از بین رفتن سریع پوست به طرز شگفت انگیزی بدون گرسنگی


این امر متابولیسم را بین 80 تا 100 کالری در روز بهبود می بخشد. رژیم غذایی با پروتئین بالا ولع و پرخوری عصبی را تا 60 درصد کاهش می دهد. علاوه بر این ، برای برخی از افراد وسوسه خوردن غذا در آخر شب یا نیمه های شب و سیر شدن شما به حدی زیاد است که به طور متوسط ​​روزانه 441 کالری کمتر مصرف می کنید.
پروتئین مهمترین عامل در کاهش وزن است.

چربی میوه ها کم است

· کلم بروکلی
گل کلم
اسفناج
· گوجه فرنگی
کلم پیچ
کاپیسی
لتیسی
کوکاما

از پر کردن فنجان خود با این مواد نترسید. گوشت و سبزیجات حاوی فیبر ، ویتامین ها و مواد معدنی ، تمام مواد مغذی مورد نیاز بدن برای سالم ماندن هستند و همچنین به کاهش سریع وزن کمک می کند.

سلامتی سالم
· روغن زیتون
· روغن نارگیل
روغن آووکادو
· پاتا

2 تا 3 وعده غذا در روز بخورید و اگر احساس گرسنگی کردید ، می توانید آن را به وعده چهارم اضافه کنید. از خوردن چربی های سالم نترسید. اگر رژیم کم چربی و کم چربی را انتخاب کنید ، شکست خواهید خورد. این نوع رژیم باعث احساس گرسنگی ، بی قراری و در نهایت ترک این برنامه می شود.

وزنه برداری

با کاهش چربی در چربی و چربی های سالم برای کاهش سریع وزن ، ورزش لازم نیست ، اما همچنان توصیه می شود. برای کاهش سریع وزن و ورزش ، بهترین فعالیت این است که هفته ای 3 تا 4 بار به باشگاه بروید ، بدن خود را گرم کنید و وزنه بزنید.
اگر برای اولین بار است که به باشگاه می روید ، حتماً در مورد بلند کردن وزنه با مربی خود صحبت کنید. کاهش وزن کالری زیادی می سوزاند و از کاهش متابولیسم جلوگیری می کند. به یاد داشته باشید که کاهش متابولیسم مهمترین عارضه جانبی کاهش سریع وزن است.
مطالعات نشان داده است که با کاهش چربی بدن ، امکان عضله سازی نیز وجود دارد.
اگر وزنه زدن گزینه مناسبی برای شما نیست ، انجام برخی فعالیت های بدنی شدید مانند پیاده روی ، دویدن ، دوچرخه سواری یا شنا ، ارزشمند خواهد بود.
هفته ای یک بار استراحت کنید و به خودتان اجازه دهید غذاهای شیرین خود را در آن روز بخورید. اکثر مردم تعطیلات آخر هفته را می گذرانند.

تاثیر ورزش بر کاهش سریع وزن

برای به دست آوردن چربی اشباع شده ، باید مواد مناسب را انتخاب کنید.

· آرایسا
· افشا
· افشا
· سیب زمینیها
· سیب زمینیها
میوه های مختلف

اما به یاد داشته باشید که فقط یک روز در هفته را به چربی ها اختصاص دهید. به خاطر داشته باشید که این اسیدهای چرب غیر ضروری هستند ، اما می توانند باعث تولید برخی هورمون های چربی سوز مانند لپتین و کلسیم شوند.

ممکن است در روز استراحت کمی افزایش وزن داشته باشید ، اما این وزن با آب نیز مرتبط است ، که بعد از استراحت ظرف یک یا دو روز از بین می رود.
در برنامه کاهش وزن سریع ، لازم نیست فقط با کنار گذاشتن کربوهیدرات ها و خوردن مقدار زیادی پروتئین ، چربی های سالم و مکمل های کاراته ، کالری را حساب کنید ، اما همچنان توصیه می شود غذاهای سالم بخورید و مراقب باشید. از انجام بیش از حد کاری خودداری کنید.

چربی های قندی را از رژیم غذایی خود حذف کنید

1. شکر و نشاسته را برای خود محدود کنید

مهمترین مرحله در کاهش سریع شکم ، ران و ساق پا ، حذف قند و نشاسته است که به معنی کاهش مصرف غذا است. با این کار گرسنگی خود را کاهش داده و در نتیجه کالری کمتری خواهید سوزاند. در این حالت ، بدن تغذیه شده به جای سوزاندن انرژی ، چربی را ذخیره می کند.

کاهش سطح انسولین در بدن از دیگر مزایای عدم مصرف قند و نشاسته است. با کاهش سطح انسولین ، کبد سدیم و آب اضافی را از بدن خارج می کند. به این ترتیب وزن ناشی از نفخ و مایعات اضافی در بدن نیز کاهش می یابد.

با این روش معمولاً در هفته اول حدود 4.5 کیلوگرم (گاهی بیشتر) وزن کم می کنید که این به دلیل وجود چربی و آب است.

کاهش رژیم های چربی به معنای خوردن تا سیری است ، در حالی که کاهش چربی اشباع به معنای کاهش کالری و ایجاد گرسنگی است. و با کاهش کربوهیدرات ها ، به طور خودکار کالری بیشتری بدون گرسنگی دریافت می کنید.

2. پروتئین ، چربی و سبزیجات بخورید

هر یک از وعده های غذایی شما باید حاوی منبع پروتئین ، منبع چربی و مواد مغذی کم کربوهیدرات باشد. انتخاب غذاها از این طریق میزان مصرف روزانه شما را کاهش می دهد.

منابع پروتئینی عبارتند از:

مرغ ، گوسفند و گاو

ماهی و غذای دریایی

تخم مرغ (تخم مرغ کامل و زرده)

غذا

10 نکته برای کاهش سریع و آسان وزن

  • از رژیم غذایی با پروتئین بالا استفاده کنید: خوردن صبحانه با پروتئین زیاد به شما کمک می کند بیشتر بمانید ، کمتر غذا بخورید و کالری خود را در طول روز کاهش دهید.
  • از نوشیدنی ها و آب میوه های شیرین خودداری کنید. این دو نوع نوشیدنی چرب ترین نوشیدنی هستند و اجتناب از آنها به کاهش وزن کمک می کند.
  • نیم ساعت قبل از غذا آب بنوشید. مطالعات نشان داده است که نوشیدن آب به مدت 30 دقیقه قبل از خوردن هر وعده غذایی باعث کاهش 44 درصدی وزن سریع در مدت 3 ماه می شود.
  • غذاهای مورد علاقه خود را انتخاب کنید.
  • با فیبر محلول در آب کار را تمام کنید. مطالعات نشان داده است که آب می تواند در آب حل شود تا چربی ، به ویژه چربی شکم را کاهش دهد. فیبر اضافی نیز مفید خواهد بود.
  • چای یا قهوه بنوشید. نوشیدن چای یا قهوه بدون قند به افزایش متابولیسم بدن کمک می کند.
  • بیشتر غذاهای کامل بخورید و ورزش کنید. رژیم غذایی خود را بر اساس غذاهای کامل تنظیم کنید. این غذاها سالم و رضایت بخش هستند و از پرخوری جلوگیری می کنند.
  • آهسته غذا می خورید. کسانی که سریع غذا می خورند با گذشت زمان وزن خود را افزایش می دهند. آهسته غذا خوردن سریعتر شما را سیر می کند و احتمال بیشتری برای ترشح هورمون های از دست رفته را افزایش می دهد.
  • هر روز خود را تمیز کنید. مطالعات نشان داده است افرادی که هر روز خود را اندازه گیری می کنند ، تمایل به کاهش وزن دارند و همچنین کنترل وزن خود را آسان تر می کنند.
  • یک شب خوب بخوابید. کم خوابی یا کم خوابی یکی از عوامل مهم در افزایش وزن است ، بنابراین مراقب خواب خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید