آیا می خواهید وزن کم کنید چگونه میل خود را برای کاهش وزن تقویت کنید


شما همچنین می خواهید وزن خود را کاهش دهید ، اما اراده ای برای کاهش وزن ندارید؟ این بزرگترین مشکل ماست. تغییرات در نوع غذایی که می خوریم ، تغییر در شیوه زندگی و مهمتر از همه ، در دسترس بودن انواع مختلف غذا ، ما را بر آن می دارد که هر روز بیشتر بخوریم. اما واقعیت این است که ما اضافه وزن داریم و دلمان نمی آید که وزن کم کنیم. جواب چیست اگر می خواهید بدانید چگونه می توانید از انرژی قوی برای کاهش وزن برخوردار باشید ، خواندن این مقاله را از دست ندهید.

چگونه قلب را به کاهش وزن تشویق کنیم؟

کاهش وزن تنها یک انتخاب آسان نیست. برای تقویت نیاز به کاهش وزن ، همه عوامل ذهنی و رژیم غذایی یا نوع رژیم غذایی حتی در زندگی باید تغییر کند. و تغییر همیشه سخت است. مگر اینکه این کار را با سازمان مناسب انجام دهیم.

یک برنامه سبک زندگی سالم همراه با انگیزه قوی برای کاهش وزن مورد نیاز است. ابتدا باید س ourselvesالات زیر را از خود بپرسیم: چه غذاهایی می خوریم؟ چگونه این غذا را تهیه کنیم؟ چند شهر داریم؟ آیا از انواع غذا پر شده ایم؟ وقتی سیر شدیم غذا بخوریم؟

می خواهید وزن کم کنید

در پاسخ به این سوالات ، ما در حال بررسی همه چیز در مورد رژیم غذایی خود هستیم. پاسخ های ما مشخص می کند که مشکلات کجاست. وقتی بدانیم کجا ضعیف هستیم ، طوفانی هستیم و می توانیم روی آن کار کنیم. بنابراین ، افزایش ضربان قلب برای یافتن نقاط ضعف شروع می شود. و ما ضعف (ها) پیدا کردیم ، حالا چه کار کنیم؟

کاهش وزن تنها یک انتخاب آسان نیست.

راه هایی برای مجبور کردن قلب به کاهش وزن

همانطور که در بالا ذکر شد ، شروع و پایبندی به یک کاهش وزن سالم کار ساده ای نیست. اما خوشبختانه راه هایی برای تحریک میل به کاهش وزن وجود دارد که می تواند به شما در رسیدن به وزن ایده آل خود کمک کند. برخی از این روشها در زیر مورد بحث قرار گرفته است.

توضیح دهید که چرا می خواهید وزن کم کنید

دلایلی را که باعث کاهش وزن می شود ثبت کنید. چرا شما این کار را انجام میدهید؟ زیرا نوشتن باعث می شود در ذهن خود متعهد به کاهش وزن شوید. این محرک ساده ای به نظر می رسد. شما باید این دلایل را هر روز بخوانید تا بتوانید در مواقع وسوسه و ضعف قلب برای وزن کشی از آنها به عنوان یادآوری استفاده کنید. این دلایل می تواند از پیشگیری از دیابت گرفته تا افزایش اعتماد به نفس به هر دلیلی که برای شما مهم است و چرا می خواهید وزن خود را کاهش دهید ، باشد.

حقایقی را که انتظار دارید بدست آورید

گاهی اوقات این مسئله برای نداشتن انرژی برای کاهش وزن نیست. اساساً آنچه ما از کاهش وزن انتظار داریم یک انتظار غیرواقعی است. اگر برای مثال وزن شما 120 کیلوگرم است و می خواهید به 70 کیلوگرم برسید ، آیا این کار در یک ماه امکان پذیر است؟ اهداف دست نیافتنی باعث سرخوردگی می شوند. و احساس ناامیدی باعث می شود از خود بپرسیم چرا نمی خواهم آن را سنگین کنم! و در نتیجه ، شما از کاهش وزن در غذا خسته شده اید.

می خواهید وزن کم کنید

یاد بگیرید که بدن خود را دوست داشته باشید و قدر آن را بدانید

صدها مطالعه نشان می دهد که مردم نمی خواهند بدنشان رنگ پوست خود را از دست بدهد. و علاوه بر هر کاری که قصد دارید برای تقویت میل به کاهش وزن انجام دهید ، باید عشق به بدن را نیز بیاموزید. فردی که بدن خود را دوست دارد مطمئن می شود که کاری نمی کند که ممکن است سلامتی او را به خطر بیندازد. بدن ما چه بخواهیم و چه نخواهیم همیشه با ماست. پس چرا آن را دوست دارید و از آن مراقبت می کنید! اما چگونه بدن خود را دوست داریم؟

متخصصان روشهای زیر را پیشنهاد می کنند:

  • ورزش
  • با افراد با اعتماد به نفس بهتر سفر کنید
  • خود را بخصوص با مدلها مقایسه نکنید
  • سایز لباس خود را تغییر دهید
  • به آینه نگاه کنید و هر چه می خواهید در مورد ظاهر خود با صدای بلند بیان کنید

یکی را به عنوان مثال خود در نظر بگیرید

داشتن یک مدل می تواند به شما در کاهش وزن انگیزه دهد. با این حال ، شما باید نوع مناسب انگیزه را انتخاب کنید. داشتن یک مدل به شما این امکان را می دهد تا دقیقاً ببینید که می خواهید چگونه به نظر برسید. البته این نیز باید صادق باشد. فردی را انتخاب کنید که از نظر قد و ظاهر بیشتر شبیه شما باشد به عنوان مدل. این به شما انگیزه می دهد.

مثبت فکر کنید و مثبت صحبت کنید

هرچه بیشتر در مورد خود و توانایی های خود مثبت فکر کنید ، در رسیدن به اهداف خود انرژی بیشتری خواهید داشت. بنابراین ، میل شما به کاهش وزن بیشتر تقویت می شود. علاوه بر این ، هرچه بیشتر در مورد چیزی صحبت کنید ، نسبت به آن متعهدتر هستید. بنابراین ، هر چه بهتر درباره کاهش وزن صحبت کنید ، قوی تر می خواهید وزن کم کنید.

می خواهید وزن کم کنید

تمرینات سرگرم کننده را فراموش نکنید

ورزش رضایت بخش یکی از مهمترین قسمت های کاهش وزن است. نه تنها کالری بیشتری می سوزاند ، بلکه باعث می شود احساس بهتری داشته باشید. بهترین نوع ورزش ، ورزشی است که دوست دارید انجام دهید و همیشه مایل به انجام آن هستید. بازی های زیادی وجود دارد که می توانید از انجام آنها لذت ببرید ، اما مهم این است که بازی مناسب را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید. با این کار خوشحال می شوید که کاری را که دوست دارید انجام دهید و وزن خود را کاهش دهید بدون این که به کاهش وزن فکر کنید یا قلب را مجبور به کاهش وزن کنید.

از متخصصان کمک بگیرید

گاهی اوقات مهم نیست که چقدر تلاش می کنید یا به همه چیز نگاه می کنید تا بفهمید که چرا نمی خواهید وزن خود را کاهش دهید ، هرگز نتیجه نمی گیرید. در چنین مواردی ، بهتر است از یک متخصص کمک بخواهید. شاید مشکل در ذهن شما نیست و مشکل اضطراری دارید. یا ممکن است برنامه یا رژیم اشتباهی را انتخاب کرده باشید که برای شما مناسب نیست. در چنین شرایطی ، کمک گرفتن از سرآشپزها بهترین گزینه است. یک فرد باتجربه می تواند به شما در کاهش وزن به روش صحیح و راحت تر کمک کند و به حداکثر وزن خود برسد.

دیدگاهتان را بنویسید