اریک آدامز باید با مسائل مربوط به ترافیک فراتر از جرم برخورد کند.


هنگامی که اریک آدامز (تقریباً مطمئناً) در 12 هفته کنترل شهرداری را به دست می گیرد ، یکی از بلایای زیادی که او با آن روبرو است ، تلفات رانندگی است. و همچنین قتل از زمان شیوع کرونا ، کشتار در خیابان ها رو به افزایش بوده است. آدامز نمی تواند راننده بی پروا را نادیده بگیرد تا روی تیرانداز تمرکز کند. دو معیار بی نظمی شهری همزمان افزایش و کاهش می یابد.

تابستان گذشته برای واکرها خطرناک ترین بود. دوچرخه سوار راننده و گزینه های حمل و نقل در یک مطالعه جدید پیدا شده است: امسال 200 نفر در جاده ها جان باختند. از زمان روی کار آمدن شهردار دو بلاسیو ، این بیشترین تعداد تلفات رانندگی در 9 ماه گذشته بوده است. و این افزون بر افزایش است: درست مانند قتل. مرگ و میر ناشی از ترافیک در سال گذشته افزایش یافته است. این میزان بیش از 10 درصد افزایش یافت و به 243 رسید ، اگرچه به مردم گفته شد که بیشتر سال 2020 را در خانه بمانند.

این بدان معنا نیست که برنامه Blasio Vision Zero – خطوط دوچرخه سواری و دوربین های سرعت ، و سایر موارد – کار نمی کند. تعداد مرگ و میر بین سالهای 2013 و 2019 26 درصد کاهش یافته و به 220 نفر رسیده است ، که از دوران بلومبرگ به طور مداوم کاهش یافته است.

نه ، هرج و مرج دیگر اخیراً فوران کرده است که می توانید بدون مجازات یک سلاح گرم غیر قانونی حمل کنید. همچنین می توانید بدون مجازات سرعت خود را افزایش دهید. رانندگی هنگام مصرف داروهای زیاد بدون مجازات رانندگی در مسیر یک طرفه بدون مجازات بدون اشتباه.

بر اساس تجزیه و تحلیل من از داده ها ، مرگ و میر ناشی از ترافیک و قتل طی چهار دهه افزایش یافته و کاهش یافته است. رابطه آماری نزدیک بود “یک به یک” همانطور که دریافت می کنید مرگ و میر ناشی از تصادفات و قتلها از دهه 1980 به اوج خود رسید – 701 مرگ و میر در ترافیک ، 2،245 قتل – در دهه 1990 ، و سپس هر دو به طور پیوسته به سطوح پایینی رسید. بالاترین میزان بین سالهای 2017 تا 2019: به طور متوسط ​​216 مورد مرگ و میر ناشی از ترافیک و 302 مورد بوده است. قتل برای هر یک از این سه سال

یک مثال برجسته را در نظر بگیرید: مردی که ماه گذشته کارینا لوپز 31 ساله را در برانکس کشت. که با سرعت 90 مایل در ساعت به سمت او می شتابد ظاهراً بیش از حد کوکائین مصرف می کند مردی که نوزاد Apolline Mong-Guillemin را کشت ماه گذشته در پیاده رو در بروکلین. در مسیر یک طرفه سرعت اشتباه را طی می کند نزدیک به 200 بلیت جمع آوری و دستگیر شد.

هفته گذشته ، شخصی با “دوچرخه الکترونیکی” موتوری در Belt Parkway ، یک بزرگراه اصلی ، سوار شد. تو نباید این کار را بکنی و اجازه دهید راننده ای که تصادف کرده و او را کشت به جای آن متوقف شود. او مجبور نیست اتهامی وارد کند. اما راننده متوقف نشد او و چهار مسافر در میانه راه از اتومبیل خود فرار کردند.

صحنه ای که در آن دو نوجوان هنگام رانندگی با یک اسکوتر برقی در Gravesend ، بروکلین در 6 اکتبر 2021 بر اثر تصادف با یک ماشین مجروح می شوند.
صحنه ای که در آن دو نوجوان هنگام رانندگی با یک اسکوتر برقی در Gravesend ، بروکلین در 6 اکتبر 2021 بر اثر تصادف با یک ماشین مجروح می شوند.
پل مارتینکا

رانندگان محتاط و قانونمند ممکن است از تصادف و کشتن دوچرخه سوار الکترونیکی غیرقانونی خودداری کنند. اما به نظر می رسد که حمل کننده چمدان در نیمه شب چیزی برای پنهان کردن دارد. هرج و مرج غیرقانونی با هرج و مرج غیرقانونی برخورد می کند

این آخر هفته پلیس از بروز فاجعه جلوگیری کرده است. آنها سرعت خود را متوقف کردند و او را به صورت غیرقانونی مسلح به اسلحه پیدا کردند. صرف نظر از این موضوع ، آنها مانع از تیراندازی نوجوانان شدند. یا کودک از فرار ، مهم نیست.

اما این نوع پلیس متوقف شد. از راننده بازی می کند “تخلفات حرکتی” مانند سرعت غیرمجاز و رانندگی در جهت اشتباه از سال 2019 نصف شد

این به هیچ وجه کمک نمی کند که برنامه های تحویل غذا مانند Grubhub و DoorDash خیابان ها را با “پیمانکاران مستقل” بی تجربه در “دوچرخه های الکترونیکی” با سرعت 20 مایل در ساعت سیلاب کنند. شما نمی توانید ساندویچ پنیر کبابی برادر هزاره ای را در آپارتمان “مجلل” خود از یک غذاخوری ناخواسته سه مایلی دورتر با 1 دلار راهنمایی خود تحویل دهید. مگر اینکه واقعا سریع بروید

پلیس در محل مردی که دوچرخه سواری می کرد در هنری هادسون پارک وی در منهتن در 7 اکتبر 2021 تیراندازی کرد.
پلیس در محل حادثه مردی را در حین دوچرخه سواری در هنری هادسون پارک وی در منهتن در 7 اکتبر 2021 به ضرب گلوله کشته می شود.
کریستوفر سادوسکی

بنابراین دوچرخه های موتوری یک گزینه نیستند – آنها بخشی از یک مدل تجاری قوی هستند. دوچرخه سواران تحویل در خطر جدی هستند. در سال جاری 10 نفر جان خود را از دست دادند که این تعداد در مجموع در سال گذشته 7 نفر بود. آیا غذای ارزان ارزشش را دارد؟

غیرنظامیان نیز از این شرکت های فناوری در امان نیستند. سال گذشته ، اسکوتر سوار Revel هلگا شنیتکر 82 ساله را در Columbus Circle کشت.

اما برنامه ها هیچ مسئولیتی در قبال آشفتگی که ایجاد کرده اند ندارند (و امسال شخصی با دوچرخه خود لیزا بانز بازیگر 65 ساله را در نزدیکی مرکز لینکلن کشت).

برای حل این مشکل آدامز باید همان کاری را انجام دهد که میزان قتل ها را در طول چهار دهه کاهش داده است: رفتار خوب پلیس در خیابان ها را بازیابی کند. (و امتناع از اجازه دادن به “فناوری” هزاره در خیابان ها.) پلیس و قوانین خوب این برنامه جان افراد را نجات می دهد – هم قربانیان “عادی” جنایت و هم قربانیان تصادف.

نیکول ژلیناس سردبیر سیتی ژورنال است.

توییتر: NicoleGelinas



دیدگاهتان را بنویسید