آسیاب تقلبی چیست // تأثیر تقلب در کاهش وزن // پر کننده های شیمیایی


تقلب Milo / تقلب در قول / روز تقلب / روز تقلب

بیاموزید که چرا رژیم غلط ضروری است و چگونه می تواند به شما در جلوگیری از کاهش وزن کمک کند. اکثر رژیم های غذایی برای کاهش وزن این روزها به شما امکان می دهد روز را با بقیه هفته کپی کنید یا اشتباه بگیرید. این امر ضروری است زیرا به سرپرست دریافت کننده اجازه می دهد تا در حالی که به چراغ های انتهای مسیر اجازه می دهد به برنامه پایبند باشد.

فریب چیست؟

یت دی این می تواند دو معنی داشته باشد: کاغذ سفید ، کنترل کامل (هر چیزی که می خواهید) یا یک وعده غذایی که انتخاب می کنید در حالی که هنوز غذا در برنامه غذایی باقی مانده است. پاسخ بستگی به میزان کالری کم و آنچه می خورید دارد. بیایید ابتدا نواقص را پوشش دهیم. اگر فردی دچار سردرد شدید (کاهش کالری دریافتی تا 50٪ در حین ورزش شدید) شود ، یک روز ورزش کاملاً ضروری است.

چرا دروغ و وعده های دروغ ضروری است؟!

بنابراین شما در رژیم هستید و کالری دریافتی خود را کاهش می دهید ، تمرینات قلبی خود را افزایش می دهید و موارد دیگر. همه شما آماده هستید که به تدریج یک تا دو پوند (نیم تا یک کیلوگرم) چربی در هفته از دست بدهید. پشت همه اینها ، شما ریاضی را انجام دادید و شمارش کالری را ایجاد کردید. متأسفانه بدن شما از شما متنفر است. در واقع او آنقدر شما را دوست دارد که می خواهد شما را زنده نگه دارد و از گرسنگی تا مرگ محافظت کند. و تغییرات زیادی ایجاد می کند ، که برای شکارچیان و جمع کنندگان خوب بود اما برای ورزشکاران مضر بود. آن شرایط چیست؟! پس از چند روز فعالیت بدنی ، متابولیسم کند می شود ، اشتها افزایش می یابد و توده عضلانی بیشتری در قدرت از بین می رود. بدن انسان در سازگاری با شرایط جدید بسیار خوب عمل می کند. به طور کلی ، سطح هورمون تیروئید T3 تا 30 درصد کاهش می یابد. تبدیل T4 به T3 در کبد کند است ، ترشح کورتیزول افزایش می یابد و هورمون رشد (IGF-1) کاهش می یابد. گلیکوژن عضلات شما آنقدر کم است که حتی با ورزش در برابر رشد مقاومت می کند. در حقیقت ، ممکن است عضله خود را از دست داده باشید. در حال حاضر ، ما باید در مورد لپتین در ثانیه صحبت کنیم زیرا از نظر رژیم غذایی نیز بسیار مفید است. به طور معمول ، پیام رسان هورمونی اشتهای شما را سرکوب می کند تا از پرخوری و افزایش وزن جلوگیری کند. وقتی برای شام می روید برعکس است. با کاهش کالری ، سطح لپتین کاهش می یابد و هوس ها افزایش می یابد. این بدان معناست که فردی که چربی بدن خود را از دست داده است در معرض خطر است: متابولیسم او به طور خودکار ظرف چند روز در حالی که گرسنه است تا 30 s کند می شود.

و در طول وعده های غذایی ، تمام کابوس های فردی که غذا دریافت می کند با هم ترکیب می شوند: مصرف بیشتر پروتئین همراه با سطوح پایین تر T3 ، IGF-1 (انسولین شبه هورمون رشد ، یکی از توده عضلانی انرژی) ، لپتین و تستوسترون. چرا این یک کابوس است !! زیرا نه تنها چربی بیشتری از دست خواهید داد ، بلکه بدتر از قبل به نظر خواهید رسید. از دست دادن ماهیچه باعث از بین رفتن چربی می شود. همه اینها با وجود ورزش و تنها بعد از چند روز و نه چند ماه غذا خوردن اتفاق می افتد. به دشت می آیی ؛ چربی از بین نمی رود اما چربی بدن قربانی می شود.

چیت میل برای سرآشپزها

متأسفانه در برخی موارد ، افراد فقط از مواد مخدر استفاده می کنند. تستوسترون ، هورمون رشد انسانی و انسولین به غده تیروئید تزریق می شود تا عدم تعادل هورمونی را برطرف کند. برای ما ، این یک گزینه نیست. ما باید راهی برای درمان بدن هورمون ها برای مدت کوتاهی پیدا کنیم. این را می توان در نوار یافت. برای اجتناب از تنظیمات فوق ، لازم است کالری را افزایش داده و هر پنج تا هفت روز یکبار به آنها سر بزنید. در واقع ، یک روز مهارت تقلب که در آن کالری از 130 to به 150 higher بیشتر از مقدار ذخیره شده افزایش می یابد. افزایش کالری برای مدت کوتاهی فعالیتی را که در بالا توضیح داده شد تغییر می دهد. افزایش سطح تستوسترون ، IGF-1 و لپتین. تولید کورتیزول کند می شود. موسیقی ایست و حتی پشت را از دست می دهد. در نتیجه ، میزان متابولیسم افزایش می یابد و راه را برای کاهش چربی هموار می کند.

Chit Mill: چگونه می توان تغذیه مجدد کامل را انجام داد؟

کالری در حین آزمایش تغذیه مجدد باید همراه با چربی ، پروتئین متوسط ​​و چربی بسیار کم داده شود. من توصیه می کنم چهار تا پنج گرم چربی در هر پوند وزن بدن در یک دوره 24 ساعته و حدود یک گرم پروتئین در هر پوند وزن بدن و بسیار کم (یعنی فقط آنچه در رژیم غذایی وجود دارد ، هیچ عامل چربی واقعی مانند روغن چرب ، ماهی چرب ، آجیل و گوشت گاو). و رژیم غذایی 100 پوندی ما 400 تا 500 گرم چربی و 100 گرم پروتئین می خورد.

چرا باید گوشتخوار بخورم؟ آیا با خوردن زیاد وزنم کاهش می یابد؟

نه! افزودن چربی به رژیم غذایی در این زمان خاص برخلاف پروتئین یا چربی فواید زیادی دارد. سطح لپتین ، انسولین و قند خون تنظیم می شود ، اما به دلیل کمبود آنزیم ها ، بدن قادر به ذخیره چربی بدن نیست. اولین وظیفه بدن پر کردن ذخایر گلیکوژن است که حدود 24 ساعت طول می کشد. پس از آن شروع به ذخیره سازی چربی کنید. اگر گیرنده غذا بعد از روز کاراته خود تمرینات زیادی انجام دهد ، یک روز کپی ممکن است رخ دهد. چیت میل یا تغذیه بیشتر را مجبور کنید. این باعث می شود گلیکوژن وارد عضلات شود. روز تغذیه مجدد بهترین زمان برای کار بر روی گروه های عضلانی ضعیف و استفاده از پاسخ انسولین برای رشد جدید خواهد بود.

نمونه هایی از رژیم های غذایی و برنامه های ورزشی مطابق وعده است

  • شنبه: به میزان کافی چربی کم ، چربی زیاد و پروتئین متوسط ​​است
  • یکشنبه: دارای چربی بسیار کم ، چربی زیاد و پروتئین متوسط ​​است
  • دوشنبه: همان وعده غذایی ، 20 تا 30 دقیقه ورزش قلبی در صورت نیاز متوسط ​​، بدون وزن
  • سه شنبه: آموزش کل بدن ، خوردن غذاهای سالم در زمان مناسب برای ورزش
  • چهارشنبه: ورزش نکنید. قانون کلی این است که 10 گرم چربی به ازای هر کیلوگرم وزن بدن (یا 5 گرم چربی به ازای هر کیلوگرم وزن بدن) در یک دوره 24 ساعته وجود دارد.
  • پنجشنبه: یک وعده غذایی معمولی ، بدون کمبود کالری داشته باشید. تمرین (در اینجا شما باید بتوانید تمرینات وزنه ای انجام دهید ، زیرا قدرت شما بالا است):
  • جمعه: علاوه بر تمرین روز شنبه ، در صورت نیاز تمرینات قلبی را نیز انجام دهید.

با افزایش چاقی ، جستجوی مراقبت موثر از پوست اهمیت فزاینده ای پیدا کرده است. در حالی که انتخاب رژیم غذایی مناسب دشوار است ، بزرگترین چالش کاهش وزن و پیروی از رفتارهای جدید برای حفظ سلامت شما یا کاهش وزن بدون از دست دادن غذاهای مورد علاقه شما است. گنجاندن وعده یوزپلنگ یا یوزپلنگ در رژیم های غذایی مدتهاست که برای ورزشکاران آشنا است. غذاهای خشک شامل تهیه و برنامه ریزی مجوزها برای نقض موقت مقررات مواد غذایی است. منطق پشت این دستورالعمل رژیم غذایی مبتنی بر پاداش ، اجازه دادن به دوره های کوتاه شادی است که در نسخه معمول وعده غذایی شما باقی می ماند. هنگام استفاده از روش چیت میل ، مردم اغلب در طول روز از روش تقلب یا تقلب استفاده می کنند. همانطور که از نامش پیداست ، یک روز تقلب یک وعده غذایی است که بیشتر از برنامه ریزی شده است ، اما یک روز تقلب به شما امکان می دهد وعده های غذایی رایگان را برای کل روز انتخاب کنید.

جاده از روز تقلب بسیار متغیر است. با توجه به ترجیحات و اهداف غذایی افراد ، نحوه عملکرد آنها در افراد مختلف بسیار متفاوت به نظر می رسد. غذاهایی که می خورید تقلبی هستند ، همچنین به دلیل طعم فردی از فردی به فرد دیگر متفاوت است ، اما معمولاً کالری بالایی دارند ، در تعادل طبیعی غذا مجاز نیست. هیچ دستورالعمل خاصی برای زمان یا میزان وعده های غذایی یا تاریخ تقلب شما وجود ندارد. اکثر مردم یک وعده آسیاب چیت در هفته را شامل می شوند ، اما بسته به اهداف سلامتی یا کاهش وزن شما می تواند متفاوت باشد. به عنوان مثال ، تکنیک مدل سازی دائمی است و می تواند با انواع مختلف رژیم های غذایی انجام شود. به آن رویکرد توجه کنید یت دی برای انواع رژیم ها مناسب نیست. برخی رژیم ها مانند رژیم کتوژنیک نیاز به رعایت دارند و فاقد نسخه هستند. بنابراین ، مکمل های غذایی بهتر است برای ایجاد انعطاف پذیری مناسب استفاده شوند.

وزن مدیریت و بدنه تغییر دشوار است. همه افراد از روش های یکسانی استفاده نمی کنند – بهترین رژیم غذایی که می توانید به آن پایبند باشید. همه می دانند که اگر کالری کمتری نسبت به رنگ قرمز داشته باشید ، ممکن است وزن خود را کاهش دهید. به این ترتیب ، اگر بتوانید به یک رژیم غذایی برنامه ریزی شده پایبند باشید و کل کالری دریافتی خود را کاهش دهید ، یک برنامه درمانی مبتنی بر پاداش یا راهنمای تاریخ تقلب می تواند مثر باشد.

چیت میل

کاهش وزن و تغییرات متابولیک در یوزپلنگ

اغلب گفته می شود که خوردن غذای ناسالم به دلیل تغییرات هورمون گرسنگی لپتین منجر به تغییرات نامنظم بدن و بهبود عملکرد متابولیک می شود. لپتین هورمون مسئول سرکوب احساس گرسنگی است. برخی از مطالعات نشان می دهند که هنگامی که فرد دچار کاهش وزن می شود ، سطح لپتین کاهش می یابد. با این حال ، این نتیجه با سایر مطالعات مغایر است. یک باور رایج برای کنترل وزن این است که میزان پایین لپتین در جریان خون توسط بدن کاهش می یابد زیرا هورمون های کافی برای نشان دادن احساس رضایت و رضایت به شما وجود ندارد. این می تواند منجر به افزایش وزن شود.

کسانی که از رژیم متعادل حمایت می کنند ، از رژیم غذایی کوتاهی می کنند ، آنها معتقدند که تغییر زمان وعده های غذایی با کالری بالا ، به طور موقت چرخه هورمونی شما را مختل می کند و از خوردن بیش از حد غذا جلوگیری می کند. متأسفانه هیچ دانشمند تحقیقی از این دیدگاه حمایت نمی کند. مشخص نیست که چگونه سطوح تغییر یافته لپتین در ارتباط با تغییرات وزن بر توانایی فرد برای تنظیم رفتار و حفظ کاهش وزن تأثیر می گذارد. در نتیجه ، تحقیقات بیشتری مورد نیاز است. در همین حال ، کاهش وزن ممکن است برای برخی افراد با وعده دروغگویی رخ دهد ، زیرا مجموع کالری دریافتی با پیروی از رژیم برنامه ریزی شده در بسیاری از موارد به دست می آید و رژیم غذایی چند کالری را محدود می کند.

قسمت دیگر راهنما روز تقلب ایده این است که هر از گاهی به خود اجازه می دهید غذاهایی بخورید که در رژیم غذایی شما مجاز نیستند و بنابراین شما را بر آن می دارد تا در مواقع متوسط ​​به رژیم برنامه ریزی شده خود پایبند باشید. اینجا طرح است چیت میل این با فکر کاهش وزن همراه است. برخی از مردم می توانند به طور م resistثر در برابر وسوسه مقاومت کنند و بفهمند که روز کپی کردن آنها فرا رسیده است ، اما همه نمی توانند عادات غذایی خود را به یک شکل کنترل کنند. بنابراین ، نتایج یکسان را نمی توان برای همه تضمین کرد. علاوه بر این ، اگر نمی توانید رژیم های غیرمعمول یا خرما را کنترل کنید ، هنگامی که کالری بیشتری از آنچه که باید مصرف می کنید مصرف می کنید ، ابتدا سعی می کنید وزن خود را کاهش دهید. حتی غذا چیت میل باید با دقت برنامه ریزی شود. نباید به عنوان یک ورق خالی برای وعده های غذایی بزرگ تنظیم شود. برای برخی افراد ، کپی خرما یا وعده های غذایی ممکن است راهی عالی برای پایبندی به یک سبک زندگی سالم باشد – برای دیگران ، رویکرد دیگری ممکن است مناسب تر باشد.

برای مشاهده سایر مقالات مرتبط با این مقاله ، به صفحه آن بروید ورزش و رژیم متعادل و متن دیگر را در صفحه مشاهده کنید وبلاگ کیمیاگری دیدن.

دیدگاهتان را بنویسید