدترین زمان برای اندازه گیری

اگرچه اولین کاری که باید در صبح ، بعد از ادرار کردن انجام شود ، بهترین زمان برای اندازه گیری وزن است ، اما بدترین زمان وجود ندارد. اما خوب است بدانید که پس از انجام برخی فعالیتها (در زیر بخوانید) ، لازم نیست وزن خود را اندازه گیری کنید:

  • سریع یا حتی مدت کوتاهی پس از یک وعده غذایی بزرگ
  • بعد از نوشیدن آب زیاد
  • بعد از تمرین یا تمرین
  • روزهای قبل از ماه کامل

از یک ساز موسیقی استفاده کنید

برخی از ترازوها دقیق تر از سایرین خواهند بود. افراد می توانند آزادانه به کاوش بپردازند و با یک متخصص بهداشت ، مربی یا دوست آگاه به اشتراک بگذارند.

طبق اعلام مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها (CDC) ، آمار دقیق تر است و مردم باید از استفاده از ترازوهای قدیمی خودداری کنند.

پیشرفت خود را پیگیری کنید

شما یک بار در هفته یک کیلو وزن کم می کنید و متوجه کاهش وزن می شوید که خبر خوبی است ، اما مهمتر و مهمتر این است که پیشرفت خود را بررسی کنید تا تصویر کامل تری از خود به دست آورید.

این به شما کمک می کند الگوها را تشخیص دهید ، مطمئن شوید که همه چیز در مسیر درست حرکت می کند و همچنین می تواند به شما انگیزه دهد تا به کار خود ادامه دهید.

فقط خود را در مقیاس اندازه گیری نکنید تا نتایج تلاش های خود را آزمایش کنید. همچنین از درصد چربی و توده عضلانی استفاده کنید.

چگونه خوب اندازه گیری کنیم

  • تا جایی که ممکن است کم لباس بپوشید.
  • ترازوهای خود را روی سطحی سخت قرار دهید ، حتی در بالای آن بدون فرش. داده های سرد یا مرطوب می تواند منجر به قرائت نادرست شود.
  • با وزن یکسان روی هر دو پا بایستید.
  • اگر از چربی بدن رایگان استفاده می کنید ، نباید کفش داشته باشید.

ابر و مترجم: عاطفه صادقی

شرح

https://www.healthline.com/health/fitness-exercises/weigh-your your self -idelines

https://www.verywellfit.com/ways-to-track-weight-loss-progress-1231581

https://www.consumerreports.org/scales/the-best-time-to-weigh-yourelf/#:~:text=The٪20Right٪20Way٪20to٪20Weigh٪20In&text=Us٪20your٪20cale٪20every٪٪٪ 20 صبح ،٪ 2C٪ 20even٪ 20 سطح٪ E2٪ 80٪ 94no٪ 20 فرش.

https://www.medicalnewstoday.com/articles/best-time-to- Weigh-yigh your self

دیدگاهتان را بنویسید