آنچه باید در مورد پیاده روی برای تناسب اندام بدانید


اگر ورزش را رها کرده اید زیرا معتقد هستید که این ورزش شدید است. بگذارید بمبی از حقیقت را که دوست خواهید داشت به شما هدیه دهیم. برای م effectiveثر بودن لازم نیست ورزش شدید باشد! وارد کنید: ورزش پیاده روی. بله ، پیاده روی برای ورزش نه تنها قابل قبول است. اما آنها همچنین بسیار مفید هستند و می توانند به عنوان بخشی ضروری از یک روال ورزشی م serveثر عمل کنند.

این که آیا تازه تمرین خود را شروع کرده اید یا نمی خواهید خفه شوید. پیاده روی می تواند یک ورزش کم هزینه و کم سرمایه باشد تا به شما در رسیدن به اهداف تناسب اندام کمک کند.

برای آگاهی از مزایای پیاده روی برای ورزش به ادامه مطلب بروید. و چرا این یک جایگزین موثر برای تمرینات شدید است!

مطالب مرتبط: صبح خود را با پیاده روی 15 دقیقه ای شروع می کنم: در اینجا چه اتفاقی برای سلامتی من افتاده است

فواید پیاده روی

پیاده روی هم برای سلامتی جسمی و هم برای روان شما فواید زیادی دارد.

برای مبتدی ها پیاده روی سالم می تواند کمک کننده باشد. حمایت از کاهش وزن، افزایش امید به زندگی ، بهبود سلامت قلب کاهش خطر دیابت، و شاید بتواند به شما کمک کند خلاق تر باشید

بیرون بردن؟ این واقعا به شما کمک می کند تا شروع کنید. احساس بهتری به طور کلی! و موارد دیگر نیز وجود دارد. این تمرینات با شدت کم همچنین خطر فشار آوردن به مفاصل و کاهش مالیات بعد از هر تمرین را کاهش می دهد. ضمن صرفه جویی در پول اضافی با ترک عضویت های گران قیمت در باشگاه.

بهترین قسمت؟ پیاده روی یکی از ساده ترین کارها برای تحریک شما است. برای اکثر شما کافی است بند کفش خود را ببندید و از خانه خارج شوید! و هیچ راهی وجود ندارد که شما را روی پای خود نگه دارد. تحقیقات نشان داده است که پیاده روی به اندازه راه رفتن مثر است. همانطور که وارد می شوید لمنفجر می شود تمام روز یا بیشتر به یکباره این مربوط به کارکردن آن برای شما و برنامه شماست!

بنابراین اگر پشت میز کار می کنید بگذارید این به شما انگیزه دهد تا حرکت کنید! این مراحل را انجام دهید و از بسیاری از آنها اجتناب کنید. خطرات سبک زندگی بی تحرکبه

مطالب مرتبط: فواید شگفت انگیز پیاده روی

پیاده روی برای تناسب اندام چیست؟

قبل از حرکت ، تناسب اندام چیست؟

پیاده روی برای سلامتی به سادگی اعمال نیت راه رفتن است. این یعنی برداشتن شما هدف، سطح آمادگی جسمانی ، توصیه های فعالیت CDCو برنامه ای را در نظر بگیرید که هنگام ایجاد یک برنامه ورزشی پیاده روی در نظر بگیرید.

در عوض ، یک پیاده روی آرام در محله خود انجام دهید. شما باید بر افزایش ضربان قلب خود تمرکز کنید. دسترسی به تعداد دقیقه پیاده روی در روز و نگهداری سبک مناسب راه رفتن

چگونه با Walking Fitness شروع به کار کردید؟

خبر خوب – اگر یک جفت کفش ورزشی دارید. شما اکنون آماده هستید تا برنامه پیاده روی خود را آغاز کنید. با این حال ، آماده شدن برای موفقیت مهم است. مانند یک برنامه تمرینی جدید داشتن بهترین نیت ها آسان است اما در عین حال حواس شما را پرت می کند. این پنج مرحله به شما کمک می کند تا به اهداف تناسب اندام خود برسید.

شماره 1 اهداف هفتگی را تعیین کنید

برنامه پیاده روی شما بخش مهمی از رسیدن به اهداف تناسب اندام شما خواهد بود. اما تنها آن نخواهد بود! وقتی صحبت از سالم ماندن ، قوی و مناسب می شود روال متعادل این تمرینات قلبی عروقی ، قدرتی ، انعطاف پذیری و تحرک است.

به خاطر داشته باشید که برنامه پیاده روی شما باید در روزهای تمرینات قدرتی برنامه ریزی شود. می توانید قبل یا بعد از تمرینات مقاومتی راه بروید. در ساعات مختلف روز یا حتی در روزهای مختلف فقط مطمئن شوید به هدف خود که 150 دقیقه در هفته است ، برسید.

شماره 2 پیاده روی خود را برنامه ریزی کنید.

برای اطمینان از رسیدن به اهداف هفتگی خود. زمان پیاده روی مانند یک جلسه را تعیین کنید. پس از آن ، مطالعه عاداتی را که به طور مرتب انجام می دهید نشان دهید. (و همزمان در هر روز/هفته)

فرض کنید می خواهید روزی 30 دقیقه ، پنج روز در هفته پیاده روی کنید. می توانید 30 دقیقه پیاده روی یا چند راه پیاده روی داشته باشید. شاید شما دو پیاده روی 15 دقیقه ای یا حتی سه پیاده روی 10 دقیقه ای داشته باشید! فقط مطمئن شوید که برنامه خود را دنبال می کنید.

شماره 3 همیشه “دلیل” خود را بدانید.

وقتی بخشی از فواید پیاده روی را چند دقیقه پیش می خوانید به خاطر می آورید؟ این سرگرم کننده است ، درست است؟ شما شروع به تصور نسخه شادتر و سالم تری از خود می کنید. احساس خوبی داشته باشید و احساس تشویق کنید اما انگیزه زودگذر بود. ممکن است در برخی از روزها احساس کنید که بسیار الهام گرفته اید و کاملا برخلاف روزهای دیگر. به همین دلیل مهم است که دلایل خود را بدانید.

آن را بنویسید و خود را به عنوان فردی آرام تصور کنید. با انگیزه تر و با انگیزه تر کسی که به روال پیاده روی خود پایبند است!

و در روزهایی که نمی توانید انگیزه پیدا کنید ، به “چرا” خود برگردید. برخی روزها ممکن است سخت تر از بقیه باشد. اما بدانید که در حال حرکت به سوی هدف خود هستید. تسلیم نشوید!

شماره 4 شروع به ضبط پیاده روی خود کنید

اگرچه تغییرات فیزیکی به تدریج رخ می دهد. اما مزایای روحی ورزش پیاده روی می تواند فوری باشد. با نوشتن احساسی که بعد از هر پیاده روی دارید ، این رضایت را پرورش دهید. در پایان روز (یا در پایان روز) ، این امر ناخودآگاه عادات جدید راه رفتن شما را تقویت می کند. چسباندن را بسیار راحت تر می کند وقتی مغز شما بعد از هر پیاده روی احساس خوبی پیدا می کند ، در واقع به شما می گوید در سطح ناخودآگاه راه بروید!

شماره 5 روال پیاده روی خود را بهبود بخشید.

افزودن طعم به پیاده روی لذت بخش تر می شود. این باعث می شود که مصرف آنها را ادامه دهید. ما دوست داریم به آهنگ های مورد علاقه خود گوش دهیم به پادکست ها یا کتاب های صوتی گوش دهید. یا حتی دوستان را به پیاده روی دعوت کنید وقتی بمب در اختیار دارید ، چقدر سریع می گذرد شوکه خواهید شد!

این پیاده روی را برای ورزش در خانه امتحان کنید.

اگر نمی توانید بیرون از خانه قدم بزنید چه می کنید؟ بدون استرس! فقط 17 دقیقه بازی مورد علاقه خود را در خانه فشار دهید. ورزش پیاده روی به طور معمول با مربی FitOn Bree Koegel ، در نهایت یک مایل راه می روید تا به موسیقی پرانرژی گوش دهید که قدم شما را حفظ می کند. (به معنای واقعی کلمه)

یک برنامه پشتیبان داشته باشید و قبل از آمدن موانع ، آنها را پیش بینی کنید. (آب و هوای بد ، روزهای غم انگیز ، یا شاید فقط خستگی!) هنگامی که زندگی اتفاق می افتد (و به ما اعتماد کنید ، خواهد شد) ، از برنامه FitOn برای ایجاد انگیزه و ورزش برای کمک به شما دیدن کنید. به سمت اهداف خود حرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید