آیا 30 یا 60 دقیقه ورزش برای کاهش وزن بهتر است؟


وقتی نوبت به بهترین تمرینات برای کاهش وزن می رسد کمتر بیشتر است ، بنابراین اگر طوری برنامه ریزی شده اید که فکر می کنید برای از دست دادن چربی بدن باید کارهای بیشتری انجام دهید. این می تواند تکان دهنده باشد. این 30 دقیقه تمرین برای کاهش وزن ممکن است همان چیزی باشد که شما نیاز دارید! در حقیقت ، تحقیقات نشان می دهد که فقط نیم ساعت در روز می توان انجام داد. افزایش چربی سوزی موثرتر از 60 دقیقه تمرین کاهش وزن است! به طرز وحشتناکی؟ باور کنید! این خبر بسیار خوبی برای کسانی است که معتقدند شما زمان کافی برای تناسب اندام و احساس شگفت انگیز را ندارید. تنها چیزی که شما نیاز دارید 30 دقیقه است ، و ما دقیقاً نحوه کوتاه کردن تمرینات را به شما نشان خواهیم داد. برای شما و برنامه شما کار می کند.

دلیل اینکه چرا 30 دقیقه ورزش بهتر از یک ساعت کامل است

N.S. مطالعه در مجله فیزیولوژی آمریکا منتشر شد ، شرکت کنندگانی که فقط 30 دقیقه در روز ورزش می کردند ، حدود 30 درصد بیشتر از کسانی که یک ساعت کامل ورزش کردند ، وزن خود را از دست دادند. چرا؟ شرکت کنندگانی که به مدت 30 دقیقه ورزش کردند علاوه بر تمرین ، انرژی بیشتری در طول روز مصرف کردند. به احتمال زیاد به دلیل اینکه انرژی بیشتری بعد از تمرین دارند. ورزش طولانی مدت باعث می شود افراد احساس گرسنگی بیشتری کنند. کسانی که ساعت ها ورزش می کنند می توانند بیشتر از کالری اضافی که در واقع می سوزانند بخورند ، بنابراین کالری مورد نیاز برای کاهش وزن را حذف می کنند. این امر شانس ثبات را افزایش می دهد. که مهمترین عامل در کاهش وزن است

5 نکته برای داشتن 30 دقیقه تمرین متناسب با روز شما

اگر فکر می کنید ورزش طولانی تر در روز شلوغ خود تقریباً غیرممکن است ، وقت آن است که تمرین را هم برای برنامه و هم برای اهداف تناسب اندام خود کوتاه کنید! در اینجا پنج نکته برای تناسب تمرینات سریع اما م effectiveثر 30 دقیقه ای در روز وجود دارد.

شماره 1 تمرینات خود را مانند جلسات برنامه ریزی کنید.

وقتی در تقویم خود جلساتی دارید شما هرگز جلسه ای را از دست نخواهید داد. زمان را مسدود کرده اید و متعهد شده اید. درست مثل تمرین شما قبل از شروع هفته شلوغ خود بیایید به برنامه خود نگاه کنیم. تصمیم بگیرید که چه زمانی می توانید ورزش کنید و آن را در تقویم خود برنامه ریزی کنید. اگر برنامه شما تغییر کرد مهم نیست فقط زمان دیگری را در برنامه خود پیدا کنید! به یاد داشته باشید: وقتی صحبت از ورزش برای کاهش وزن می شود ، همه چیز در مورد ثبات است!

شماره 2 تمرینات خود را کوتاهتر از قبل کنید.

علوم پایه نشان داده شده است که تمرینات کوتاه مدت به اندازه تمرینات طولانی مدت مثر هستند. برای کاهش وزن حدود 60 دقیقه ورزش را فراموش کنید! سعی کنید تمرین خود را به دو جلسه 15 دقیقه ای در روز تقسیم کنید. ایجاد قدرت در یک جلسه و جلسه خود را اضافه کنید ضربان قلب از سوی دیگر راز تمرینات فوق العاده کوتاه موثر است؟ تمرکز داشته باشید و هر دقیقه بهترین عملکرد خود را ارائه دهید!

شماره 3 لباس های ورزشی خود را از قبل تنظیم کنید.

دید ، مانند چیدمان لباس های ورزشی خود در شب قبل به مغز خود برای ایجاد عادت کمک کنید. و یک نکته که قبل از عرق کردن کمتر به آن فکر کنید. وقتی به موقع قدم میزنی هر دقیقه اهمیت دارد آماده سازی وسایل تمرینی برای سفر ، زمان گرانبهای انتخاب لباس را ذخیره می کند.

شماره 4 آن را سرگرم کننده کنید!

اگر قبلاً ورزش نکرده اید. این ممکن است مفهوم عجیبی باشد. در اینجا دعوت شما برای یافتن تمرینی است که از آن متنفر نیستید. حداقل راه های زیادی برای کالری بسوزانید، عضله سازی کنید، تسکین استرس، و انعطاف پذیری خود را افزایش دهیدشما مجبور نیستید به تمریناتی بسنده کنید که شما را مجبور می کند بگویید “اوف!”

شماره 5 به خودتان پاداش دهید

شما در حین ورزش سروتونین ، اندورفین و دوپامین آزاد می کنید. که حسی شگفت انگیز بعد از تمرین به شما می دهد. اگر قبلاً دونده درجه یک را تجربه کرده اید ، می دانید! برای برخی ، این احساس انتظار به تنهایی برای حرکت کافی است. با این حال ، این برای همه صادق نیست.

برای کسانی که قانع کردنشان سخت است سعی کنید با رسیدن به اهداف تناسب اندام ، شادی مغز خود را افزایش دهید. شاید بتوانید بعد از تمرین قهوه کم قند مورد علاقه خود را به خودتان پاداش دهید. یا از غذای سالم استفاده کنید لباس ورزشی جدید یا سرخ کن هوایی که در پایان هفته برای تمام تمرینات خود به دنبال آن هستید.

اگر وقتتان کم باشد چه؟

برخی روزها ، یک تمرین 30 دقیقه ای برای کاهش وزن انجام نمی شود. جلسه لحظه آخر در راه بود بچه ها عصبانی بودند. و برنامه فشرده است ما انسانیم! در این روزها تمام تلاش خود را برای یافتن راه های دیگر انجام دهید. برای داشتن یک زندگی فعال می توانید از پله ها بالا بروید تماس ها و جلسات را برنامه ریزی کنید در حین مسواک زدن اسکواش انجام دهید. یا حتی یک تایمر برای بلند شدن و ورزش در هر ساعت تنظیم کنید. ما عاشق 10-20 حرکت پرتاب ، پرش ، اسکوات ، ضربات پشتی ، پرش های پشتی و تخته هستیم. تمام روز بچرخید!

به زمان و بدن خود احترام بگذارید.

زمان و بدن شما دو چیز با ارزش ترین هستند. بسیاری از مردم تمایل دارند زمان خود را بیشتر اولویت بندی کنند زیرا نمی دانند که می توانند هر دو را در اولویت قرار دهند. یک تمرین 30 دقیقه ای فقط از تلاش های شما برای کاهش وزن پشتیبانی نمی کند. بلکه ذهن شما را نیز تحریک می کند. خلاقیت و بهره وری خود را افزایش دهید. و به شما کمک می کند یک زندگی فعال و سالم داشته باشید.

این زمان اضافی به شما زمان بیشتری می دهد تا سرعت کار را کم کرده و کارهای دیگر فهرست کارهای خود را تکمیل کنید!

آیا آمادگی این را دارید که ببینید یک تمرین سریع چقدر سرگرم کننده و م effectiveثر است؟ اگر هنوز به انجمن ما ملحق نشده اید. ثبت نام رایگان و دسترسی نامحدود به تمرینات رایگان با گزینه های زیادی برای برنامه های شلوغ وجود دارد.به

دیدگاهتان را بنویسید