اریک آدامز آخرین دور صندوق های تطبیق عمومی را رد کرد زیرا اسلیوا نزدیک به 700000 دلار جمع آوری کرد.


اریک آدامز ، رئیس منطقه بروکلین و نامزد حزب دموکرات برای شهرداری ، اقدامی غیرعادی در رد آخرین دور وجوه همسریابی عمومی از سوی کمیته امور مالی کمپین شهر انجام داده اند. حریف جمهوری خواه وی ، کورتیس اسلیوا ، نزدیک به 700،000 دلار در صندوق تنظیم مسابقات عمومی دریافت کرد. مسابقات وارد مراحل پایانی خود شد.

تصمیم آدامز در حالی است که او همچنان از میلیونها دلار پول کمپین بر اسلیوا پیشی می گیرد ، در حالی که بنیانگذار فرشتگان نگهبان ، اسلیوا از زمان پیوستن به مسابقات حدود 4 میلیون دلار درآمد داشته است ، آدامز جمع آوری کرده است. صندوق جنگی به ارزش 19 میلیون دلار و به نظر می رسد که به خزانه داری خود ادامه می دهد. به

ایوان تیس ، مشاور ارشد آدامز و سخنگوی کمپین ، به WNYC/Gothamist گفت: “جمع آوری کمک های مالی اریک موفقیت بزرگی بوده است.” در کمپین پنجشنبه گذشته “هیچ دلیلی برای استفاده از پول مالیات دهندگان برای این کمپین وجود ندارد. ما به جای آن بودجه خود را تأمین می کنیم. “

بیشتر بخوانید: سطح بازی سیاسی: کمیته مالی کمپین توضیح می دهد

آدامز ، که پس از شکست 11 نامزد در انتخابات مقدماتی دموکرات ها در ژوئن ، مدعی رقابت است ، در آخرین پرونده ای که 24 آگوست را پوشش می دهد ، 2 میلیون دلار جمع آوری کرده است. تا 27 سپتامبر ، اما نام وی در روز پنجشنبه ذکر نشد ، CFB تقریباً برای اعلام آخرین دور کمک ها ، با توجه به محبوب ترین برنامه صندوق تطبیق آژانس ، ملاقات کرد. در این پروژه 8 تا 1 کمکهای کوچک هشت برابر است.

در این دوره اخیر بیش از 3 میلیون دلار توزیع شده است. در حالی که Sliva مبلغ هنگفتی دریافت کرد ، مدافع عمومی Jumane Williams که در حالی که برای تصدی نامزد فرمانداری در نظر داشت در انتخابات جدید شرکت کرد بیشترین بودجه با 959،000 دلار

در همین حال ، ادعای کمپین آدامز 354،061 دلار در آخرین دوره جمع آوری شده است. اما مشخص نیست که آیا CFB واقعاً مطابق با ادعای در دست بررسی است یا خیر.

طبق اعلام امروز ، Sliwa بیش از 1.8 میلیون دلار پول نقد در دست دارد و Adams بیش از 7.5 میلیون دلار در دست دارد.

تیس گفت بودجه ریاست جمهوری بروکلین برای تبلیغات تلویزیونی دیگری که پیش از انتخابات عمومی دوم نوامبر در روز دوشنبه پخش می شود ، اختصاص داده می شود. کمپین آدامز اولین تبلیغ تلویزیونی انتخاباتی عمومی را اجرا کرد. که در آن آدامز از پیام خود مبنی بر کاهش جرم خارج شد و از مادر مرحوم خود یاد کرد.

پرونده کمپین نشان می دهد که او این پول را صرف تبلیغات تلویزیونی ، رادیویی و چاپی و حداقل یک آگهی بیلبورد کرده است. راب کول ، سخنگوی کمپین Sliwa گفت که تبلیغات بیشتری منتشر خواهد شد.

اگرچه اسلیوا و آدامز از برنامه صندوق زوجی 8 به 1 برای هدایت کمپین های خود سود بردند. اما آدامز تمایل زیادی به پذیرش کمک های اهداکنندگان از جیب های عمیق پس از دوره ابتدایی داشت. در تابستان نیویورک تایمز گزارش داد که آدامز وارد چرخه اهداکنندگان ثروتمند شد. این رویداد در جمع آوری کمک های مالی که توسط میلیاردر جان کاتسیماتیدیس و شهردار سابق مایک بلومبرگ برگزار شد ، شرکت کرد.

بیشتر بخوانید: راهپیمایی کارگری و همپتونس سیر: آیا اریک آدامز می تواند هم قهرمان طبقه کارگر و هم دوست ثروتمندان باشد؟

اگرچه او از اهداکنندگان ثروتمند کمک مالی دریافت کرد. اما آدامز از ساختار فعلی کمپین ابراز تاسف کرد. این امر اغلب به بودجه فشرده ای نیاز دارد تا این امر ممکن شود. در طول فصل مبارزات انتخاباتی آدامز تأکید کرده است که کمپین های شهری آینده به طور انحصاری توسط CFB تأمین شود.

“من هر دلار را بازپرداخت می کنم تا صدها هزار تماس را با جمع آوری کمک های مالی جمع آوری کنم. هیچ کس این را در سیاست دوست ندارد ، “آدامز هنگام حضور در برنامه برایان لرر سه شنبه گفت ،” اما اکنون شما باید به تلویزیون بروید. که میلیون ها دلار هزینه دارد تبلیغات رادیویی حقوق کارکنان … این بخشی از روند است. ”

کول گفت که کمپین Sliwa در سطح پایه اجرا می شود. با کمک هزینه متوسط ​​بیش از 100 دلار.

“ما کاندیداهای مردم خواهیم بود و [Adams] کول می گوید که نامزدهای لابی ها و اهداکنندگان صندوق های تامینی هستند.

الیزابت کیم در این گزارش مشارکت داشته است.



دیدگاهتان را بنویسید