کاهش وزن. *آه

بله ، نبرد کاهش وزن واقعی است. و حتی اگر بخواهیم بهتر به نظر برسیم و احساس بهتری داشته باشیم (بلافاصله) ، کار سختی است! و اگر مطمئن نیستید چگونه ادامه دهید؟ این کار حتی دلهره آورتر بود.

متأسفانه هیچ راهی برای کاهش وزن وجود ندارد که برای همه مفید باشد. همه ما انواع بدن و اهداف متفاوتی داریم. و در حالی که ظاهر خوب و احساس اعتماد به نفس یک انگیزه عالی برای از دست دادن این پوندهای ناخواسته است. کاهش وزن همچنین دارای مزایای زیادی برای سلامتی است.

بنابراین ، قبل از اینکه به “چگونه” بپردازیم ، بیایید نگاهی به “چرا” بیاندازیم. ایجاد تغییرات سبک زندگی سالم برای کاهش وزن می تواند کیفیت زندگی شما را به طرق مختلف بهبود بخشد:

  • استرس زانو ، مچ پا و پاها را از بین ببرید.
  • کاهش استرس کمر
  • کاهش خطر بیماری های مزمن مانند دیابت و فشار خون بالا. کلسترول بالا و بیماری قلبی
  • خواب را بهبود بخشیده و خطر آپنه خواب را کاهش می دهد.

این چیز خوبی است ، درست است؟

این با تعهد محکم به سلامتی بهتر شروع می شود. و بالعکس شروع به احساس قوی تر ، مطمئن تر و تحت کنترل خواهید کرد.

فرمول نتایج

  • هدف.وقتی تصمیم خود را گرفتید و تصمیم گرفتید. یک لحظه برای ایجاد نقشه دوره خود وقت بگذارید. به آرامی شروع کنید و هدفی را انتخاب کنید که بتوانید به آن برسید. شما می خواهید مطمئن شوید که در اوایل موفق هستید – که به شما انگیزه می دهد تا به راه خود ادامه دهید! صبور باشید و خودتان را راحت پیش ببرید. این راه حل یک شبه نیست. اما ذهن و بدن شما از تلاش های شما برای بهبود سلامتی قدردانی خواهد کرد!
  • تغذیه خود را رعایت کنیدکاهش وزن بیشتر از ورزش است. آنچه می خورید با ورزش کمک می کند تا کالری بسوزانید. خواندن برچسب در هنگام خرید را به یک عادت تبدیل کنید. و از شکر اجتناب کنید چربی های اشباع و ترانس و سدیم ، این عناصر در بسیاری از غذاهایی که می خورید پنهان شده اند. به ویژه غذاهای کنسرو شده و فرآوری شده میوه و سبزیجات تازه تهیه کنید. (مخصوصاً سبزیجات برگ سبز تیره) ، گوشت بدون چربی محصولات لبنی کم چرب یا بدون چربی و مقدار زیادی آب بنوشید-و الکل و نوشیدنی های پرکالری مانند نوشابه ها را محدود کنید. و وعده های غذایی را حذف نکنید! مهم است که بدن خود را با پروتئین و کربوهیدراتهای پیچیده مانند کینوا ، جو دوسر ، غلات کامل و آجیل ذخیره کنید.
  • شروع به حرکت کنیدبه آرامی شروع کنید با فعالیت هایی که از آنها لذت خواهید برد و یک روال معمول ایجاد کنید که باید انجام دهید نیازی به صرف ساعت ها بر روی تردمیل نیست. به خصوص اگر با این نوع تمرینات آشنایی ندارید. 30 دقیقه پیاده روی یا دوچرخه سواری کنید ، چند دور شنا کنید. نکته اصلی این است که ضربان قلب خود را افزایش داده و متابولیسم خود را برای سوزاندن کالری افزایش دهید. در ابتدا زیاده روی نکنید. چند قدم کوچک بردارید ، متوجه خواهید شد که با کار روی عضلات استقامت شما افزایش می یابد.

Freedom Fitness با 4 مکان در Corpus Christi بزرگتر ، در سفر شما با شما همکاری می کند. علاوه بر آموزش شخصی باشگاه ما تجهیزات قلبی نیز دارد. تمرینات گروهی (زومبا سرگرمی است) و جلسات تمرینی

برای یافتن نزدیکترین مکان Freedom Fitness خود با ما تماس بگیرید – ما به شما ایمان داریم و آماده حرکت هستیم!

همیشه قبل از شروع هرگونه برنامه کاهش وزن یا ورزش با پزشک خود مشورت کنید.